Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Αγαπητές/οί φοιτητές,

Επισυνάπτεται η ΚΥΑ που περιγράφει τις δραστηριότητες που επιτρέπονται για την περίοδο 6-30 Νοεμβρίου, με τις ρυθμίσεις για τα Πανεπιστήμια να εξειδικεύονται στην σελίδα 54589, και συνοπτικά στο παρακάτω πλαίσιο:

  1. ΔΕΝ επιτρέπεται καμία δραστηριότητα τόσο του Α' όσο και του Β' κύκλου σπουδών (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών) που απαιτεί φυσική παρουσία (συμπεριλαμβάνονται η διεξαγωγή των εργαστηρίων, η εκπόνηση διπλωματικών/πτυχιακών εργασιών προπτυχιακών φοιτητών και φοιτητών ΜΔΕ),
  2. ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ερευνητικές δραστηριότητες (διδακτορικά, post-doc). Στην περίπτωση αυτή, συνιστάται η στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τηλε-εργασία ή και η εκ περιτροπής φυσική παρουσία, προς αποφυγή συνωστισμού στους εργαστηριακούς χώρους.

Ως εκ τούτου όλα τα εργαστήρια (και των τελειόφοιτων που δεν είχαν ήδη ανασταλεί) δεν μπορούν να διεξαχθούν με φυσική παρουσία παρά μόνο εξ'αποστάσεως. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί ο τρόπος με τον οποίο θα συνεχιστεί η εργαστηριακή άσκηση των φοιτητών μας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΥΤΑΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Τηλ.: 2610 969054

E-mail:   

ΑΝΑΡΤΗΤΕΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΔΑ:

Πάτρα 6η Νοεμβρίου 2020

Αριθμ. Πρωτοκόλλου: 903/36955

ΘΕΜΑ: «Πράξη σχετικά με την εξυπηρέτηση του κοινού από τις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών»

Π Ρ Α Ξ Η 

ΟΠΡΥΤΑΝΗΣ  ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Αφού έλαβε υπόψη:

α) Τις διατάξεις της υπ' αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.69863/02-11-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ B'   4829/02.11.2020).

β) Την αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/03-11-2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

γ) Το Π.Δ. 63/1999 «Οργανισμός Διοικητικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Πατρών» (ΦΕΚ 71/8-4-1999 τ. Α΄), όπως συμπληρώθηκε με την υπ' αριθμ. 3435/17064/2019 απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών για τη μεταβατική περίοδο έως τη σύσταση του Οργανισμού του Ιδρύματος κατά τις διατάξεις της 2β του άρθρου 7 του ν. 4485/2017 (ΦΕΚ 2253/Β΄/10.06.2019).

δ) Την αριθμ. 6529/33333/04-10-2019 απόφαση της Συγκλήτου του "Εσωτερικός Κανονισμός Πανεπιστημίου Πατρών" (ΦΕΚ B' 3899/25.10.2019) όπως ισχύει.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Η επικοινωνία των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των ενδιαφερομένων πολιτών µε τις διοικητικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των Γραμματειών Σχολών και Τμημάτων, της ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ, Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης, κ.λπ.) του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται εφεξής µέσω τηλεφώνου και µε χρήση ηλεκτρονικών μέσων (email). Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων µε αποφυγή της συνάθροισης προσώπων.

Αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των πολιτών που απευθύνονται προς τις διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται αποκλειστικά και µόνο για εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας µε την αρμόδια υπηρεσία και ραντεβού σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα πρέπει να αναρτήσουν την παρούσα στον χώρο που στεγάζονται µε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας της υπηρεσίας και να εξασφαλίσουν το απαραίτητο προσωπικό που θα επιληφθεί της αποκλειστικής αλλά και ταυτόχρονα αποτελεσματικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ενδιαφερομένων.

Η παρούσα απόφαση ισχύει μέχρι 30/11/2020.

