Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Xeimerinou_2018-19.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019, ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματος Χημείας που δεν έκαναν δήλωση μαθημάτων, ότι η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2018-19 έως 16/12/2018.

Από τη Γραμματεία

{module 452}

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από φοιτητές θα πραγματοποιηθεί από την Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018 έως και την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών συστημάτων που λειτουργούν όσα Τμήματα δεν έχουν ενταχθεί πλήρως στο Ψηφιακό Άλμα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr/.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr/.
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο modipsecr@upatras.gr

{module 455}

Ενημερώνουμε τους φοιτητές που πήραν μετεγγραφή για το Τμήμα μας, ότι για να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους θα πρέπει:

  • Να καταθέσουν στη Γραμματεία  έως και την Πέμπτη 22/11/2018 και ώρες 12.00-13.00, τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην αίτηση μετεγγραφής τους καθώς επίσης και τα εξής:
  1. φωτοτυπία ταυτότητας
  2. βεβαίωση ΑΜΚΑ
  3. πιστοποιητικό γέννησης
  4. 2 φωτογραφίες τύπου αστυν. ταυτότητας
  • Να εισέλθουν στο http://eggrafes.upatras.gr με τον ΑΜ του Υπουργείου καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου, όπως τον είχαν καταχωρήσει στο Πληροφοριακό Σύστημα του Υπουργείου και να συμπληρώσουν τα πεδία που θα τους ζητηθούν.

Οι φοιτητές του Τμήματός μας που πήραν μετεγγραφή για άλλο Τμήμα μπορούν να καταθέτουν στη γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση Διαγραφής μαζί με την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα ή να τη στείλουν στη γραμματεία με courrier έχοντας κάνει το γνήσιο της υπογραφής τους στην υπεύθυνη δήλωση, αφού πρώτα τακτοποιήσουν τυχόν εκκρεμότητες σχετικές με δανεισμό βιβλίων και σίτιση με άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών.

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Xeimerinou_2018-19.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019. Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους στην ηλεκτρονική γραμματεία.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

{module 453}

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως  η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα είναι ανοικτή από 12/11/18  έως και 3/12/2018 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2018-2019 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Επισημαίνονται !!!

Ενημερώνουμε όσους φοιτητές δεν πραγματοποίησαν έγκαιρα την ανανέωση της εγγραφής τους στο χειμερινό εξάμηνο 2018-19, ότι η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή έως και την Δευτέρα 12/11/2018 για να ανανεώσουν το εξάμηνό τους. Όσοι φοιτητές δεν ανανεώσουν, δεν θα μπορέσουν να κάνουν δηλώσεις μαθημάτων, και θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν θα πάρουν. Επίσης δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν στις Εξεταστικές Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου για τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου.

Από τη Γραμματεία.

Οι εγγραφές των εισαγομένων Αθλητών θα πραγματοποιηθούν από Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018 έως και την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ψηφιακού άλματος eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf.

  • Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος (επισυνάπτεται)
  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (για διευκόλυνσή σας μπορείτε να το αναζητήσετε άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  • καθώς και μία Φωτογραφία τύπου ταυτότητας.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να βεβαιωθούν ότι τα αρχεία έχουν αναρτηθεί σωστά πριν οριστικοποιήσουν την αίτησή τους. Σε περίπτωση που τα αρχεία δεν έχουν ανέβει, θα πρέπει να επαναλάβουν τη διαδικασία με νέα αίτηση.

{module 450}

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή ορκωμοσίας προπτυχιακών φοιτητών  θα πραγματοποιηθεί την 

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 11:30, στο Αμφιθέατρο AA’ Κτιρίου Διοίκησης στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Πατρών.

Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται  στη  Γραμματεία ημέρες και ώρες θυρίδας (Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ώρες 12.30-13.30) από 7/11/2018 έως και 15/11/2018 και αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη και Φοιτητική Μέριμνα.

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση ορκωμοσίας,
  • Υπεύθυνη Δήλωση και
  • Έντυπο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

τα οποία θα πρέπει να συμπληρωθούν και να κατατεθούν στη Γραμματεία μαζί με την ακαδ. ταυτότητα.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την έναρξη της τελετής, προκειμένου να περιενδυθούν την τήβεννο.

Aπό τη  Γραμματεία

{module 451}

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...