Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται έως και την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Από τη Γραμματεία της ΜΟΔΙΠ

Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από τα έσοδα κληροδοτημάτων που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών.

Πληροφορίες στο επισυναπτόμενο.

pdf 64 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΔΑ 2023-2024 _638714896950585528

Σας ενημερώνουμε ότι η πύλη της Ηλεκτρονικής Γραμματείας θα ανοίξει ξανά από 31/12/2024 έως και 13/01/2025 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινών εξαμήνων των προπτυχιακών φοιτητών. Η ανακοίνωση αφορά πρωτίστως τους φοιτητές που μετεγγράφησαν από άλλα Ιδρύματα ή Τμήματα, ωστόσο θα μπορούν να δηλώσουν χειμερινά μαθήματα και όσοι από τους υπόλοιπους φοιτητές δεν το έκαναν για διάφορους λόγους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Προκειμένου να διευκολυνθούν όσοι τυχόν δεν έκαναν έγκαιρα τη δήλωση, παρατείνεται η δυνατότητα δήλωσης μαθημάτων εαρινού εξαμήνου για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας μέχρι τις 29/12/2024. Θα υπάρξει ολιγοήμερη προθεσμία 3-4 ημερών και για χειμερινά εξάμηνα, κανονικών ετών φοίτησης, αμέσως μετά, με νεώτερη ανακοίνωση της Γραμματείας.

Κατά τη Συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης αποφασίστηκε το Πανεπιστήμιο Πατρών να παραμείνει κλειστό κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ως εξής: 24/12/2024, 27/12/2024, 31/12/2024 και 02/01/2025.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/Paratasi_Diloseon_Dianomis_Xeimerinou_2024.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025 ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου. 

Η δικτυακή πύλη  για δήλωση εαρινών μαθημάτων για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας θα είναι διαθέσιμη από 12/12/2024 έως και 22/12/2024.

Υπενθυμίζονται τα εξής:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
  • Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α (https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class). 
  • Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, προτείνεται οι φοιτητές να αποσυνδεθούν και συνδεθούν εκ νέου στην ηλεκτρονική Γραμματεία για να επιβεβαιώσουν ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμούν είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
  • Κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων του Τμήματος, επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).
  • Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα βρεθούν να έχουν κάνει δήλωση μαθημάτων δεν θα συμπεριληφθούν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σχετικά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής

Α. Όσοι εγγράφονται πρώτη φορά σε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών θα καταχωρίσουν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr από σήμερα μέχρι και 18.12.2024

Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν:

  • Κωδικό Υποψηφίου
  • ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά) στο πεδίο πατρώνυμο – δεν έχουμε λάβει στοιχεία πατρωνύμου από το Υπουργείο.

Β. Αναρτούν τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  • Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  • Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Γ.  Τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας (Νότιο Κτίριο, ισόγειο) κάθε ημέρα και ώρες αποκλειστικά 12:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με συστημένο ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης. Η βεβαίωση διαγραφής θα πρέπει να αποσταλεί/κατατεθεί στο Τμήμα μας.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.
H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:
1.    Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
2.    Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
3.    Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Όσοι έχουν εγγραφεί στο πανεπιστήμιο Πατρών σε προηγούμενο έτος δεν μπορούν να συνδεθούν στο http://eggrafes.upatras.gr. Για αυτές τις περιπτώσεις έχει δημιουργηθεί για το ακ. έτος 2024-25 αίτηση εισαγωγής στο νέο πρόγραμμα σπουδών και οι Γραμματείες των Τμημάτων θα ολοκληρώσουν την εγγραφή, αφού ελέγξουν/επικαιροποιήσουν τα δεδομένα των φοιτητών/τριών, εγκρίνοντας την αίτηση εισαγωγής.

Παρακαλούνται οι φοιτητές να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες, την ανάρτηση των πρόσθετων εγγράφων και την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, σύμφωνα με τις οδηγίες .

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ


pdf 64Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων

pdf 64Εγκύκλιος δικαιολογητικών

Παρακαλούνται οι φοιτητές του Τμήματος Χημείας που πήραν μετεγγραφή για άλλο Τμήμα/Ίδρυμα, να καταθέσουν σχετικό αίτημα στο σύνδεσμο https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-diagrafis/description/, προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές βεβαιώσεις.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 από φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί έως και την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr/.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr/.
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο modipsecr@upatras.gr

  1. Υποβολή αιτήσεων για το Πρόγραμμα Εσωτερικής Κινητικότητας Φοιτητών για το εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
  2. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 3 ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακ. έτος 2024-2025»
  3. Πρόγραμμα εξετάσεων των κατατακτηρίων εξετάσεων 2024-25
  4. Εφαρμογή του μέτρου Ανώτατης Διάρκειας Φοίτησης – Διαγραφή φοιτητών
  5. Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025
  6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
  7. Λίστα των αποφοίτων προς ορκωμοσία (05.12.2024)
  8. Ανακοίνωση εγγραφής εισαγομένων με την ειδική κατηγορία των διακριθέντων αθλητών ακαδ. Έτους 2024-2025
  9. Ανακοίνωση προγράμματος υποτροφιών Ι.Κ.Υ.-Ε.Π.Ι. Φλωρεντίας, ακαδ. έτους 2025-2026
  10. Oρκωμοσία για τους απόφοιτους του προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Χημείας

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...