Σας ενημερώνουμε  ότι η Συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.

 Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
-ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
-Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε ΕΩΣ 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου 2021-22.
-Τα μαθήματα πρέπει να δηλωθούν όπως ακριβώς περιγράφονται στο πρόγραμμα σπουδών ΚΑΙ με τον ΚΩΔΙΚΟ τους.
-Αιτήσεις που δεν θα αναγράφουν τον κωδικό μαθήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
-Επιτρέπεται μόνο μία (1) αίτηση βελτίωσης βαθμού.
-Η αίτηση υποβάλλεται και γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ από το ιδρυματικό email. Σε άλλη περίπτωση (π.χ. gmail κλπ) απορρίπτεται χωρίς άλλη ενημέρωση/ειδοποίηση.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.
 
Αιτήσεις βελτίωσης βαθμού θα γίνονται δεκτές από 1/7/2022 έως και 20/7/2022.

Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  υψηλότερος από τους δύο βαθμούς που έχει λάβει ο φοιτητής.

Η αίτηση βρίσκεται στον ακόλουθο ιστότοπο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHn92q_8sTK2gtFtHtb1yFeCCTOCdPhuExDPiqTcGeS759YA/viewform

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 85/16.06.2022 Συνεδρίασή του τροποποιώντας την προηγούμενη υπ΄ αριθμ. 44572/14.06.2022 απόφασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022 έως και την Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο - Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 - 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2022-23 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά στο email της Γραμματείας (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)  με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2.Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 2022-2023

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022-2023

*Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 30819 (ΦΕΚ 2676/31-5-2022) ΚΥΑ όπως ισχύει με τίτλο «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας από την Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2022 έως και την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022», η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι./Βιβλιοθηκών (ενδεικτικά αίθουσες, αμφιθέατρα) εντός των οποίων διεξάγονται κάθε είδους εξετάσεις για όλα ανεξαιρέτως τα πρόσωπα που εισέρχονται σε αυτούς (φοιτητές, υποψηφίους, μέλη ΔΕΠ, επιτηρητές, λοιπό προσωπικό).

Ο Αντιπρύτανης Φοιτητικής Μέριμνας

Καθηγητής Μάρκος Μαραγκός

Στο Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών λειτουργεί από σήμερα το email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Σας ενημερώνουμε ότι στο εξής η ηλεκτρονική επικοινωνία με την ΦΕΠ στο Ρίο θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της  ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. στο οποίο θα πρέπει να απευθύνονται οι φοιτητές των Τμημάτων του Ιδρύματος που λειτουργούν στο Ρίο για θέματα στέγασης, για τα οποία αρμόδιο είναι το παραπάνω Τμήμα.

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Dianomis_Earinou_2021.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής για τους φοιτητές.
Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022.
 
Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.

Πρόγραμμα του ΙΚΥ που αφορά σε συμμετοχή ομάδων φοιτητών ΑΕΙ σε διεθνείς διαγωνισμούς.Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από 1 Σεπτεμβρίου 2022 μέχρι 15 Οκτωβρίου 2022.  

Πληροφορίες στους παρακάτω συνδέσμους:

Aνακοίνωση Βραβείο Συμμετοχής σε ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ

Ενημερώνουμε τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας ότι άνοιξε η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος για δηλώσεις χειμερινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2021-22 και θα παραμείνει ανοικτή από σήμερα έως και 30/5/2022.

Εφιστούμε την προσοχή στους επί πτυχίω φοιτητές καθώς θα πρέπει να δηλώσουν ΟΛΑ τα μαθήματα χειμερινών εξαμήνων που οφείλουν.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων, δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του Ιουνίου, αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σας ενημερώνουμε ότι  άνοιξε η ηλεκτρονική αξιολόγηση μαθημάτων για το εαρινό εξάμηνο 2021-22 και θα διαρκέσει έως και την Κυριακή, 12 Ιουνίου 2022.

Συνημμένα θα βρείτε τη σχετική ανακοίνωση από τη Γραμματεία ΜΟΔΙΠ.
Υπενθυμίζουμε ότι δυνατότητα συμπλήρωσης έχουν μόνο οι φοιτητές που έχουν προβεί σε δηλώσεις μαθημάτων μέσω του Ψηφιακού Άλματος. Εβδομαδιαίες ενημερώσεις του συστήματος με τις νέες δηλώσεις γίνονται κάθε Πέμπτη οπότε και ενημερώνονται και οι φοιτητές που προστίθενται στο σύστημα με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Από τη Γραμματεία

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email chemsecr@upatras.gr
Τηλέφωνο (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας:

Λίστες ανακοινώσεων

Οι λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο:

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.