Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr/.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr/.
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο modipsecr@upatras.gr

Αγαπητοί/ες Απόφοιτοι

Ενόψη της αυριανής τελετής Ορκωμοσίας, σας υπενθυμίζουμε τα ακόλουθα:

  • ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός των συνοδών, ανάλογος της χωρητικότητας της αίθουσας, είναι ΑΥΣΤΗΡΑ 5 (πέντε) άτομα ανά ορκιζόμενο/η
  • ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ η χρήση ειδών πάρτι (σερπαντίνων, κομφετί, καραμουζών, καπνογόνων  κλπ.) στο χώρο διεξαγωγής των τελετών, στους κοινόχρηστους χώρους και στον περιβάλλοντα χώρο της Πανεπιστημιούπολης

Στο πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ΕΕ 2016/679, σας ενημερώνουμε ότι, οι τελετές ορκωμοσίας πτυχιούχων – διπλωματούχων του Πανεπιστημίου Πατρών, βιντεοσκοπούνται, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια των τελετών λαμβάνονται φωτογραφίες των ορκιζόμενων και των παρευρισκόμενων επισκεπτών από διαπιστευμένους φωτογράφους, εικονολήπτες. Με τη συμμετοχή σας στις τελετές δηλώνετε ότι γνωρίζετε τη συλλογή και χρήση των δεδομένων εικόνας/ήχου και συναινείτε σε αυτήν.

Όποιος ή όποια δεν αποδέχεται την πιθανότητα να φωτογραφηθεί ή βιντεοσκοπηθεί, παρακαλούμε να το δηλώσει στο (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.), προκειμένου να κατευθυνθεί σε θέσεις εκτός εμβέλειας της φωτογράφησης ή της βιντεοσκόπησης. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά χρονικής προτεραιότητας. Πληροφορίες σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/privacy-policy/ ή να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Οι υπό ορκωμοσία απόφοιτοι/ες συμμετέχουν στην τελετή με την τήβεννο του Πανεπιστημίου Πατρών. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται τουλάχιστον μία (1) ώρα πριν από την έναρξη της τελετής, προκειμένου να περιενδυθούν την τήβεννο. Μετά το πέρας της τελετής, επιστρέφουν υποχρεωτικά & ενυπογράφως την τήβεννο.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία.

Με εκτίμηση,
----------------------------------------------------------------------------
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Εθιμοτυπίας & Εκδηλώσεων,

Πανεπιστήμιο Πατρών, Τ: 2610996611, 996695, 969027, Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.r

pdf 64 Επί της διεξαγωγής τελετών ορκωμοσίας Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2023

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr/.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr/.
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Από τη Γραμματεία

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ  ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2023-2024

ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 29 Νοεμβρίου 2023 έως 29 Δεκεμβρίου 2023.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ (ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ) ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΛΑΒΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 29ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους υπό μετεγγραφή φοιτητές του Τμήματός μας για τα ακόλουθα:

Από σήμερα Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική εγγραφή των υπό μετεγγραφή στο Τμήμα Χημείας φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024.

Οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να  αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Για να εισαχθούν στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr, θα πρέπει να καταχωρήσουν τον κωδικό υποψηφίου και στο πεδίο πατρώνυμο να αναγράψουν το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία).

Τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας (Νότιο Κτίριο, ισόγειο) κάθε ημέρα και ώρες αποκλειστικά 12:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

Η εγγραφή των εισαγομένων εισαγομένων με την κατηγορία των διακριθέντων αθλητών ακαδημαϊκού έτους 2023 -2024, θα πραγματοποιηθεί από 13 Νοεμβρίου 2023 έως και 17 Νοεμβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

 pdf 64ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΥΡΩΣΗΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ

  1. Ανακοίνωση λίστας αποφοίτων προς ορκωμοσία 5.12.2023 - έντυπο αίτησης εγγραφής στο alumni και EEX απογραφικό δελτίο νέων πτυχιούχων
  2. Αίτηση για κατατακτήριες εξετάσεις στο Τμήμα Χημείας ακαδ. Έτους 2023-24
  3. Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 από τα έσοδα κληροδοτημάτων, που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών
  4. [UPDATE] Νέα Παράταση Προθεσμίας των αιτήσεων για κάρτα σίτισης
  5. ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ - ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
  6. Παροχή οικονομικής ενίσχυσης σε πρωτοετείς φοιτητές του Παν/μίου,Πατρών οι οποίοι υπάγονται στην κατηγορία δικαιούχων περιοχών που έχουν πληγεί εξαιτίας φυσικών καταστροφών για το ακαδ. έτος 2023-2024
  7. Επί της δυνατότητας κατάθεσης αίτησης για βεβαίωση αναγόρευσης σε διδάκτορα Τμήματος Χημείας
  8. Επί της δυνατότητας κατάθεσης αίτησης για βεβαίωση έγκρισης απονομής μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών
  9. 2024 AMBASSADORS FUND FOR SUMMER WORK TRAVEL (SWT) SCHOLARSHIP - OPPORTUNITY TO GREEK UNIVERSITY STUDENTS
  10. ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023 – ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...