Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο, θα υλοποιήσει δράσεις Φυσικής Αγωγής (Γυμναστικής και Χορού).
Οι δράσεις θα απευθύνονται σε φοιτητές που έχουν χρόνια νοσήματα ή/και αναπηρία και θα πραγματοποιούνται στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Πατρών στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο.

Συγκεκριμένα θα λειτουργήσουν τα παρακάτω προγράμματα:
• Τμήμα Γυμναστικής
• Τμήμα Χορού (παραδοσιακό, λαϊκό, έντεχνο, ξένο ρεπερτόριο)

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://socialwelfare.upatras.gr/2021/12/01/anakoinosi-gia-draseis-fysikis-agogi/

Παρακαλούμε δείτε συνημμένα την υπ' αριθ. 156445/Ζ1/2.12.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «α) Κύρωση ονομαστικών πινάκων αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους 2021 - 2022. β) Οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών» και τους ονομαστικούς πίνακες των επιτυχόντων μετεγγραφή/μετακίνηση στο Τμήμα σας για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών, τα οποία οι αιτούντες δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν, προκειμένου να ελεγχθούν στα Τμήματα υποδοχής και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Επισυνάπτεται και η υπ’ αριθμ. 154762 /Ζ1/30.11.2021 απόφαση κύρωσης του ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα, ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης, καθώς και την υπ’ αριθμ. 135363 /Ζ1/22.10.2021 εγκύκλιο μετεγγραφών, προς υπενθύμιση.

Α. Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται ή/και να αποστέλλονται στις Γραμματείες των Τμημάτων υποδοχής με email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ΘΕΜΑ: ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ή να κατατίθενται στη Γραμματεία 12.00.-13.00 καθημερινά το αργότερο έως και 9/12/2021.

Β. Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 8/12  έως και Κυριακή 12/12/2021 οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Διευκρινίζεται ότι οι φοιτητές/τριες για να μπορέσουν να εισέλθουν στην πλατφόρμα, θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί.

Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχει δηλωθεί κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των "UPnet ID" στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους

Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

Από τη Γραμματεία

ΣΧΕΤ.: .: Η υπ' αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.75414/4.12.21 ΚΥΑ (ΦΕΚ,5673/2021 τ. Β΄):"Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας έως και τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου και ώρα 06.00"

Οι Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Πατρών, συμμορφούμενες με την έκδοση τη νέας ΚΥΑ προχώρησε σε τροποποίηση του αριθμού των συνοδών στις τελετές ορκωμοσίας προπτυχιακών αποφοίτων του Ιδρύματος (1 συνοδός ανά ορκιζόμενο εντός της αίθουσας Ι4 του ΣΠΚ), προκειμένου να αποφευχθεί η ακύρωσή τους.
Επιπλέον και για την κάλυψη και του δεύτερου συνοδού, ανά ορκιζόμενο, σεβόμενοι την ιδιαίτερη σημασία της τελετής για τους αποφοίτους μας και για τα συγγενικά τους πρόσωπα, οι Πρυτανικές Αρχές τοποθέτησαν οθόνη αναμετάδοσης των ορκωμοσιών στο κεντρικό φουαγιέ του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου, προκειμένου να μπορούν να παρακολουθήσουν οι λοιποί συνοδοί την τελετή.

Σε κάθε περίπτωση,  οι Πρυτανικές Αρχές θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, τηρώντας τα υγειονομικά, ώστε και οι δύο συνοδοί να παρακολουθήσουν την τελετή αποφοίτησης.

Ζητάμε την κατανόησή σας, καθώς η χώρα μας βιώνει δύσκολες υγειονομικές συνθήκες τα τελευταία δύο χρόνια.

Παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των ορκιζομένων του Τμήματός σας.

Από τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

  • ΔΠΜΣ «ΕΦΑΡMΟΣΜΕΝΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ»

ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2021-2022 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 06 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 έως 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 31ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Αγαπητές μας φοιτήτριες και αγαπητοί μας φοιτητές,

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, στην προσπάθειά του για βελτίωση της ποιότητας αλλά και των προοπτικών που μπορεί να προσφέρει στους φοιτητές και τους αποφοίτους του, συμμετέχει στο διεθνές σύστημα κατάταξης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με την ονομασία «U-Multirank». Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειάς, θα θέλαμε να εκφράσετε τη γνώμη σας τόσο για το Πανεπιστήμιο Πατρών όσο και για το Τμήμα μας και σας καλούμε να συμμετάσχετε στη σχετική έρευνα.

O προσωπικός κωδικός που απαιτείται για την πρόσβασή σας στο ερωτηματολόγιο, θα σας αποσταλεί εντός των επόμενων ημερών από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων. Στην έρευνα θα συμμετάσχουν 500 προπτυχιακοί (από το 2ο έτος και πάνω) και μεταπτυχιακοί φοιτητές μας, τυχαίοι επιλεγμένοι.

Η συμμετοχή στην έρευνα είναι ανώνυμη. Ο κωδικός πρόσβασης προέκυψε με τυχαίο τρόπο και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα να συσχετιστούν οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις με τις απαντήσεις. 

Η έρευνα λήγει στις 31/1/2022

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Ο Πρόεδρος του Τμήματος,

Θεοχάρης Αχιλλεύς

Καθηγητής

Ενημερώνουμε τους αποφοίτους του Τμήματός μας ότι η ορκωμοσία των προπτυχιακών φοιτητών θα γίνει την 15η Δεκεμβρίου σύμφωνα με τα επισυναπτόμενα.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας ότι η δικτυακή πύλη της ηλεκτρονικής γραμματείας για ανανέωση εγγραφής και για δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2021-2022  θα είναι διαθέσιμη από σήμερα Τρίτη 09/11/2021 έως και Παρασκευή 10/12/2021, 24:00

Επισημαίνονται τα ακόλουθα:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.
•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών δια ζώσης στη θυρίδα (για θέματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω τηλεφώνου ή email από τη Γραμματεία) :
Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 12.00-13.00

Αιτήματα για βεβαιώσεις μπορούν να γίνονται MONO μέσω ηλεκτρονικής γραμματείας. Για άλλα αιτήματα στο email της Γραμματείας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. MONO από τον ιδρυματικό λογαριασμό email.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/.


Από τη Γραμματεία

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδ. έτους 2021-22 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση στο email της Γραμματείας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2. Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου
σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email chemsecr@upatras.gr
Τηλέφωνο (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας:

Λίστες ανακοινώσεων

Οι λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο:

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.