Ενημερώνουμε τους υπό μετεγγραφή φοιτητές του Τμήματός μας για τα ακόλουθα:

Από σήμερα Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική εγγραφή των υπό μετεγγραφή στο Τμήμα Χημείας φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024.

Οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να  αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Για να εισαχθούν στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr, θα πρέπει να καταχωρήσουν τον κωδικό υποψηφίου και στο πεδίο πατρώνυμο να αναγράψουν το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία).

Τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας (Νότιο Κτίριο, ισόγειο) κάθε ημέρα και ώρες αποκλειστικά 12:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

Η εγγραφή των εισαγομένων εισαγομένων με την κατηγορία των διακριθέντων αθλητών ακαδημαϊκού έτους 2023 -2024, θα πραγματοποιηθεί από 13 Νοεμβρίου 2023 έως και 17 Νοεμβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

 pdf 64ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΥΡΩΣΗΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ

Επισυνάπτεται λίστα αποφοίτων του Τμήματός μας, προς ορκωμοσία στην τελετή της 5ης Δεκεμβρίου 2023.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι όπως αποστείλουν στο e-mail της Γραμματείας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά:

  1.  Έντυπη Αίτηση Εγγραφής στο ALUMNI και
  2. ΕΕΧ Απογραφικό Δελτίο Νέων Πτυχιούχων,

για την ορκωμοσία προπτυχιακών φοιτητών στις 5.12.2023.

Από την Γραμματεία


 zip 64ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ-5.12.2023

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να λάβουν στις κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Χημείας για το ακαδημαϊκό έτος 2023-24, να καταθέσουν σχετική αίτηση από 1/11/2023 έως 15/11/2023 στο σύνδεσμο: https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-symmetochis-stis-katataktiries-exetaseis/description/ και να αναρτήσουν υποχρεωτικά όλα τα δικαιολογητικά που θα τους ζητηθούν.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ φοιτητές του Τμήματός μας, που διαμένουν στις περιοχές Λάρισας, Βόλου, Καρδίτσας, Τρικάλων, Φαρσάλων, Τύρναβου και Καλαμπάκας και έχουν πληγεί εξαιτίας φυσικών καταστροφών που έγιναν στις αρχές Σεπτεμβρίου 2023, να αποστείλουν τη συνημμένη σχετική αίτηση με τα στοιχεία τους  από τις 25 Οκτωβρίου 2023 έως 10 Νοεμβρίου 2023 στην Γραμματεία του Τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), για την παροχή οικονομικής ενίσχυσης από το Παν/μιο Πατρών.


docx 64ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ*

*Κατεβάστε, συμπληρώστε το έγγραφο και μετά θα το στείλετε. Δεν συμπληρώνεται online.

Αίτηση Βεβαίωσης Αναγόρευσης σε Διδάκτορα Τμήματος https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-vevaiosis-anagorefsis-se-didaktora-tmimatos/description/

1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
2. Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από www.gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα.
3. Πρακτικό κρίσεως υπογραμμένο από τα μέλη της επταμελούς εξεταστικής επιτροπής (αποστέλεται στη Γραμματεία Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τον Επιβλέποντα Καθηγητή) και συνοδεύεται από ένα βαθμολόγιο.
4. Κατατίθεται στη Γραμματεία ένα (1) αντίγραφο της διδακτορικής διατριβής δερματόδετο ή με χοντρό πλαστικοποιημένο εξώφυλλο (με τις τελικές διορθώσεις) στις οποίες περιλαμβάνονται:

α) Ελληνικό Εξώφυλλο
β) Αγγλικό Εξώφυλλο
γ) Περίληψη και λέξεις κλειδιά του διδακτορικού στην ελληνική γλώσσα
δ) Περίληψη και λέξεις κλειδιά του διδακτορικού στην αγγλική γλώσσα
ε) Τα ονόματα της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
στ) Βιογραφικό σημείωμα

5. Αποδεικτικό κατάθεσης της διδακτορικής διατριβής στην ιστοσελίδα nemertes.library.upatras.gr και αντιγράφου της αίτησης παράτασης χρόνου αποκλεισμού σε περίπτωση που έχει ζητηθεί από τον υποψήφιο διδάκτορα.
6. Υπεύθυνη Δήλωση από το www.gov.gr που θα δηλώνεται ότι:

α) ακολούθησα πιστά όλους τους κανόνες της επιστημονικής δεοντολογίας
β) η εργασία μου δεν αποτελεί προϊόν λογοκλοπής, αλλά έρευνας, στην οποία συμμετείχα ενεργά
γ) έχω λάβει γνώση και γνωρίζω τις συνέπειες του νόμου και των οριζόμενων στους Κανονισμούς Σπουδών και τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Πατρών
δ) Η εργασία που καταθέτω με τίτλο………………………….. έχει εκπονηθεί με δική μου ευθύνη, τηρουμένων των προϋποθέσεων που ορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις.

7. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα ακόλουθα:

o Το τελικό κείμενο της διδακτορικής διατριβής (σε οποιαδήποτε μορφή)
o Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
o Λέξεις κλειδιά της διδακτορικής διατριβής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
o Τα μέλη της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

8. Ανάρτηση στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης https://www.ekt.gr/ της Διδακτορικής Διατριβής σε ηλεκτρονική μορφή κατόπιν σχετικής ειδοποίησης από τη Γραμματεία.
9. Βεβαίωση Επικουρικού έργου
10. Αποδεικτικό μίας τουλάχιστον δημοσίευσης του υποψήφιου/ας ως πρώτος συγγραφέας, σε έγκριτο επιστημονικό περιοδικό διεθνούς κύρους (με σύστημα κριτών), σχετική με την επιστημονική περιοχή του θέματος της διδακτορικής διατριβής ή να έχει παρουσιάσει ο υποψήφιος ως ελάχιστο μία προφορική ή αναρτημένη εργασία σε διεθνές συνέδριο, ή να έχει συμμετοχή σε αίτηση ευρεσιτεχνίας, που θα αποδεικνύεται με την κατάθεση των απαραίτητων στοιχείων.
11. Παραδίδονται στη Γραμματεία:

o Ακαδημαϊκή ταυτότητα
o Μαγνητική κάρτα

Αίτηση Βεβαίωσης Έγκρισης Απονομής Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-vevaiosis-egkrisis-aponomis-metaptychiakou-titlou-spoudon/description/

• Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
• Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από https://www.gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα.
• Άλλα απαιτούμενα Δικαιολογητικά που αναγράφονται στις ανακοινώσεις της Γραμματείας*
• Απαιτείται η προσκόμιση της πρωτότυπης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη Γραμματεία του Τμήματος.

*Συμπληρωματικά δικαιολογητικά:

1. Βαθμολόγιο
2. Πρακτικό Εξέτασης Μεταπτυχιακής Διπλωματικής
3. Παρατηρήσεις επί του κειμένου της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας
4. Τίτλος ερευνητικής εργασίας για έκδοση παραρτήματος Διπλώματος
5. Ένα (1) αντίγραφο της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας (με τις τελικές διορθώσεις και θερμοκολλημένο):

i. Ελληνικό Εξώφυλλο
ii. Αγγλικό Εξώφυλλο
iii. Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην ελληνική γλώσσα
iv. Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην αγγλική γλώσσα
v. Τα ονόματα της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

6. Αποδεικτικό κατάθεσης της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ιστοσελίδα nemertes.library.upatras.gr  και αντιγράφου της αίτησης παράτασης χρόνου αποκλεισμού, σε περίπτωση που έχει ζητηθεί από τον μεταπτυχιακό φοιτητή.
7. Υπεύθυνη Δήλωση από το www.gov.gr που θα δηλώνεται ότι:

α) ακολούθησα πιστά όλους τους κανόνες της επιστημονικής δεοντολογίας
β) η εργασία μου δεν αποτελεί προϊόν λογοκλοπής, αλλά έρευνας, στην οποία συμμετείχα ενεργά
γ) έχω λάβει γνώση και γνωρίζω τις συνέπειες του νόμου και των οριζόμενων στους Κανονισμούς Σπουδών και τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Πατρών δ) Η εργασία που καταθέτω με τίτλο………………………….. έχει εκπονηθεί με δική μου ευθύνη, τηρουμένων των προϋποθέσεων που ορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις.

8. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται (4 διαφορετικά αρχεία):

i. Το τελικό κείμενο της διπλωματικής εργασίας (σε οποιαδήποτε μορφή)
ii. Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
iii. Λέξεις κλειδιά της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
iv. Τα μέλη της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

9. Βεβαίωση επικουρικού έργου
10. Επιστρέφονται στη Γραμματεία:

i. Ακαδημαϊκή ταυτότητα
ii. μαγνητική κάρτα

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...