Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Αγαπητές και αγαπητοί,

Σήμερα, Δευτέρα, 21 Nοεμβρίου, ώρα 7:00 μμ,  ο καθηγητής Holden Thorp, Editor-in-Chief του κορυφαίου επιστημονικού περιοδικού ‘SCIENCE’ (AAAS) θα δώσει προσκεκλημένη τηλεδιάλεξη στο Παν/μιο Πατρών για την Ακαδημαϊκή Ελευθερία, η οποία αποτελεί πυλώνα για  κάθε πρόοδο στα ΑΕΙ.

Θέμα: Academic Freedom Under Attack:  How the History of Science Explains Where We Are

Σύνδεσμος της τηλεδιάλεξης:
https://upatras-gr.zoom.us/j/96020984114?pwd=ZTJuaFRtdTRGOW9aaC9FbmJralZTUT09
Meeting ID: 960 2098 4114               Passcode: 254846

Σύντομο Βιογραφικό

Holden Thorp became Editor-in-Chief of the Science family of journals on 28 October 2019. He came to Science from Washington University, where he was provost from 2013 to 2019 and where he is Rita Levi-Montalcini Distinguished University Professor and holds appointments in both chemistry and medicine. Thorp joined Washington University after spending three decades at the University of North Carolina at Chapel Hill (UNC), where he served as the 10th chancellor from 2008 through 2013. A North Carolina native, Thorp started at UNC as an undergraduate student and earned a bachelor of science degree in chemistry in 1986. He earned a doctorate in chemistry in 1989 at the California Institute of Technology, working with Harry B. Gray on inorganic photochemistry. He completed postdoctoral work at Yale University with Gary W. Brudvig, working on model compounds and reactions for the manganese cluster in the photosynthetic reaction center. He holds an honorary doctor of laws degree from North Carolina Wesleyan College and is a fellow of the American Academy of Arts and Sciences, the National Academy of Inventors, and the American Association for the Advancement of Science. In his research career, Thorp studied electron-transfer reactions of nucleic acids, developed technology for electronic DNA chips, and cofounded Viamet Pharmaceuticals, which developed VIVJOA (oteseconazole), now approved by the FDA and marketed by Mycovia Pharmaceuticals. Thorp is a venture partner at Hatteras Venture Partners, a consultant to Ancora, and is on the board of directors of PBS, the College Advising Corps, and Artizan Biosciences. Thorp is the coauthor, with Buck Goldstein, of two books on higher education: Engines of Innovation: The Entrepreneurial University in the Twenty-First Century and Our Higher Calling: Rebuilding the Partnership Between America and its Colleges and Universities, both from UNC Press.

Με εκτίμηση

Θεόδωρος Χριστόπουλος
Καθηγητής, Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών &
σμΔΕΠ ITE/ΙΕΧΜΗ

Η 2η φάση εγγραφής των διακριθέντων αθλητών στο Πανεπιστήμιο Πατρών, θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής eggrafes.upatras.gr, που έχει ενεργοποιηθεί για τον σκοπό αυτό από σήμερα Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 έως και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

-        Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)

-        Σταθερό Τηλέφωνο

-        Κινητό Τηλέφωνο

-        Πατρώνυμο

-        E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

Η οριστικοποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής θα γίνεται από τις Γραμματείες κατόπιν ελέγχου δικαιολογητικών και της λήψης Αποφοιτηρίου (Βεβαίωση Διαγραφής) από το προηγούμενο Τμήμα φοίτησης.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι διακριθέντες αθλητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο λογαριασμός “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους οι διακριθέντες αθλητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε όσους υπό μετεγγραφή φοιτητές του Τμήματός μας δεν πρόλαβαν να κάνουν ηλεκτρονική αίτηση στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr  ότι η εφαρμογή έχει ανοίξει εκ νέου και θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022.

Δεν θα δοθεί άλλη παράταση πέραν αυτής της ημερομηνίας.

Υπενθυμίζεται ότι για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί.

Οι  φοιτητές/τριες που είχαν  εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα, θα πρέπει η εγγραφή τους να ολοκληρωθεί από τη Γραμματεία του εκάστοτε Τμήματος.

