Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματός μας πως, εν αναμονή της αποστολής των πινάκων επιτυχόντων από το Υπουργείο, θα πρέπει το συντομότερο δυνατό, να εγγραφούν στην πλατφόρμα http://eclass.chem.upatras.gr/   ώστε να λαμβάνουν το υλικό (έγγραφα, συνδέσμους διαλέξεων, ανακοινώσεις κλπ). Μέσω της πλατφόρμας αυτής μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα που θα ξεκινήσουν, πριν ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στο Τμήμα Χημείας.

Για να εγγραφούν θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Μέσω του συνδέσμου http://eclass.chem.upatras.gr/ να πάνε στο αριστερό μέρος της σελίδας και από το μενού ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ να επιλέξουν ΕΓΓΡΑΦΗ.

Δημιουργία ΝΕΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ή πιστοποίηση μέσω Google αν έχουν Gmail.

Οι διαλέξεις θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως με την υπηρεσία Skype for Business (Οδηγίες υπάρχουν στον σύνδεσμο https://sfb.sites.upnet.gr/guests/)

Ο Πρόεδρος του Τμήματος Χημείας

Αχιλλεύς Θεοχάρης

Καθηγητής

Παρακαλούμε δείτε το ακόλουθο από 30/9/2020 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τις Εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών - Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:

"30-09-20 Εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με την Φ.153/130532/Α5/29-9-2020 Υπουργική Απόφαση, δίνεται η δυνατότητα «ταχυδρομικής αποστολής της αίτησης εγγραφής και των δικαιολογητικών των επιτυχόντων με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής» για τους εισαγόμενους στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.. Οι υποψήφιοι, λόγω των ειδικών συνθηκών που έχουν προκύψει από την πανδημία του COVID-19, μπορούν να κάνουν χρήση της δυνατότητας ταχυδρομικής αποστολής με προθεσμία έως και την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020, σε συνδυασμό με όσα προβλέπονται, για λόγους εξαιρετικής ανάγκης, στην  Φ.152/126892/Α5/23 -09-2020."

Με εκτίμηση

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Γίνεται γνωστό στους φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες ή σε μισθωμένες κλίνες, ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά  την αίτηση και  τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη διεύθυνση: https://stegasi.upatras.gr

Οι πρωτοετείς φοιτητές που δεν διαθέτουν ακόμα ενεργό λογαριασμό για τις ψηφιακές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα προβαίνουν σε ταυτοποίηση μέσω κινητού τηλεφώνου προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση.

Αφού τους αποδοθούν τα στοιχεία του λογαριασμού από τις Γραμματείες  και μέχρι την καταληκτική  ημερομηνία λήξης των Αιτήσεων, υποχρεούνται να εισέλθουν εκ νέου στην πλατφόρμα Αιτήσεων στέγασης  ως πρωτοετείς,  με διασταύρωση των προσωρινών στοιχείων και των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών.  Η συμπλήρωση των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιολόγηση των αιτήσεων τους.

Για τους πρωτοετείς και τις λοιπές κατηγορίες, η υποβολή της αίτησης εισδοχής και των δικαιολογητικών γίνεται μέσα στις προθεσμίες εγγραφής τους στις αντίστοιχες  Σχολές που ανακοινώνει το Υπουργείο Παιδείας.

Οι αιτήσεις εισδοχής  των φοιτητών παλαιοτέρων ετών θα πρέπει να υποβληθούν κατ εξαίρεση, το αργότερο μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.

Οι φοιτητές/φοιτήτριες θα πρέπει να υποβάλλουν όλα τα δικαιολογητικά, το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf (max 2ΜΒ το κάθε έγγραφο) , καταχωρώντας στο ηλεκτρονικό σύστημα κατά την συμπλήρωση της αίτησης.

Επίσης, μέσω του ιδίου link θα μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της αξιολόγησης  της  αίτησής τους.

Γίνεται γνωστό στους φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να σιτίζονται δωρεάν το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση και τα δικαιολογητικά στη διεύθυνση https://sitisi.upatras.gr, δίνοντας username/password που διαθέτουν από 01-09-2020 έως 30-10-2020.

Οι φοιτητές/φοιτήτριες θα πρέπει να υποβάλλουν όλα τα δικαιολογητικά, το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf (πχ. με σαρωτή (scanner), κλπ.), καταχωρώντας στο ηλεκτρονικό σύστημα κατά την συμπλήρωση της αίτησης.

