Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών προκηρύσσει 43 ετήσιες υποτροφίες για προπτυχιακούς φοιτητές.Η κάθε υποτροφία ανέρχεται στο ποσό των 3000 EUR και παρέχεται για διάστημα 12 μηνών. Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει βάσει εισοδηματικών, κοινωνικών κριτηρίων και  ακαδημαϊκής επίδοσης. 

Αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο μοριοδότησης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά:https://socialwelfare.upatras.gr/ypotrofies-oikonomikis-enischysis-ey/?fbclid=IwAR0cv5M7qHrUkhgPRq9ECeRPxa05l1m2_veN8mvw4qV1ssJf_bs5JblzgvY  

Για την υποβολή αίτησης μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:https://uproskliseis.upatras.gr/job/81066-e-y-m-maragkos-07-04-2021/ 

Για απορίες ή διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο της Κοινωνικής Μέριμνας στα εξής:Τηλέφωνο: 2610.969696 (καθημερινά από τις 08:00 έως τις 15:00) Email:  

Αγαπητά μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας,

Τη Δευτέρα, 12 Απριλίου, ώρα 7 μμ, θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάλεξη με θέμα:

“DNA Computing for DNA Data Storage and Disease Diagnosis”

Προσκεκλημένος ομιλητής: Georg Seelig, Professor in Electrical & Computer Engineering and the Paul G. Allen School for Computer Science & Engineering at the University of Washington.

Η τηλεδιάλεξη  πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος ‘Αναλυτική Χημεία & Νανοτεχνολογία’, καλύπτει διεπιστημονική ερευνητική δραστηριότητα και απευθύνεται σε ευρύ ακροατήριο.

Σύνδεσμος:
https://upatras-gr.zoom.us/j/96020984114?pwd=ZTJuaFRtdTRGOW9aaC9FbmJralZTUT09
Meeting ID: 960 2098 4114
Passcode: 254846

Ακολουθεί περίληψη της διάλεξης και σύντομο βιογραφικό του ομιλητή.

Abstract: In this talk, I will briefly introduce the field of DNA computing starting with work by Adleman. I will then highlight two different applications for DNA computing. First, I will introduce a molecular computation for disease diagnosis. Our workflow begins by training a computational classifier on labelled gene expression data. This in silico classifier is then realized at the molecular level to enable expression analysis and classification of previously uncharacterized RNA samples. Classification occurs through a series of molecular interactions between RNA inputs and engineered DNA probes designed to differentially weigh each input according to its importance. Second, I will introduce an approach for performing computation in the context of DNA data storage. Synthetic DNA has the potential to store the world's continuously growing amount of data in an extremely dense and durable medium. Current proposals for DNA-based digital storage systems include the ability to retrieve individual files by their unique identifier, but not by their content. Here, we demonstrate content-based retrieval from a DNA database by learning a mapping from images to DNA sequences such that an encoded query image will retrieve visually similar images from the database via DNA hybridization. We encoded and synthesized a database of 1.6 million images and queried it with a variety of images, showing that each query retrieves a sample of the database containing visually similar images are retrieved at a rate much greater than chance.

Short CV: Georg Seelig is a professor in Electrical & Computer Engineering and the Paul G. Allen School for Computer Science & Engineering at the University of Washington. He is an adjunct professor in Bioengineering. Seelig holds a PhD in physics from the University of Geneva in Switzerland and did postdoctoral work in synthetic biology and DNA nanotechnology at Caltech. He received a Burroughs Wellcome Foundation Career Award at the Scientific Interface in 2008, an NSF Career Award in 2010, a Sloan Research Fellowship in 2011, and a DARPA Young Faculty Award in 2012, an ONR Young Investigator Award in 2014 and a Microsoft Research Outstanding Collaborator Award in 2016.

Seelig is interested in understanding how biological organisms process information using complex biochemical networks and how such networks can be engineered to program cellular behavior. His approach combines forward engineering of synthetic RNA-based regulatory circuits with the quantitative characterization of existing RNA-based gene regulatory pathways. His group is applying engineered circuits to problems in disease diagnostics and therapy.

Με εκτίμηση

Θεόδωρος Χριστόπουλος
Καθηγητής
Τμήμα Χημείας

Το εργαστήριο της αμπελουργίας την Τετάρτη 7-4-2021 δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω συμμετοχής σε συνέδριο.

