Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, θέτουμε υπόψη των ενδιαφερομένων  τα ακόλουθα:

1. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID 19 που έχουν επιβληθεί και μέχρι την πλήρη επάνοδο του Ιδρύματος σε κανονική λειτουργία, ανεστάλησαν όλες οι ορκωμοσίες των προπτυχιακών φοιτητών και των διδακτόρων καθώς και οι τελετές απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιδρύματος. Οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων παρουσία Προέδρου, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινώσει η Γραμματεία.

Για το Τμήμα Χημείας, η περίοδος παράδοσης των τίτλων σπουδών θα ξεκινήσει μετά την 1η Σεπτεμβρίου.

2. Υπενθυμίζεται επίσης η δυνατότητα της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr, και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

Για την έκδοση της υπεύθυνης δήλωσης οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η εν λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

Α. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (για προπτυχιακό) ή (για μεταπτυχιακό) με συνημμένα τα παρακάτω :

1. Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών μου και επιθυμώ  να το παραλάβω τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας με φυσική παρουσία.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι (μόνο για προπτυχιακούς):

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)

2. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

3.Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Β. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (για προπτυχιακό) ή (για μεταπτυχιακό) με συνημμένα τα παρακάτω :

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών μου και παρακαλώ να μου αποστείλετε τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα ή δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά που τον συνοδεύουν, με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου ……………………………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να τα παραλάβει αντ’ εμού, με δική μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι (μόνο για προπτυχιακούς):

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……….…….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)

2. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

3.Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Σας ενημερώνουμε  ότι η συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.

  • Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
  • ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
  • Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε έως 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.

Ο φοιτητής θα πρέπει να καταθέσει ηλεκτρονικό αίτημα από 18/7/2020 - 31/7/2020 στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeROgQ7tywxqniNL4d3Y9zVoT0-k9BMwe2iZNwgQxQ49rfHOQ/viewform

Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  καλύτερος από τους δύο βαθμούς.

Από τη Γραμματεία

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαύγεια αναρτήθηκε Oρθή Eπανάληψη Προκήρυξης Εκλογών για την ανάδειξη Προέδρων & Αναπλ. Προέδρων των Τμημάτων Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας & Επιστήμης των Υλικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών (ΑΔΑ: ΩΖ4Ε469Β7Θ-9ΝΧ), με διετή θητεία, ήτοι για τo χρονικό διάστημα από 01-09-2020 έως 31-08-2022. 

Για προβολή της αναρτημένης πράξης πατήστε εδώ

Για λήψη του εγγράφου της πράξης πατήστε εδώ

Επίσης,  στον σύνδεσμο https://www.upatras.gr/el/node/7079 θα αναρτηθούν υποδείγματα εντύπων υποβολής υποψηφιοτήτων της ΣΘΕ για τις ανωτέρω θέσεις.

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο: https://eudoxus.gr/files/Paratasi_dianomis_earinou_2019-20_enimerosi_gia_sygkentrwtikes_listes.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους θα ολοκληρωθεί την *Κυριακή 21 Ιουνίου 2020*.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου οι εξετάσεις του εαρινού εξαμήνου 2019-2020 θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως και απαιτείται Αίτηση-Δήλωση του φοιτητή για συμμετοχή στις εξ αποστάσεως εξετάσεις εαρινού εξαμήνου 2019-2020 στην σελίδα του αντίστοιχου μαθήματος που θα έχει δημιουργηθεί στην πλατφόρμα του https://exams.eclass.upatras.gr/modules/auth/registration.php
Η πρόσκληση για την εγγραφή στις εξετάσεις ανακοινώνεται στη συνήθη σελίδα e-class του αντίστοιχου μαθήματος ή/και στην ιστοσελίδα του Τμήματος Χημείας.
Υπενθυμίζεται πως απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετέχει κάποιος φοιτητής στις εξετάσεις είναι να έχει δηλώσει το εξεταζόμενο μάθημα στην Ηλεκτρονική Γραμματεία του Ψηφιακού Άλματος (progress).
Λεπτομερής ενημέρωση σχετικά με τον ακριβή χρόνο και τον ακριβή τρόπο εξέτασης θα δοθεί από τους διδάσκοντες στη σελίδα e-class του κάθε εξεταζόμενου μαθήματος.
Οι φοιτητές που δικαιούνται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις εαρινού εξαμήνου 2019-2020 θα πρέπει:
•    Να ανατρέξουν και να ενημερωθούν για τις οδηγίες ώστε να έχουν λάβει γνώση για τη μέθοδο και τα μέσα της εξ αποστάσεως εξέτασης από τους διδάσκοντες του μαθήματος.
Μπορούν επίσης να ενημερωθούν για τους τρόπους εξέτασης που υλοποιούνται στο Πανεπιστήμιο Πατρών κατά το εαρινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους στον σύνδεσμο https://sfb.sites.upnet.gr/students/.
•    Να μεριμνήσουν για τα ακόλουθα:
1.    να διαθέτουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό και τα απαραίτητα τεχνικά μέσα (π.χ. σταθερό ή φορητό Η/Υ, κάμερα, μικρόφωνο, κλπ.) και να έχουν ελέγξει τη σωστή λειτουργία του κατά τον χρόνο της κάθε εξέτασης
2.    να έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο την ημέρα και ώρα της κάθε εξέτασης
3.    να έχουν ενεργοποιήσει τον ιδρυματικό λογαριασμό του email τους και να έχουν κάνει την ηλεκτρονική Αίτηση-Δήλωσή τους για συμμετοχή στις εξ αποστάσεως εξετάσεις εαρινού εξαμήνου 2019-2020 στην πλατφόρμα του https://exams.eclass.upatras.gr/modules/auth/registration.php και στη συνέχεια να εγγραφούν στα μαθήματα του Τμήματός τους στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν στην πλατφόρμα exams.eclass.upatras.gr

