Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ενημερώνουμε τους φοιτητές τους Τμήματός μας που δεν έκαναν έγκαιρα δήλωση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2019-20 ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα ανοίξει για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ και θα παραμείνει ανοικτή από 12/6 έως και 15/6/2020 για δηλώσεις μαθημάτων.

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε εαρινά  εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ είτε έντυπα είτε ως pdf (επιλογή εκτυπωτή: microsoft print to pdf)  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται από την Κυριακή 31 Μαΐου 2020 έως και την Κυριακή 14 Ιουνίου 2020.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

Με το άρθρο έκτο της με αριθμ. 60720/Ζ1/21.5.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄1971) ορίστηκε ότι: «Σε περιπτώσεις αλλογενών/αλλοδαπών φοιτητών εκτός Ε.Ε. και αλλογενών/αλλοδαπών φοιτητών εντός Ε.Ε. συμπεριλαμβανομένων των Κυπρίων φοιτητών, σχετικά με τα οριζόμενα στα ανωτέρω άρθρα ως προς τη συμμετοχή τους στις κλινικές και εργαστηριακές ασκήσεις, καθώς και στις εξετάσεις, εφαρμόζονται οι ρυθμίσεις των ισχυουσών Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τη σύνδεση και την είσοδό τους στη χώρα, σύμφωνα με τις εκάστοτε παρεχόμενες οδηγίες της αρμόδιας Επιτροπής.».
Έχοντας ως στόχο τη ρύθμιση του εν λόγω ζητήματος με ενιαίο τρόπο για τους αλλογενείς φοιτητές, προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους, η Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 σύμφωνα με την από 20.5.2020γνώμη της (56η συνεδρίαση), καθόρισε εκ νέου τα ειδικότερα μέτρα, τα οποία θα πρέπει να εφαρμόζονται κατά την είσοδο στην ημεδαπή των αλλογενών φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).

Ειδικότερα, κατά την ως άνω συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι οι αλλογενείς φοιτητές, και ιδίως οι φοιτητές που προέρχονται από την Κύπρο και την Ιορδανία, μετά την είσοδό τους στην ελληνική επικράτεια θα πρέπει:

α) να παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό για χρονικό διάστημα αποκλειστικά πέντε (5) ημερών και

β) να υποβληθούν σε μοριακό έλεγχο μετά το πέρας των πέντε (5) ημερών.

Με την είσοδό τους στη χώρα οι εν λόγω φοιτητές ενημερώνουν σχετικά το Τμήμα φοίτησής τους το οποίο εν συνεχεία ενημερώνει τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του οικείου Α.Ε.Ι. Η διοίκηση του Α.Ε.Ι. προβαίνει σε συνεννόηση με τον Ε.Ο.Δ.Υ. έτσι ώστε μετά το πέρας της προθεσμίας των πέντε (5) ημερών κατ’ οίκον περιορισμού των αλλογενών φοιτητών, να διοργανωθεί συλλογή δειγμάτων από τους εν λόγω φοιτητές μέσω των Κινητών Μονάδων του Ε.Ο.Δ.Υ. σε τόπο και χρόνο οριζόμενο από το οικείο Α.Ε.Ι. Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα του ελέγχου είναι αρνητικά, οι φοιτητές δύναται να συμμετάσχουν κανονικά στην εκπαιδευτική δραστηριότητα του Α.Ε.Ι., στο οποίο φοιτούν (κλινικές ή εργαστηριακές ασκήσεις και εξετάσεις). Σε αντίθετη περίπτωση, οι φοιτητές θα πρέπει να παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό εφαρμόζοντας τα μέτρα που συστήνονται από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται.

Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με απόφαση της Συγκλήτου του Π. Πατρών η εξεταστική διαδικασία θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο εξ’ αποστάσεως.

Ενημερώνουμε τους επί πτυχίω φοιτητές τους Τμήματός μας ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα ανοίξει 1/6/2020 και θα παραμείνει ανοικτή έως 9/6/2020 για δηλώσεις χειμερινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2019-20

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους φοιτητές τους Τμήματός μας που δεν έκαναν έγκαιρα δήλωση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2019-20 ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα ανοίξει για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ και θα παραμείνει ανοικτή από σήμερα έως και 31/5/2020 για δηλώσεις.

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε εαρινά  εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από φοιτητές θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2020 έως και την Κυριακή 31 Μαΐου 2020.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών συστημάτων που λειτουργούν όσα Τμήματα δεν έχουν ενταχθεί πλήρως στο Ψηφιακό Άλμα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr/.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr/.
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο modipsecr@upatras.gr

Ενημερώνουμε τους τεταρτοετείς φοιτητές που ενδιαφέρονται για την απόκτηση βεβαίωσης Οινολογίας πως μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους στον ιστότοπο:

https://forms.gle/wZoUidzkNVfsNVdy7.

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως 31/5/2020.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους φοιτητές τους Τμήματός μας που δεν έκαναν έγκαιρα δήλωση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2019-20 ότι η Ηλεκτρονική Γραμματεία (https://progress.upatras.gr/) θα παραμείνει ανοικτή έως 20/5/2020 για δηλώσεις.

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε εαρινά  εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Egkiklios_Dianomi_Earinou_2019-20.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ολοκληρωθούν την *Κυριακή 26 Απριλίου 2020*. Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ'

οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, θα ξεκινήσει την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να υπενθυμίσετε εγκαίρως στους φοιτητές την καταληκτική ημερομηνία δηλώσεων συγγραμμάτων, προκειμένου να υποβάλλουν τη δήλωσή τους για το Εαρινό εξάμηνο 2019-20 μέχρι την *Κυριακή 26 Απριλίου 2020*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της ΚΥΑ υπ' αριθμ. 44726/Ζ1/09.04.2020 (ΦΕΚ Β' 1271) (https://eudoxus.gr/Files/FEK_1271B_09.04.2020.pdf), σας ενημερώνουμε ότι η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους τους δικαιούχους φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Α.) για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, λόγω των έκτακτων μέτρων για αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, θα πραγματοποιηθεί με κατ' οίκον διανομή αυτών κατά παρέκκλιση της παραγράφου 5 του άρθρου 2 της με αριθμ. 125766/Ζ1/28.7.2016 απόφασης.

Σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Egkiklios_Dianomi_Earinou_2019-20.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν με τη νέα διαδικασία την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 26 Απριλίου 2020.

Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, θα ξεκινήσει την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Must read - Σημαντικές ανακοινώσεις!

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...