Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Xeimerinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022. Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.
Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).


Στο χρονικό διάστημα από την Τρίτη 5.10.2021 έως και την Τρίτη 12.10.2021 θα πραγματοποιείται η ηλεκτρονική εγγραφή πρωτοετών ακαδ. έτους 2021-2022 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών eggrafes.upatras.gr για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά.

Στην περίπτωση που είχες εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν θα ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία. Θα δοθούν προσεχώς οδηγίες από τις Γραμματείες.

Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίησή σου μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

    Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
    Σταθερό Τηλέφωνο
    Κινητό Τηλέφωνο
    Πατρώνυμο
    E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσεις τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσεις αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

    Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
    Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
    Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
    Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείς να επικοινωνείς τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962632, 2610-962635 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 05.10.2021 έως και 12.10.2021.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ilektroniki-engrafi-akad-etous-2021-2022/

και

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/

Αγαπητές/οι Απόφοιτοι,

Το Πανεπιστήμιο Πατρών απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία εγγραφής στο κοινωνικό δίκτυο των απόφοιτων έτσι ώστε να διευκολύνει τη διατήρηση στενών σχέσεων!

Εγγραφείτε γρήγορα και απλά με μόλις ένα βήμα εδώ: https://alumni.upatras.gr/register/. Συμπληρώστε την φόρμα εισάγοντας μόνο το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο,  το  τμήμα  αποφοίτησης, το έτος αποφοίτησης καθώς και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας. Εντός λίγων εργάσιμων ημερών, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της εγγραφή σας.

Ως απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Πατρών μπορείτε να διατηρήσετε την επαφή με τους συμφοιτητές σας, να ενημερώνεστε για τα νέα του Πανεπιστημίου, τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, τις θέσεις εργασίας καθώς και τις διακρίσεις των απόφοιτων του Ιδρύματος.

Καλώς ορίσατε για μία ακόμη φορά στο Πανεπιστήμιο μας!

Διατηρήστε «ζωντανές» τις αναμνήσεις των πιο όμορφων χρόνων, αυτών των φοιτητικών! Η φοιτητική παρέα σας περιμένει, εσείς ως πότε θα απουσιάζετε;

Ο Πρύτανης
Χρήστος Ι. Μπούρας
Καθηγητής

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η πάσης φύσεως ηλεκτρονική αλληλογραφία του Πανεπιστημίου Πατρών με όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας (ενημέρωση, εκλογικές διαδικασίες κλπ) θα πραγματοποιείται μόνο με τη χρήση του πανεπιστημιακού e-mail μορφής @upatras.gr ή @*.upatras.gr.

Όσοι δεν διαθέτουν πανεπιστημιακό e-mail παρακαλούμε να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν: https://www.upnet.gr/email/

Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας διαφορετικής μορφής ( πχ. @gmail.com κλπ) δεν θα εμφανίζονται στον ηλεκτρονικό τηλεφωνικό κατάλογο του Ιδρύματος.

Για πληροφορίες εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 παρακαλούμε επισκεφθείτε την κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Πατρών,  https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ η οποία θα επικαιροποιείται συνεχώς σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 37/25.06.2021 Συνεδρίασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 09 Αυγούστου 2021 έως και την Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο - Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 - 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής στο χειμερινό εξάμηνο 2021-2022 των προπτυχιακών φοιτητών του Τμήματός μας θα είναι ανοικτή από 01-09-2021 έως και 31-10-2021.

Από τη Γραμματεία

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινώσει η Γραμματεία.

Υπενθυμίζεται επίσης η δυνατότητα της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr, και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

Για την έκδοση της υπεύθυνης δήλωσης οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η εν λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

Α. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας chemsecrgrad@upatras.gr έως 23.7.2021 με συνημμένα τα παρακάτω:

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου μου και επιθυμώ  να το παραλάβω τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την Γραμματεία με φυσική παρουσία.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι:

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα :
Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Β. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας chemsecrgrad@upatras.gr έως 23.7.2021 με συνημμένα τα παρακάτω :

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Παρακαλώ να μου αποστείλετε τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα ή δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά που τον συνοδεύουν, με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου ……………………………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να τα παραλάβει αντ’ εμού, με δική μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι:

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……….…….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα:

Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: Λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα Χημείας

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας: Έντυπα Γραμματείας

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Ανανέωση εγγραφών χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών
Aνανέωση του χειμερινού εξαμήνου μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψηφίων διδακτόρων
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2021-22
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜAΤΑ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΔΠΜΣ «ΕΦΑΡMΟΣΜΕΝΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ»


Πρόσφατες Aνακοινώσεις

03 Δεκεμβρίου 2021
02 Δεκεμβρίου 2021
29 Νοεμβρίου 2021
26 Νοεμβρίου 2021
25 Νοεμβρίου 2021
25 Νοεμβρίου 2021
24 Νοεμβρίου 2021
23 Νοεμβρίου 2021
22 Νοεμβρίου 2021
20 Νοεμβρίου 2021

Template by L.THEME

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.