Ενημερώνουμε τους φοιτητές τους Τμήματός μας που δεν έκαναν έγκαιρα δήλωση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2019-20 ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα ανοίξει για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ και θα παραμείνει ανοικτή από 12/6 έως και 15/6/2020 για δηλώσεις μαθημάτων.

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε εαρινά  εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ είτε έντυπα είτε ως pdf (επιλογή εκτυπωτή: microsoft print to pdf)  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται από την Κυριακή 31 Μαΐου 2020 έως και την Κυριακή 14 Ιουνίου 2020.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

Με το άρθρο έκτο της με αριθμ. 60720/Ζ1/21.5.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄1971) ορίστηκε ότι: «Σε περιπτώσεις αλλογενών/αλλοδαπών φοιτητών εκτός Ε.Ε. και αλλογενών/αλλοδαπών φοιτητών εντός Ε.Ε. συμπεριλαμβανομένων των Κυπρίων φοιτητών, σχετικά με τα οριζόμενα στα ανωτέρω άρθρα ως προς τη συμμετοχή τους στις κλινικές και εργαστηριακές ασκήσεις, καθώς και στις εξετάσεις, εφαρμόζονται οι ρυθμίσεις των ισχυουσών Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τη σύνδεση και την είσοδό τους στη χώρα, σύμφωνα με τις εκάστοτε παρεχόμενες οδηγίες της αρμόδιας Επιτροπής.».
Έχοντας ως στόχο τη ρύθμιση του εν λόγω ζητήματος με ενιαίο τρόπο για τους αλλογενείς φοιτητές, προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους, η Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 σύμφωνα με την από 20.5.2020γνώμη της (56η συνεδρίαση), καθόρισε εκ νέου τα ειδικότερα μέτρα, τα οποία θα πρέπει να εφαρμόζονται κατά την είσοδο στην ημεδαπή των αλλογενών φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).

Ειδικότερα, κατά την ως άνω συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι οι αλλογενείς φοιτητές, και ιδίως οι φοιτητές που προέρχονται από την Κύπρο και την Ιορδανία, μετά την είσοδό τους στην ελληνική επικράτεια θα πρέπει:

α) να παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό για χρονικό διάστημα αποκλειστικά πέντε (5) ημερών και

β) να υποβληθούν σε μοριακό έλεγχο μετά το πέρας των πέντε (5) ημερών.

Με την είσοδό τους στη χώρα οι εν λόγω φοιτητές ενημερώνουν σχετικά το Τμήμα φοίτησής τους το οποίο εν συνεχεία ενημερώνει τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του οικείου Α.Ε.Ι. Η διοίκηση του Α.Ε.Ι. προβαίνει σε συνεννόηση με τον Ε.Ο.Δ.Υ. έτσι ώστε μετά το πέρας της προθεσμίας των πέντε (5) ημερών κατ’ οίκον περιορισμού των αλλογενών φοιτητών, να διοργανωθεί συλλογή δειγμάτων από τους εν λόγω φοιτητές μέσω των Κινητών Μονάδων του Ε.Ο.Δ.Υ. σε τόπο και χρόνο οριζόμενο από το οικείο Α.Ε.Ι. Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα του ελέγχου είναι αρνητικά, οι φοιτητές δύναται να συμμετάσχουν κανονικά στην εκπαιδευτική δραστηριότητα του Α.Ε.Ι., στο οποίο φοιτούν (κλινικές ή εργαστηριακές ασκήσεις και εξετάσεις). Σε αντίθετη περίπτωση, οι φοιτητές θα πρέπει να παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό εφαρμόζοντας τα μέτρα που συστήνονται από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται.

Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με απόφαση της Συγκλήτου του Π. Πατρών η εξεταστική διαδικασία θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο εξ’ αποστάσεως.

Ενημερώνουμε τους επί πτυχίω φοιτητές τους Τμήματός μας ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα ανοίξει 1/6/2020 και θα παραμείνει ανοικτή έως 9/6/2020 για δηλώσεις χειμερινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2019-20

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...