Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας, διοργανώνει δράση στο πλαίσιο της Πράξης «Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Πατρών», με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή κ. Δημ. Μούρτζη.

''Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».''

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022,  12:30 μ.μ.- 14:00 μ.μ.,  Διαδικτυακή  Παρουσίαση των δράσεων του Τμήματος Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης και του νέου Πληροφοριακού Συστήματος.

Το νέο Πληροφοριακό Σύστημα το οποίο είναι προσβάσιμο από τη διεύθυνση https://www.cais.upatras.gr παρέχει λειτουργίες που απευθύνονται σε εργοδοτικούς φορείς/ εταιρείες, φοιτήτριες-τες και απόφοιτες/τους του Πανεπιστημίου Πατρών.

Πρόκειται για ένα web-based πληροφοριακό σύστημα το οποίο παρέχει ένα περιβάλλον κατάλληλο για πλοήγηση και από κινητές συσκευές (tablets, smartphones κ.λπ.). Σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ. Το Πληροφοριακό Σύστημα αποτελεί τη δημόσια πύλη πρόσβασης στο περιεχόμενο που καταχωρεί το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης (όπως θέσεις εργασίας, μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ανακοινώσεις, σεμινάρια/συνέδρια/ημερίδες). Υποστηρίζει τις ακόλουθες λειτουργίες:

  • Λειτουργίες που απευθύνονται σε φοιτήτριες-τές / απόφοιτες-τους του Πανεπιστημίου Πατρών.

Οι φοιτήτριες-τές / απόφοιτες-τοι του Πανεπιστημίου Πατρών έχουν τη δυνατότητα εγγραφής στο Πληροφοριακό Σύστημα με τη χρήση του Ιδρυματικού τους λογαριασμού. Μπορούν να περιηγηθούν στο περιεχόμενο που έχει δημοσιευθεί και να χρησιμοποιήσουν διάφορα κριτήρια ή φίλτρα. Ειδικά για τις θέσεις εργασίας, παρέχεται η δυνατότητα αποθήκευσης  (bookmarks), ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας ενός επαγγελματικού προφίλ, το οποίο εφόσον δηλωθεί ως δημόσιο είναι ορατό από τους εγγεγραμμένους εργοδοτικούς φορείς και εταιρείες. Οι χρήστες οι οποίοι  διατηρούν βιογραφικά στοιχεία στον Ιστότοπο Αποφοίτων (Alumni) μπορούν να πραγματοποιήσουν συγχρονισμό των εν λόγω δεδομένων, μεταφέροντάς τα, αυτοματοποιημένα από τον Ιστότοπο Αποφοίτων, στο Πληροφοριακό Σύστημα του Τμήματος Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης. Το Πληροφοριακό Σύστημα χρησιμοποιεί τα δεδομένα του χρήστη για να δημιουργήσει μια λίστα με προτεινόμενες θέσεις εργασίας. Τέλος, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα υποβολής αιτημάτων συμβουλευτικής.

  • Λειτουργίες που απευθύνονται σε εργοδοτικούς φορείς.

Οι εργοδοτικοί φορείς έχουν τη δυνατότητα εγγραφής, κατόπιν έγκρισης από τους διαχειριστές,  στο Πληροφοριακό Σύστημα και συμπλήρωσης ενός σύντομου προφίλ. Κάθε εγγεγραμμένος εργοδοτικός φορέας μπορεί να  καταχωρήσει απευθείας αγγελίες για νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες δημοσιεύονται μετά από έλεγχο από τους διαχειριστές του έργου. Οι ειδικότητες που μπορούν να σχετίζονται με τις θέσεις εργασίας είναι προτυποποιημένες και προέρχονται από την ταξινόμηση ESCO της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) Για κάθε θέση εργασίας που δημιουργείται, ο αντίστοιχος εργοδοτικός φορέας – εταιρεία, λαμβάνει μια λίστα με προτεινόμενους φοιτητές-τριες /αποφοίτους-τες που έχουν εγγραφεί στο Πληροφοριακό Σύστημα, των οποίων το προφίλ ταιριάζει με τη θέση (με βάση κριτήρια όπως η ειδικότητα, το ελάχιστο επίπεδο σπουδών, εάν το προφίλ είναι δημόσιο και εάν αναζητούν εργασία ή όχι). Τέλος, οι εργοδοτικοί φορείς μπορούν να πλοηγηθούν στα προφίλ των εγγεγραμμένων φοιτητών/αποφοίτων που έχουν δηλωθεί ως δημόσια.

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση  εδώ.

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους προς ορκωμοσία φοιτητές του Τμήματός μας, ότι με σημερινό έγγραφο από τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου μας, τροποποιείται το πρόγραμμα ορκωμοσίας Ως ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ και μόνο, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα.

Η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί σε δύο ομάδες (επισυνάπτονται λίστες). Η ομάδα Α θα ορκισθεί στις 12.00 και η ομάδα Β θα ορκισθεί στις 13.30 μ.μ.

Από τη Γραμματεία

Αγαπητοί φοιτητές και συνάδελφοι,

Δείτε στα συνημμένα τις πληροφορίες για την ημερίδα που θα γίνει στο

ΑΘΕ10 στις 29/3 15:00-19:00.

Απαιτεί προεγγραφή μέσω συνδέσμου που υπάρχει στα συνημμένα. Παρακαλώ προωθήστε το σε όποιον θεωρείτε ότι ενδιαφέρεται.

