Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Είσαι φοιτητής; Γίνε εθελοντής! https://www.patrasiq.gr/ethelontis/

  • Ως εθελοντής θα αποκτήσεις την εμπειρία διοργάνωσης μιας μεγάλης έκθεσης.
  • Θα έρθεις σε επαφή με την πανεπιστημιακή και την επιχειρηματική κοινότητα.
  • Θα κάνεις φίλους και θα γίνεις μέλος της μεγάλης μας οικογένειας.
  • Θα αναπτύξεις τις δεξιότητές σου και θα ανακαλύψεις νέα ενδιαφέροντα.
  • Θα ανακαλύψεις νέες καινοτόμες ιδέες και πώς αυτές παρουσιάζονται.  
  • Θα κατανοήσεις καλύτερα την έννοια της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

iq2023

Η εγγραφή των εισαγομένων με τις ειδικές κατηγορίες των Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, που εισήχθησαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, θα πραγματοποιηθεί από Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023 έως και Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα  2610-962632, 2610-962635, 2610-962636 και 2610-962814, όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το χρονικό διάστημα από 02.10.2023 έως και 12.10.2023 που θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

Η εγγραφή των επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές για τις εγγραφές θα πραγματοποιηθεί από 9 Οκτωβρίου 2023 έως και 13 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα  2610-962632, 2610-962635, 2610-962636 και 2610-962814, όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το χρονικό διάστημα από 02.10.2023 έως και 12.10.2023 που θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

Οι πρωτοετείς φοιτητές για το ακαδημαϊκό έτος 2023- 2024 του Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι επιθυμούν να διαμείνουν στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ηλεκτρονική πλατφόρμα https://stegasi.upatras.gr το διάστημα από 3 έως 20 Οκτωβρίου 2023.  Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στέγασης αποτελεί η ολοκλήρωση της 2ης φάσης της  ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών (eggrafes.upatras.gr) και η έκδοση σχετικής βεβαίωσης εγγραφής από τη γραμματεία του τμήματος.

Η υποβολή της αίτησης στέγασης  πραγματοποιείται με χρήση του κωδικού υποψηφίου Πανελλήνιων εξετάσεων, καθώς και του προσωπικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου θα σας αποσταλεί προσωρινός κωδικός πρόσβασης.

Επισήμανση: Με την παραλαβή του δωματίου θα πρέπει να έχει προσκομισθεί η βεβαίωση εγγραφής από τη γραμματεία του τμήματος.

Πληροφορίες για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά υπάρχουν στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου Πατρών στην ενότητα Στέγαση https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/stegasi/ 

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ:

√ Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών

Τηλ.:(Ρίο)  2610 962183, 962188, 962180, (Κουκούλι) 2610  962942, 962941

E-mail:

√Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Μεσολογγίου

Τηλ.: 26310 58257, E-mail:

Οι πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι επιθυμούν να εκδώσουν ειδική κάρτα δωρεάν σίτισης για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://sitisi.upatras.gr/sitisi  από την ημερομηνία εγγραφής τους έως την 31η  Οκτωβρίου 2023.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για δωρεάν κάρτα σίτισης παρατείνεται έως 15 Νοεμβρίου 2023.

Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση ειδικής κάρτας δωρεάν  σίτισης αποτελεί  α) η ολοκλήρωση της εγγραφής στο Τμήμα εισαγωγής , β) η έκδοση σχετικής βεβαίωσης εγγραφής και γ) η παραλαβή σχετικών κωδικών πρόσβασης.

Πληροφορίες για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά έκδοσης ειδικής κάρτας δωρεάν  σίτισης είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου Πατρών στην ενότητα Σίτιση:

https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/sitisi

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Τμήμα Σίτισης και Παροχών

Τηλ.:  2610 997977, 2610 997976

E-mail: 

Σας ενημερώνουμε ότι κατά το διάστημα από Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023 έως και την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023 θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr/ για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά. Ο σύνδεσμος θα λειτουργήσει με την έναρξη της διαδικασίας, όταν δηλαδή ξεκινήσει η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θα παραμείνει ενεργός από 2/10/2023 έως και 12/10/2023.

Η διαδικασία της 2ης φάσης, περιγράφεται αναλυτικά στους συνδέσμους

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ilektroniki-engrafi/ και

https://my.upatras.gr/protoeteis/

Συστήνουμε στους πρωτοετείς φοιτητές, δεδομένης της καθυστερημένης αποστολής των πινάκων εγγεγραμμένων φοιτητών από το Υπουργείο και προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία, να κάνουν την εγγραφή τους στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr/ το συντομότερο δυνατό μετά την ενεργοποίησή της και να αποφύγουν να εγγραφούν στη λήξη της προθεσμίας, ώστε να αντιμετωπιστούν έγκαιρα τυχόν προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν.

Από τη Γραμματεία

  1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΑΠΟ 1.1.2024-31.12.2024
  2. Εργαζάκειο Ίδρυμα - Προκήρυξη χορήγησης υποτροφιών 2023-2024
  3. Εγγραφές των εισαγομένων στα Τμήματα/Εισαγωγικές Κατευθύνσεις και στις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ειδικής κατηγορίας των Αλλοδαπών-Αλλογενών
  4. Δράσεις του Τμήματος Υποστήριξης Φοιτητών, Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης
  5. Πρόγραμμα Υποτροφιών Fulbright για Έλληνες Πολίτες Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025
  6. Νέα παράταση προθεσμίας ηλεκτρονικής εγγραφής επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  7. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24
  8. Μερική φοίτηση χειμερινού εξάμηνου ακαδ. Έτους 2023-24
  9. Υποτροφίες από την Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας
  10. Εισαγόμενοι Ειδικής Κατηγορίας Αλλοδαπών-Αλλογενών (αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε.) και Αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε., για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

Must read - Σημαντικές ανακοινώσεις!

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...