Οι φοιτητές θα μπορούν μέσω του ιδίου link να κατεβάσουν την ηλεκτρονική κάρτα σίτισης στο κινητό τους  ή να την εκτυπώσουν. Με αυτή θα μπορούν να προσέρχονται στο εστιατόριο. Επίσης, μέσω του ιδίου link θα μπορούν να παρακολουθούν την αίτησή τους.

Δεν απαιτείται να προσκομίσετε την αίτηση και τα δικαιολογητικά σε έντυπη μορφή στο Τμήμα Σίτισης και Παροχών, Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας (Κουκούλι), Τμήμα Υπηρεσιών Φοιτητικής Μέριμνας (Μεσολόγγι), παρά μόνο εάν σας ζητηθεί.

Πληροφορίες θα δίνονται τηλεφωνικά ή μέσω email όπως παρακάτω:

- Οι φοιτητές των Τμημάτων της Πάτρας (Πανεπιστημιούπολη Ρίον) στη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών  (κτίριο Αʼ ισόγειο, τηλ.2610997976, email: )

- Οι φοιτητές των Τμημάτων του Αγρινίου στο γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας (Γ. Σεφέρη 2, Βʼ κτίριο, κα Μαρία Στεργίου, τηλ. 2641074169, email: )

- Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στην πόλη των Πατρών, (Κουκούλι) στο Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας (κα Αθηνά Τάτση,τηλ.2610369-013, email: ).

- Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στις πόλεις Μεσολογγίου, Αιγίου, Αμαλιάδος και Πύργου στο Τμήμα Υπηρεσιών Φοιτητικής Μέριμνας (κ. Σαλάππα Αλέξιο, τηλ. 2631058257, email: ).

Για περισσότερες πληροφορίες για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο www.upatras.gr/el/food

Από τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας

Ανακοινώνεται στους Φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών ότι η πάσης φύσεως επικοινωνία με τα Τμήματα, τις Σχολές και τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου, θα γίνεται εφεξής μόνο μέσω του λογαριασμού e-mail που τους έχει χορηγηθεί από το Πανεπιστήμιο.

Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας

Ασημακόπουλος Σπυρίδων

Ενημερώνουμε τους φοιτητές που θέλουν καταθέσουν αίτηση για βελτίωση βαθμολογίας, πως η πλατφόρμα

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeROgQ7tywxqniNL4d3Y9zVoT0-k9BMwe2iZNwgQxQ49rfHOQ/viewform

θα παραμείνει ανοικτή έως και τη Δευτέρα 3/8/2020 και ώρα 13.00.

Από τη Γραμματεία

ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020, ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΡΙΤΗ 28.07.2020 ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 29.07.2020 ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ. (2610-997101 ΚΑΙ 2610996009).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, θέτουμε υπόψη των ενδιαφερομένων  τα ακόλουθα:

1. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID 19 που έχουν επιβληθεί και μέχρι την πλήρη επάνοδο του Ιδρύματος σε κανονική λειτουργία, ανεστάλησαν όλες οι ορκωμοσίες των προπτυχιακών φοιτητών και των διδακτόρων καθώς και οι τελετές απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιδρύματος. Οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων παρουσία Προέδρου, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινώσει η Γραμματεία.

Για το Τμήμα Χημείας, η περίοδος παράδοσης των τίτλων σπουδών θα ξεκινήσει μετά την 1η Σεπτεμβρίου.

2. Υπενθυμίζεται επίσης η δυνατότητα της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr, και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

Για την έκδοση της υπεύθυνης δήλωσης οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η εν λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

Α. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (για προπτυχιακό) ή (για μεταπτυχιακό) με συνημμένα τα παρακάτω :

1. Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών μου και επιθυμώ  να το παραλάβω τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας με φυσική παρουσία.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι (μόνο για προπτυχιακούς):

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)

2. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

3.Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Β. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας (για προπτυχιακό) ή (για μεταπτυχιακό) με συνημμένα τα παρακάτω :

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών μου και παρακαλώ να μου αποστείλετε τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα ή δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά που τον συνοδεύουν, με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου ……………………………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να τα παραλάβει αντ’ εμού, με δική μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι (μόνο για προπτυχιακούς):

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……….…….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)

2. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

3.Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Σας ενημερώνουμε  ότι η συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.

  • Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
  • ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
  • Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε έως 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.

Ο φοιτητής θα πρέπει να καταθέσει ηλεκτρονικό αίτημα από 18/7/2020 - 31/7/2020 στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeROgQ7tywxqniNL4d3Y9zVoT0-k9BMwe2iZNwgQxQ49rfHOQ/viewform

Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  καλύτερος από τους δύο βαθμούς.

Από τη Γραμματεία

Must read - Σημαντικές ανακοινώσεις!

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...