Επιλέξτε τη γλώσσα σας

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους προς ορκωμοσία φοιτητές του Τμήματός μας, ότι με σημερινό έγγραφο από τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου μας, τροποποιείται το πρόγραμμα ορκωμοσίας Ως ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ και μόνο, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα.

Η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί σε δύο ομάδες (επισυνάπτονται λίστες). Η ομάδα Α θα ορκισθεί στις 12.00 και η ομάδα Β θα ορκισθεί στις 13.30 μ.μ.

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε η Πρόσκληση για χορήγηση υποτροφιών οικονομικής ενίσχυσης σε 50 φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών που ανήκουν σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες.

Η Πρόσκληση διατίθεται στον σύνδεσμο ( https://uproskliseis.upatras.gr/job/81066-e-y-m-maragkos-04-03-2022/ )  για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων φοιτητών.

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι μεταξύ των απαραίτητων δικαιολογητικών υποβολής υποψηφιότητας, ο/η αιτών/ούσα πρέπει να προσκομίσει Βεβαίωση της Γραμματείας του Τμήματός του/της, στην οποία να αναγράφεται η ενεργή φοίτησή του/της το ακαδ. έτος 2021-2022 καθώς και το ποσοστό των μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του/της,  του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, στα οποία ο/η φοιτητής/τρια εξετάστηκε επιτυχώς κατά το έτος αυτό (2020-2021).

Η επιτυχής περάτωση-εξέταση μαθημάτων δεν απαιτείται να βεβαιωθεί για τους πρωτοετείς φοιτητές.

Από τη Γραμματεία

Αγαπητοί/ές φοιτητές / φοιτήτριες,

 Σας ενημερώνουμε για την πρόσφατη έναρξη λειτουργίας δύο νέων καταστημάτων, στο πάρκο ειρήνης στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο.

 Α) Το κατάστημα αναμνηστικών ειδών και δώρων του Πανεπιστημίου μας "UPstore", ενώνει προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς - διδακτορικούς φοιτητές, φοιτητές προγραμμάτων Erasmus, όλη την ακαδημαϊκή μας κοινότητα και το δίκτυο αποφοίτων μας σε δεκάδες χώρες του εξωτερικού.
Ας στηρίξουμε όλοι μας αυτή την προσπάθεια. Σε κάθε σπίτι φοιτητή μας, αποφοίτου μας, εργαζόμενου και διδάσκοντα ας υπάρχει ένα αναμνηστικό από το Πανεπιστήμιο της καρδιάς μας!

 Β) Το κατάστημα: "sUPport" αφορά προϊόντα τεχνολογίας και την τεχνική υποστήριξη (service) στις ηλεκτρονικές συσκευές που όλοι μας καθημερινά χρησιμοποιούμε (Η/Υ,  κινητή τηλεφωνία, κτλ.).
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες μας, έχουν προνομιακές τιμές σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες (service) και προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα.

*Σύντομα θα λειτουργήσει και e - shop (1964.gr)

Δείτε συνημμένα την με αριθμ. πρωτ. 3092/14-3-2022 ανακοίνωση του Προέδρου του ΙΚΥ, καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 3093/14-3-2022  Πρόσκληση 500 θέσεων υποτροφιών για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα μέγιστης διάρκειας δεκαέξι (16) μηνών στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας- Υποδράση 2: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ σε υποψήφιους διδάκτορες των ΑΕΙ της Ελλάδας» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Παρακαλούμε για τη διάχυση της πληροφορίας σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Με εκτίμηση,

Σοφία Πουλιδάκη

Τμήμα Διαγωνισμών/ΙΚΥ

Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41 | 14234 Νέα Ιωνία 
Tel: 0030 210 3726 395
Mail:

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 6 Μαΐου 2022*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους. Bάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, oι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα

Επισημαίνεται ότι οι φοιτητές θα πρέπει να δηλώσουν μαθήματα του έτους τους και μόνο, που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν και στην ηλεκτρονική γραμματεία του Πανεπιστημίου. Αν δεν βρεθούν αντίστοιχες δηλώσεις, θα κληθούν να επιστρέψουν τα συγγράμματα που έχουν πάρει.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι λόγω δικαστικής εκκρεμότητας, η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής εταιρείας ταχυμεταφοράς (https://eudoxus.gr/Announcements/1341) δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη διανομής συγγραμμάτων για το Εαρινό εξάμηνο 2021-22. Ως εκ τούτου, τα συγγράμματα για τα οποία οι εκδοτικοί οίκοι δεν έχουν ορίσει σημείο διανομής, δεν θα εμφανίζονται διαθέσιμα προς επιλογή από τους φοιτητές καθώς έχουν απενεργοποιηθεί.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022  και ώρα 10:00 και η τελετή καθομολόγησης διδακτόρων την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 και ώρα 10:00 στο αμφιθέατρο Ι-4, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.

  • Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid-19. Ειδικότερα, «η είσοδος διδακτικού και λοιπού προσωπικού, σπουδαστών/φοιτητών και επισκεπτών πραγματοποιείται κατόπιν επίδειξης είτε πιστοποιητικού εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικού νόσησης είτε βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου με τη μέθοδο PCR για κορωνοϊό COVID19 ή αρνητικής εξέτασης με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID19 (rapidtest), σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η είσοδος ανήλικων ηλικίας τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών κατόπιν διεξαγωγής και δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9 (ΦΕΚ 1011/4.3.2022/τ.Β΄, όπως εκάστοτε ισχύει) και του αντίστοιχου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τους κατά τόπους υπεύθυνους για τη διεξαγωγή ελέγχων»
  • Η χρήση της προστατευτικής μάσκας (κατά προτίμηση χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για όλους τους συμμετέχοντες και παρευρισκόμενους στην τελετή τόσο κατά την είσοδο, όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο διεξαγωγής της τελετής.
  • Στις τελετές θα συμμετάσχουν μόνο οι ορκιζόμενοι, συνοδευόμενοι, από δύο το πολύ άτομα. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους και χωρίς χειραψία. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μισή ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.

Πληροφορίες στο επισναπτόμενο.

Οι προπτυχιακοί φοιτητές παρακαλούνται να δουν και την από 2.3.2022 ανακοίνωση της Γραμματείας σχετικά με την αίτηση ορκωμοσίας.

https://www.chem.upatras.gr/el/announces-el/announces-el-all/105-shmantikes-anakoinwseis/4293-aitiseis-orkomosias.html

athena

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, ξεκινά πιλοτικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης και πληροφόρησης σε μία σειρά από θέματα που απασχολούν συχνά τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και ειδικά τις φοιτήτριες και τους φοιτητές.
Στόχος είναι η γρήγορη, αποτελεσματική και αξιόπιστη παροχή οδηγιών σε θέματα υποστήριξης & επίλυσης κοινών προβλημάτων και αναζήτησης πληροφοριών για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Το έργο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από ομάδα της Διεύθυνσης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  του Πανεπιστημίου Πατρών,
με πολυετή εμπειρία στην παροχή τεχνικής υποστήριξης.
Το περιεχόμενο αναπτύχθηκε από:
•    τη Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών
•    τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
•    τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
•    τη Διεύθυνση Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης
•    τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας

Το περιεχόμενο θα εμπλουτίζεται συνεχώς, ώστε να είναι επίκαιρο, χρήσιμο και αποτελεσματικό.

Το σύστημα είναι προσβάσιμο από τη διεύθυνση

https://athena.upatras.gr

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 805ης / 08.03.2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», που συγχρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο –Ε.Κ.Τ.) και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Πράξης  «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον καθηγητή Διονύσιο Μαντζαβίνο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, προτίθεται να προβεί στην ανάθεση έργου ως κάτωθι:

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Προθεσμία λήξης Υποβολής Προτάσεων21η.03.2022 και ώρα 15:00

Υποβολή Αιτήσεων Επικουρικού (Πατήστε εδώ)

Προς την Ακαδημαϊκή Κοινότητα

Σας υπενθυμίζουμε ότι στο Πανεπιστήμιο Πατρών λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης 11771,

την οποία μπορείτε να καλείτε επί 24/ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα για άμεση παροχή βοήθειας εντός της Πανεπιστημιούπολης.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

2610-997993, 2610-996605

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...