Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, οι δηλώσεις συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο 2015-2016, θα ξεκινήσουν την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016 και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016.
Η διανομή των συγγραμμάτων των φοιτητών, θα ξεκινήσει την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2016.
Από τη Γραμματεία
Σας ενημερώνουμε ότι το ηλεκτρονικό σύστημα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι 20.03.2016 για όσους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές δεν πραγματοποίησαν εγκαίρως ανανέωση εγγραφής στο εαρινό Εξάμηνο 2015-2016. Η ημερομηνία αυτή είναι καταληκτική. Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τον νόμο η ανανέωση εγγραφής είναι υποχρεωτική.
Από τη Γραμματεία
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι ανανεώσεις εγγραφής στο Μεταπτυχιακό του τμήματος, της Ιατρικής Χημείας και της Χημικής Βιολογίας λήγουν στις 7 Μαρτίου 2016 μετά την παρέλευση της ανωτέρω ημερομηνίας η πλατφόρμα στου Ψηφιακού Άλματος θα κλειδώσει και δεν θα είναι δυνατή η ανανέωση εγγραφής και η μετέπειτα δήλωση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου.
Σύμφωνα με το νόμο η ανανέωση εγγραφής είναι υποχρεωτική σε κάθε εξάμηνο
Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή ορκωμοσίας προπτυχιακών φοιτητών θα πραγματοποιηθεί την Tρίτη 5 Απριλίου 2016, στο Αμφιθέατρο Ι4 Συνεδριακού και Πολιτιστικού κέντρου στις 10:00. Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται στην Γραμματεία από Τετάρτη 2 έως Τρίτη 15 Μαρτίου 2016. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την έναρξη της τελετής, προκειμένου να περιενδυθούν την τήβεννο.
Aπό τη Γραμματεία
Πληροφορίες στο επισυναπτόμενο.
Παρακαλούνται όσοι φοιτητές ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν δωρεάν από το προσωπικό του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών και κατόπιν να απασχοληθούν εθελοντικά στο ΜΕΤ ώστε να εξασκήσουν και πρακτικά τις γνώσεις που έλαβαν για το διάστημα 7/3 έως 15/5 να επικοινωνήσουν με την κα Καραπαναγιώτη (2ος όροφος Νότιο Κτίριο Χημείας, 2610996728, ). Η εκπαίδευση και η απασχόληση αφορούν σε έκθεση σχετική με την κλιματική αλλαγή σε συνεργασία του ΜΕΤ με το Γαλλικό Ινστιτούτο. Οι θέσεις είναι περιορισμένες σε 5 για το Τμήμα Χημείας.
Σύμφωνα με ψήφισμα που κατατέθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου των φοιτητών σας ενημερώνουμε ότι θα πραγματοποιηθεί συνέλευση την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 11:00 στο ΑΘΕ 10.
Από την Γραμματεία
Το Τμήμα Χημείας συγχαίρει τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Σπύρο Μουρτά, την Επίκουρη Καθηγήτρια κ. Ζωή Πιπερίγκου και τα μέλη της φοιτητικής ομάδας Patras Medicine iGEM 2024 για τις διακρίσεις της ομάδας...
Την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2022 , πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Βουλευτή Επικρατείας, Καθηγητή κ. Χρήστου Ταραντίλη, Προέδρου της Επιτροπής Έρευνας και Καινοτομίας της Βουλής των Ελλήνων , στο...
Ο Καθηγητής του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Νίκος Καραμάνος επιλέχθηκε από την Clarivate - Web of Science, στους Highly Cited researchers 2022. Σημειώνεται ότι για το 2022 μόνο...
Την Παρασκευή 28/1/2022 η Επίκουρη Καθηγήτρια Δέσποινα Καλογιάννη ήταν προσκεκλημένη στην τηλεοπτική εκπομπή Ο3 της ΕΡΤ3 όπου παρουσίασε την πρόσφατη ερευνητική της δραστηριότητα στην ανάπτυξη...
Αποτελεί τιμή για το Τμήμα Χημείας η δημοσίευση του Editor Profile του Καθηγητή Νίκου Καραμάνου από το διεθνές έγκριτο επιστημονικό περιοδικό The FEBS Journal (δείκτης απήχησης 5.542, h-index 204),...
Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά το 1 ο Διεθνές Συμπόσιο WOMEN + ( https://www.gynaikesplus.com ), με επίκεντρο τις Ελληνίδες επιστήμονες που δραστηριοποιούνται στους τομείς των STEM (Science,...
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη διοργάνωση του πρώτου διεθνούς Συμποσίου με επίκεντρο τις Ελληνίδες επιστήμονες, το Συμπόσιο «ΓΥΝΑΙΚΕΣ+». Τέσσερις ομάδες (Greek Women in STEM, R.E.A.L. Science,...
Αγαπητά Μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Στο Πανεπιστήμιο Πατρών λειτουργεί ο Ιστότοπος Αποφοίτων του Ιδρύματος στο σύνδεσμο: https://alumni.upatras.gr/ Αν είστε μέλος της Πανεπιστημιακής...
Περισσότερα στο σύνδεσμο Υπηρεσίες Τμήματος Δικτύων
Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας: Έντυπα Γραμματείας