Η παρούσα να αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο του Πανεπιστημίου Πατρών και στις ιστοσελίδες των επιμέρους μονάδων του.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΜΠΟΥΡΑΣ

Κοινοποιούμε συνημμένα:

  1. Το υπ' αριθ. 150506/Ζ1/4.11.2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Δηλώσεις - διανομή διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021" και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών του Τμήματός σας.
    Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ανωτέρω έγγραφο "Η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων από τους δικαιούχους φοιτητές θα ξεκινήσει την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020. Διευκρινίζεται ότι δεν δύναται να υπάρξει παρέκκλιση από την εν λόγω προθεσμία, συνεπώς η ως άνω καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που η Γραμματεία ενός Τμήματος έχει ορίσει μεταγενέστερη ημερομηνία έναρξης ή προγενέστερη ημερομηνία λήξης της υποβολής δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων, θα ισχύσει η τιθέμενη από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος ημερομηνία, μόνο υπό την προϋπόθεση ότι αυτή είναι εντός της ως άνω τιθέμενης προθεσμίας.".
  2. Το ΦΕΚ 4838/4.11.2020 (τ. Β΄) στο οποίο δημοσιεύτηκε η Κ.Υ.Α με αριθμ. 149937/Ζ1 «Καθορισμός της διαδικασίας διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α., καθώς και λοιπά θέματα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021» και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών και διδασκόντων του Τμήματός σας.

Από την ανωτέρω Κ.Υ.Α, επιγραμματικά συνοψίζουμε τα ακόλουθα:

- Η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους του δικαιούχους φοιτητές, για το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδ. έτους, πραγματοποιείται με κατ΄ οίκον διανομή αυτών. Η διαδικασία διανομής πραγματοποιείται με επιμέλεια των εκδοτικών οίκων, μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών της επιλογής τους, ενώ το κόστος μεταφοράς για την κατ' οίκον διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους δικαιούχους φοιτητές βαρύνει αποκλειστικά τους εκδοτικούς οίκους. Η διαδικασία της κατ' οίκον διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων άρχεται της επομένης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των δηλώσεων στον "ΕΥΔΟΞΟ" και ολοκληρώνεται το αργότερο έως 11 Ιανουαρίου 2021.

- Οι δικαιούχοι φοιτητές κατά την υποβολή της δήλωσης για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων οφείλουν να συμπληρώσουν επιπλέον τα απαιτούμενα στοιχεία στην καρτέλα "Υποχρεωτική Δήλωση Διεύθυνσης" προκειμένου να καταστεί δυνατή η κατ' οίκον παράδοση. Ειδικότερα, οι φοιτητές καλούνται να συμπληρώσουν τον τόπο στον οποίο επιθυμούν να πραγματοποιηθεί η κατ' οίκον παράδοση (τόπος παράδοσης) και συγκεκριμένα Οδό, Αριθμό, Ταχυδρομικό κώδικα, Περιοχή, Καλλικρατικό Δήμο, Περιφερειακή Ενότητα, Χώρα και Σχόλια Παράδοσης. Κύπριοι φοιτητές, οι οποίοι διαμένουν πιθανόν στην Κύπρο κατά την περίοδο του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, δηλώνουν ως τόπο παράδοσης, αυτόν που επιθυμούν να παραδοθούν τα διδακτικά συγγράμματα, καθώς η κατ’ οίκον διανομή αφορά τόσο την ελληνική επικράτεια, όσο και την Κύπρο. Οι δικαιούχοι φοιτητές, μετά τη συμπλήρωση της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" οφείλουν να παράσχουν τη συγκατάθεσή τους για την τήρηση, συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων από κάθε εμπλεκόμενο φορέα στη διαδικασία διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων με σκοπό αποκλειστικά την εφαρμογή της παρούσας απόφασης και έως την αποπεράτωση της διαδικασίας η οποία ορίζεται σε αυτήν.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 13:00 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή συνάντηση για ενημέρωση για το Πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος Χημείας για το Ακαδημαϊκό Έτος 2020-21.

Περισσότερες πληροφορίες στο site της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος (http://www.praktiki.chem.upatras.gr/).

Κοινοποιούμε συνημμένα την υπ' αριθ. 148236/Ζ1/30.10.2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 4806/30.10.2020, τ. Β') που αφορά στη ρύθμιση θεμάτων μετεγγραφών ειδικών κατηγοριών και κατ' εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, προς ενημέρωσή σας.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Σας διαβιβάζουμε συνημμένα την υπ΄ αριθ. 149130/Ζ1/2.11.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021" προς ενημέρωσή σας.

Σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου:

"02-11-20 Από τις 5 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από την Πέμπτη 05 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Βʼ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
  • από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),
  • από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο."

Για τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής, οι δικαιούχοι φοιτητές παρακαλούνται να απευθύνονται στη Γραμματεία του Τμήματος.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Υπενθυμίζεται  ότι  στο  πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID 19 που έχουν επιβληθεί και μέχρι την πλήρη επάνοδο του Ιδρύματος σε κανονική λειτουργία, ανεστάλησαν όλες οι ορκωμοσίες των προπτυχιακών φοιτητών και των διδακτόρων καθώς και οι τελετές απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιδρύματος. 

Οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων (κατόπιν συνεννόησης), παρουσία του Προέδρου, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών. Τα Τμήματα καθορίζουν τον ρυθμό προσέλευσης των φοιτητών, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός. 

2. Υπενθυμίζεται η καθορισθείσα διαδικασία της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr , και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses.
Για  την  έκδοση  της   υπεύθυνης   δήλωσης  οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.  Η  εν  λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά  ισοδύναμη με     υπεύθυνη  δήλωση   που   φέρει το   γνήσιο της   υπογραφής   και   μπορεί  ο ενδιαφερόμενος  να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την   παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

- Αποστολή   ηλεκτρονικού    μηνύματος   από τον ενδιαφερόμενο  στην ηλεκτρονική διεύθυνση  () για προπτυχιακά, με συνημμένα τα παρακάτω:

Α. Ηλεκτρονική  Υπεύθυνη   Δήλωση   την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr  (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

«ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ –ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ …………..
Παρακαλώ   να   μου    αποστείλετε    τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα  ή   δίπλωμα   μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά    που     τον    συνοδεύουν,   με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να   τα    παραλάβει    αντ’  εμού,     με    δική    μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.
Έχω Α.Μ Φοιτητή ………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ………………………. ……………………….    (π.χ Σεπτεμβρίου 2020).
Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)».

Β. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας 

Γ. Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην Γραμματεία (postsec@chemistry.upatras.gr) από 2/11/2020 έως και 9/11/2020.

Από τη Γραμματεία

Η Advent Technologies, η καινοτόμος «ελληνικής καταγωγής» εταιρεία που διατηρεί ερευνητική και παραγωγική δραστηριότητα τόσο στην Πάτρα όσο και στις ΗΠΑ ανακοίωσε πρόσφατα την πρόθεσή της να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NASDAQ). Η εισαγωγή της Αdvent στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης θα πραγματοποιηθεί μέσω συγχώνευσης με την AMCI (εταιρία SPAC, Special Purpose Acquisition Company) και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2020.

Η Advent Technologies ιδρύθηκε το 2005 με συνιδρυτές τους Δρ. Β. Γρηγορίου (Πρόεδρο Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών), Δρ. Σ. Νεοφυτίδη (Διευθυντή Ερευνών Ινστιτούτου Χημικής Μηχανικής, Ίδρυμα Έρευνας και Τεχνολογίας) και τον Ι. Καλλίτση (Kαθηγητή Τμήματος Χημείας, Πανεπιστήμιο Πατρών) στοχεύοντας στην εμπορική αξιοποίηση ορισμένων ελπιδοφόρων ερευνητικών αποτελεσμάτων που είχαν παραχθεί στο Εργαστήριο Πολυμερών του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών και στο ΙΤΕ/ΙΕΧΜΗ. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δραστηροποιείται κυρίως στην ανάπτυξη τεχνολογίας επόμενης γενιάς κυψελίδων καυσίμου με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδρογόνο με μηδενικούς ρύπους και μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι κυψελίδες καυσίμου βρίσκουν εφαρμογές στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην αεροναυπηγική (drones) και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας εκτός δικτύου (off-grid).

Η τεχνολογία των πολυμερικών ηλεκτρολυτών που αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη των συγκεκριμένων κυψελίδων καυσίμου, αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Πολυμερών του Τμήματος Χημείας με μια σειρά διδακτορικών διατριβών, όπως Χ. Ντεϊμεντέ (2001), Ν. Γουρδούπη (2005), Μ. Δαλέτου (2005) και Μ. Γεωρμέζη (2010), ενώ οι διδάκτορες αυτοί στελέχωσαν αρχικά και την εταιρεία.

{phocagallery view=category|categoryid=3|limitstart=0|limitcount=0}

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 26/10/2020 έως και 30/10/2020 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2020-2021 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Παρακαλούνται οι φοιτητές να δώσουν προσοχή στα εξής:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.

•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.

•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Η Γραμματεία εξυπηρετεί τους προπτυχιακούς φοιτητές αποκλειστικά και μόνο εξ αποστάσεως στο email και στα τηλέφωνα 2610-996012 και 2610-996006.

Τα email πρέπει να αποστέλλονται από τους ιδρυματικούς λογαριασμούς ώστε να υπάρχει ταυτοποίηση.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/el/ και ελέγχετε τους Ιδρυματικούς λογαριασμούς σας email.

Από τη Γραμματεία

 

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...