Επιλέξτε τη γλώσσα σας

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ  ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2023-2024

ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 29 Νοεμβρίου 2023 έως 29 Δεκεμβρίου 2023.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ (ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ) ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΛΑΒΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 29ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους υπό μετεγγραφή φοιτητές του Τμήματός μας για τα ακόλουθα:

Από σήμερα Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική εγγραφή των υπό μετεγγραφή στο Τμήμα Χημείας φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024.

Οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να  αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Για να εισαχθούν στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr, θα πρέπει να καταχωρήσουν τον κωδικό υποψηφίου και στο πεδίο πατρώνυμο να αναγράψουν το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία).

Τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας (Νότιο Κτίριο, ισόγειο) κάθε ημέρα και ώρες αποκλειστικά 12:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

Η εγγραφή των εισαγομένων εισαγομένων με την κατηγορία των διακριθέντων αθλητών ακαδημαϊκού έτους 2023 -2024, θα πραγματοποιηθεί από 13 Νοεμβρίου 2023 έως και 17 Νοεμβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

 pdf 64ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΥΡΩΣΗΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ

Επισυνάπτεται λίστα αποφοίτων του Τμήματός μας, προς ορκωμοσία στην τελετή της 5ης Δεκεμβρίου 2023.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι όπως αποστείλουν στο e-mail της Γραμματείας τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά:

  1.  Έντυπη Αίτηση Εγγραφής στο ALUMNI και
  2. ΕΕΧ Απογραφικό Δελτίο Νέων Πτυχιούχων,

για την ορκωμοσία προπτυχιακών φοιτητών στις 5.12.2023.

Από την Γραμματεία


 zip 64ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ-5.12.2023

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να λάβουν στις κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Χημείας για το ακαδημαϊκό έτος 2023-24, να καταθέσουν σχετική αίτηση από 1/11/2023 έως 15/11/2023 στο σύνδεσμο: https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-symmetochis-stis-katataktiries-exetaseis/description/ και να αναρτήσουν υποχρεωτικά όλα τα δικαιολογητικά που θα τους ζητηθούν.

Από τη Γραμματεία

  1. ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ - ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
  2. Παροχή οικονομικής ενίσχυσης σε πρωτοετείς φοιτητές του Παν/μίου,Πατρών οι οποίοι υπάγονται στην κατηγορία δικαιούχων περιοχών που έχουν πληγεί εξαιτίας φυσικών καταστροφών για το ακαδ. έτος 2023-2024
  3. Επί της δυνατότητας κατάθεσης αίτησης για βεβαίωση αναγόρευσης σε διδάκτορα Τμήματος Χημείας
  4. Επί της δυνατότητας κατάθεσης αίτησης για βεβαίωση έγκρισης απονομής μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών
  5. 2024 AMBASSADORS FUND FOR SUMMER WORK TRAVEL (SWT) SCHOLARSHIP - OPPORTUNITY TO GREEK UNIVERSITY STUDENTS
  6. ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023 – ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
  7. Έναρξη περιόδου δηλώσεων και διανομών συγγραμμάτων Χειμερινού εξαμήνου 2023-24
  8. ΥΠΑΙΘΑ: Μετεγγραφές/Μετακινήσεις ακαδ. έτους 2023-2024
  9. Fully funded International PhD Programs in Life Sciences in Switzerland
  10. Πρόσκληση εθελοντών για την 8η Έκθεση Καινοτομίας & Μεταφοράς Τεχνογνωσίας – PatrasIQ

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...