Με εκτίμηση,

Χρυσή Καραπαναγιώτη

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε η Πρόσκληση για χορήγηση υποτροφιών οικονομικής ενίσχυσης σε 50 φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών που ανήκουν σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες.

Η Πρόσκληση διατίθεται στον σύνδεσμο ( https://uproskliseis.upatras.gr/job/81066-e-y-m-maragkos-04-03-2022/ )  για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων φοιτητών.

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι μεταξύ των απαραίτητων δικαιολογητικών υποβολής υποψηφιότητας, ο/η αιτών/ούσα πρέπει να προσκομίσει Βεβαίωση της Γραμματείας του Τμήματός του/της, στην οποία να αναγράφεται η ενεργή φοίτησή του/της το ακαδ. έτος 2021-2022 καθώς και το ποσοστό των μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του/της,  του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, στα οποία ο/η φοιτητής/τρια εξετάστηκε επιτυχώς κατά το έτος αυτό (2020-2021).

Η επιτυχής περάτωση-εξέταση μαθημάτων δεν απαιτείται να βεβαιωθεί για τους πρωτοετείς φοιτητές.

Από τη Γραμματεία

Αγαπητοί/ές φοιτητές / φοιτήτριες,

 Σας ενημερώνουμε για την πρόσφατη έναρξη λειτουργίας δύο νέων καταστημάτων, στο πάρκο ειρήνης στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο.

 Α) Το κατάστημα αναμνηστικών ειδών και δώρων του Πανεπιστημίου μας "UPstore", ενώνει προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς - διδακτορικούς φοιτητές, φοιτητές προγραμμάτων Erasmus, όλη την ακαδημαϊκή μας κοινότητα και το δίκτυο αποφοίτων μας σε δεκάδες χώρες του εξωτερικού.
Ας στηρίξουμε όλοι μας αυτή την προσπάθεια. Σε κάθε σπίτι φοιτητή μας, αποφοίτου μας, εργαζόμενου και διδάσκοντα ας υπάρχει ένα αναμνηστικό από το Πανεπιστήμιο της καρδιάς μας!

 Β) Το κατάστημα: "sUPport" αφορά προϊόντα τεχνολογίας και την τεχνική υποστήριξη (service) στις ηλεκτρονικές συσκευές που όλοι μας καθημερινά χρησιμοποιούμε (Η/Υ,  κινητή τηλεφωνία, κτλ.).
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες μας, έχουν προνομιακές τιμές σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες (service) και προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα.

*Σύντομα θα λειτουργήσει και e - shop (1964.gr)

Δείτε συνημμένα την με αριθμ. πρωτ. 3092/14-3-2022 ανακοίνωση του Προέδρου του ΙΚΥ, καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 3093/14-3-2022  Πρόσκληση 500 θέσεων υποτροφιών για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα μέγιστης διάρκειας δεκαέξι (16) μηνών στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας- Υποδράση 2: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ σε υποψήφιους διδάκτορες των ΑΕΙ της Ελλάδας» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Παρακαλούμε για τη διάχυση της πληροφορίας σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Με εκτίμηση,

Σοφία Πουλιδάκη

Τμήμα Διαγωνισμών/ΙΚΥ

Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41 | 14234 Νέα Ιωνία 
Tel: 0030 210 3726 395
Mail:

Το μάθημα της Αμπελουργίας δεν θα πραγματοποιηθεί στις 15-3-2022.

Οι διδάσκοντες

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 6 Μαΐου 2022*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους. Bάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, oι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα

Επισημαίνεται ότι οι φοιτητές θα πρέπει να δηλώσουν μαθήματα του έτους τους και μόνο, που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν και στην ηλεκτρονική γραμματεία του Πανεπιστημίου. Αν δεν βρεθούν αντίστοιχες δηλώσεις, θα κληθούν να επιστρέψουν τα συγγράμματα που έχουν πάρει.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι λόγω δικαστικής εκκρεμότητας, η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής εταιρείας ταχυμεταφοράς (https://eudoxus.gr/Announcements/1341) δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη διανομής συγγραμμάτων για το Εαρινό εξάμηνο 2021-22. Ως εκ τούτου, τα συγγράμματα για τα οποία οι εκδοτικοί οίκοι δεν έχουν ορίσει σημείο διανομής, δεν θα εμφανίζονται διαθέσιμα προς επιλογή από τους φοιτητές καθώς έχουν απενεργοποιηθεί.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ131 κινητικότητα για Πρακτική Άσκηση  ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 ανακοινώθηκαν οι παρακάτω προκηρύξεις:

1) Προκήρυξη Erasmus+ για Πρακτική Άσκηση στην Ευρώπη ακαδ. έτους 2022-2023 στο https://www.upatras.gr/prokiryxi-erasmus-gia-praktiki-askisi-stin-evropi-akad-etous-2022-2023/ και

2) Προκήρυξη για Πρακτική Άσκηση σε Ελληνικές Αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω Erasmus+ ακαδ. έτους 2022-2023 στο https://www.upatras.gr/prokiryxi-erasmus-gia-praktiki-askisi-stin-evropi-akad-etous-2022-2023/

Τμήμα Διεθνών Σχέσεων

Πανεπιστήμιο Πατρών (GPATRA01)

Τηλ.: +30 2610 969029

email:

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...