Εκ του εργαστηρίου

Σας διαβιβάζουμε το συνημμένο έγγραφο του Υφυπουργού Ανώτατης Εκπαίδευσης κ. Συρίγου, με υπόδειγμα βεβαίωσης που αφορά στην μετακίνηση των φοιτητών για σίτιση  με τις ακόλουθες διευκρινίσεις:

  • Ώρες προβλεπόμενης προσέλευσης στο χώρο σίτισης: σύμφωνα με το πρόγραμμα του εστιατορίου που σιτίζεται ο φοιτητής
  • Χρονικό διάστημα ισχύος της βεβαίωσης: σύμφωνα με το χρονικό διάστημα ισχύος των μέτρων κατά τα αναφερόμενα στις σχετικές εγκυκλίους
  • Τα στοιχεία των φοιτητών συμπληρώνονται  από τους ίδιους τους φοιτητές και υπογράφουν( κάτω αριστερά της βεβαίωσης) για την ακρίβεια των στοιχείων που δηλώνουν 

Επισημαίνεται ότι η βεβαίωση εκδίδεται με υπογραφή του Προϊσταμένου του Τμήματος, ΜΟΝΟ για τη συγκεκριμένη Εστία που έχει δικαίωμα σίτισης ο φοιτητής.

Οι βεβαιώσεις θα αποστέλλονται στο μόνο από το ιδρυματικό email και θα υπογράφονται  εφόσον φέρουν την υπογραφή του φοιτητή ή συνοδεύονται με Υπεύθυνη Δήλωση από το gov.gr για την ακρίβεια των αναγραφομένων στοιχείων.

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ολοκληρωθούν σήμερα *Δευτέρα 5 Απριλίου 2021*. Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, θα ξεκινήσει την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 24 Μαΐου 2021.
Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να υπενθυμίσετε εγκαίρως στους φοιτητές την καταληκτική ημερομηνία δηλώσεων συγγραμμάτων, προκειμένου να υποβάλλουν τη δήλωσή τους για το Εαρινό εξάμηνο 2020-21 μέχρι σήμερα * Δευτέρα 5 Απριλίου 2021*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Ειδικά για το εαρινό εξάμηνο 2020-21, σύμφωνα με την ΚΥΑ υπ' αριθμ. 1068B/19.03.2021 (https://eudoxus.gr/files/FEK_1068B_19.03.2021.pdf) αλλά και με το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf) οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει στη δήλωσή τους είτε στο χειμερινό εξάμηνο 2020-21 είτε στο εαρινό εξάμηνο 2020-21, ακόμα και αν έχουν εξεταστεί επιτυχώς σε αυτά, αλλά πάντοτε με την προϋπόθεση να μην έχουν παραλάβει σύγγραμμα για τα εν λόγω μαθήματα.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου τους να δουν τα συνημμένα για περισσότερες πληροφορίες.

Από τη Γραμματεία.

(Εσωτερικός Κανονισμός Παν. Πατρών ΦΕΚ 3899/25.10.2019 άρθρο 45)

1. Ο Σύμβουλος σπουδών καθοδηγεί και υποστηρίζει τους πρωτοετείς φοιτητές στα προγράμματα σπουδών τους.
2. Με απόφαση της Συνέλευσης εκάστου Τμήματος ορίζεται η εκ περιτροπής ανάθεση καθηκόντων συμβούλου σπουδών στα μέλη Δ.Ε.Π του οικείου Τμήματος, με ετήσια θητεία, η οποία αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους και μπορεί να ανανεώνεται με τη σύμφωνη γνώμη του ενδιαφερομένου. Η ανάθεση δύναται να διενεργηθεί είτε σε συγκεκριμένο αριθμό μόνιμων μελών ΔΕΠ του Τμήματος είτε ανά φοιτητή, με την αντιστοίχιση του καταλόγου των μελών ΔΕΠ του Τμήματος με τον αντίστοιχο κατάλογο των πρωτοετών φοιτητών εκάστου ακαδημαϊκού έτους.
3. Οι Σύμβουλοι Σπουδών συμβουλεύουν και υποστηρίζουν τους πρωτοετείς φοιτητές με σκοπό να διευκολυνθεί η μετάβασή τους από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενημερώνουν, πληροφορούν και συμβουλεύουν τους φοιτητές σε θέματα των σπουδών τους, καθώς και σε θέματα για την πρόοδο και την επιτυχή ολοκλήρωσή τους.
4. Τα Μέλη Δ.Ε.Π, Ε.Ε.Π, Ε.ΔΙ.Π, Ε.Τ.Ε.Π και το λοιπό εν γένει εκπαιδευτικό προσωπικό, το διοικητικό προσωπικό, οι Διευθυντές/ριες των Εργαστηρίων/Κλινικών, οι Διευθυντές/ριες των Τομέων και οι Πρόεδροι των Τμημάτων, καθώς και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος συνεργάζονται και υποστηρίζουν τους Συμβούλους Σπουδών στο έργο τους, ενώ λαμβάνουν υπόψη πληροφορίες, παρατηρήσεις, υποδείξεις και αιτήσεις τους, για τυχόν ελλείψεις, δυσλειτουργίες που δημιουργούν προβλήματα στους φοιτητές και τυχόν προτάσεις για την αντιμετώπισή τους.