Επιπλέον των κατατιθέμενων δικαιολογητικών, στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr πρέπει να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Από τη Γραμματεία

Ο Καθηγητής του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Νίκος Καραμάνος επιλέχθηκε  από την Clarivate - Web of Science, στους Highly Cited researchers 2022. Σημειώνεται ότι για το 2022 μόνο 7.000 ερευνητές (περίπου το 0,1% των ερευνητών του κόσμου) έχουν λάβει αυτήν την σημαντική διάκριση.

Το Τμήμα Χημείας συγχαίρει τον κ. Νίκο Καραμάνο για αυτή την σημαντική διάκριση η οποία τιμά το Τμήμα Χημείας και το Πανεπιστήμιο Πατρών και τονίζει την υψηλού επιπέδου έρευνα που διενεργείται σε αυτό.

Tags:

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει, με την στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Ημερίδα με τίτλο:

"Οι Υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Το παρόν και το μέλλον"

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022, από τις 09:00 έως τις 17:00, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Σκοπός της Ημερίδας είναι η ανάδειξη του έργου της Κοινωνικής Μέριμνας σε κάθε Πανεπιστήμιο και ταυτόχρονα ένας απολογισμός των μέχρι τώρα δράσεων. Εκπρόσωποι από την πλειοψηφία των Πανεπιστημίων της χώρας θα παρουσιάσουν το έργο και τις εκάστοτε δράσεις τους.

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης και θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Όλες τις λεπτομέρειες της Ημερίδας, καθώς και τη φόρμα προεγγραφής, μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://socialwelfare.upatras.gr/imerida-oi-ypiresies-koinonikis-meri/ 

Σας ενημερώνουμε ότι το Πρυτανικό Συμβούλιο,  στην υπ΄ αριθμ.  104/11.11.2022 συνεδρίασή του, μετά από εισήγηση του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, αποφάσισε ομόφωνα να τιμήσει την  μνήμη της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και να αποτίσει φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν και σε αυτούς που θυσιάστηκαν για την Ελευθερία και την Δημοκρατία, προτρέποντας τον καθένα μας να αναπολήσει, να στοχαστεί και να επικαιροποιήσει τα συμπεράσματα από τα γεγονότα εκείνης της εποχής.

Επίσης, το Πρυτανικό Συμβούλιο, στην ίδια ως άνω συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος και δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, εργαστηριακές, κλινικές, φροντιστηριακές ασκήσεις και εκπαιδευτικές ασκήσεις υπαίθρου.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΜΠΟΥΡΑΣ

Το πληροφοριακό σύστημα του στεγαστικού επιδόματος θα ανοίξει εκ νέου, το διάστημα από  Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 έως Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, προκειμένου να συμπληρωθούν στις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις αποκλειστικά και μόνο τα πεδία που αφορούν στον συγκατοικούντα φοιτητή.

Σχετικό Δελτίο Τύπου: https://www.minedu.gov.gr/news/53913-9-11-22-sympliromatiki-ypovoli-pedion-sygkatoikisis-stegastikoy-epidomatos-akadimaikoy-etous-2021-2022)

Επισυνάπτεται :

Εγκύκλιος "Εφαρμογή του άρθρου 181 του ν.4972/2022 (Α΄181) - Αύξηση του στεγαστικού επιδόματος φοιτητών- Τροποποίηση  παρ. 1 άρθρου 10 ν.3220/2004"

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έως την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εγγραφής των επιτυχόντων οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr.

Για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί

και να αναρτήσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Οι φοιτητές/τριες που έχουν εγγραφεί ως πρωτοετείς σε Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα και θα πρέπει να αποστείλουν τα ανωτέρω στο email της Γραμματείας .

Υπενθυμίζεται ότι επιπλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών, οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να προσκομίσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας καθημερινά από 12.00-13.00 τα δικαιολογητικά βάσει των οποίων αιτήθηκαν και εγκρίθηκε η μετεγγραφή τους ώστε να ελεγχθούν σύμφωνα με την εγκύκλιο μετεγγραφών.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης, οι Γραμματείες οριστικοποιούν την αίτηση και εγκρίνουν την εγγραφή στο πληροφοριακό σύστημα και στα μητρώα φοιτητών του Τμήματος Χημείας.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των μετεγγραφέντων φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr..
  2. Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

Από τη Γραμματεία

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...