Πληροφορίες για στοιχεία επικοινωνίας των ακαδ. συμβούλων σπουδών μπορούν να αναζητούν οι φοιτητές στον σύνδεσμο https://www.chem.upatras.gr/el/contactus-el

Από τη Γραμματεία

Αγαπητοί φοιτητές/τριες,

στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες, συχνές ερωτήσεις κλπ. για το Πρόγραμμα "Erasmus+ για Πρακτική Άσκηση στην Ευρώπη ακαδ. έτους 2021-2022

https://www.upatras.gr/el/node/10056

Θα ακολουθήσει ενημέρωση από τον ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ERASMUS+, Αναπλ. Καθ. Κ. Αθανασόπουλο την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ και ώρα 13:00-14:00 μέσω ΖΟΟΜ 

Topic: ERASMUS+ Zoom Meeting

https://upatras-gr.zoom.us/j/97292203910?pwd=SytYN2pSVHhhMmF4aGhsNXdKOGU4UT09

Meeting ID: 972 9220 3910

Passcode: 101010

Επίσης στον πίνακα που ακολουθεί θα βρείτε τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων αλλά και το πλήρες χρονοδιάγραμμα ενεργειών των διαφόρων εμπλεκομένων στην διαδικασία επιλογής των υποψηφίων του Προγράμματος ERASMUS+ Placements.

O Συντονιστής ERASMUS+

Κ. Αθανασόπουλος

Αναπλ. Καθηγητής

Ενέργειες  

Χρονική Περίοδος διευθέτησης 

Τμήμα Διεθνών Σχέσεων: Προκήρυξη - Ανακοίνωση 

Μάρτιος 2021 

Φοιτητές/τριες: Υποβολή αιτήσεων & καταθετήριο συστατικών επιστολών 

15/03/2021-16/05/2021 

Γραμματείες: ανάρτηση βαθμολογίας 

17 - 21/05/2021 

Συντονιστές: Μοριοδότηση αιτήσεων 

22/05 - 03/06/2021 

Επιτροπή: Συνεδρίαση για την κατανομή θέσεων 

07 - 16/06/2021 

Τμήμα Διεθνών Σχέσεων: Αποτελέσματα 

17 - 25/06/2021 

Φοιτητές/τριες: Κατάθεση ενστάσεων 

3 εργάσιμες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων 

 

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της ΚΥΑ υπ' αριθμ. 1068B/19.03.2021 (https://eudoxus.gr/files/FEK_1068B_19.03.2021.pdf), σας ενημερώνουμε ότι η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους τους δικαιούχους φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Α.) για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21, λόγω των έκτακτων μέτρων για αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, θα πραγματοποιηθεί με κατ' οίκον διανομή αυτών κατά παρέκκλιση της παραγράφου 5 του άρθρου 2 της με αριθμ. 125766/Ζ1/28.7.2016 απόφασης.

Σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών ξεκινούν σήμερα, Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021 και θα ολοκληρωθούν την Δευτέρα 05 Απριλίου 2021. Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.
Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς ή/και με δικά τους μέσα θα ξεκινήσει την Τρίτη 06 Απριλίου 2021 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 24 Μαίου 2021.
Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.
Ειδικά για το εαρινό εξάμηνο 2020-21, σύμφωνα με την προαναφερθείσα ΚΥΑ και Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και με το έγγραφο του Υπουργείου (https://eudoxus.gr/files/Odhgies_Pros_Eudoxus_Earino_2020.pdf) οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν την τρέχουσα περίοδο συγγράμματα για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει στη δήλωσή τους είτε στο χειμερινό εξάμηνο 2020-21 είτε στο εαρινό εξάμηνο 2020-21, ακόμα και αν έχουν εξεταστεί επιτυχώς σε αυτά, αλλά πάντοτε με την προϋπόθεση να μην έχουν παραλάβει σύγγραμμα για τα εν λόγω μαθήματα.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Το e-mail αυτό σας αποστέλλεται από το Online HelpDesk της δράσης "Εύδοξος".
Παρακαλούμε MHN απαντήσετε σε αυτό το e-mail.
Εάν έχετε απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών στο σύνδεσμο http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx

Προγραμματίζονται εκπαιδευτικά σεμινάρια στην χρήση λογισμικού (όπως Word, Excel, Origin) τα οποία θα έχουν διάρκεια 1 ώρα το καθένα και θα πραγματοποιηθούν με τηλεδιάσκεψη μέσω της πλατφόρμας ZOOM σε χρόνο που δεν υπάρχουν διαλέξεις μαθημάτων/εργαστηρίων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα και με την προϋπόθεση να υπάρχουν αρκετές δηλώσεις συμμετοχής.

Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε στο eclass το μάθημα “Εκπαιδευτικά Σεμινάρια” https://eclass.upatras.gr/courses/CHEM2207/ όπου οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εγγραφούν ώστε να ενημερώνονται για τις ημερομηνίες διεξαγωγής και τον τρόπο συμμετοχής τους.

Τα σεμινάρια αυτά απευθύνονται τόσο σε προπτυχιακούς όσο και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...