Περισσότερες πληροφορίες στο επισυναπτόμενο έγγραφο.
Περισσότερες πληροφορίες στο επισυναπτόμενο έγγραφο.
Οι πρωτοετείς φοιτητές για το ακαδημαϊκό έτος 2023- 2024 του Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι επιθυμούν να διαμείνουν στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ηλεκτρονική πλατφόρμα https://stegasi.upatras.gr το διάστημα από 3 έως 20 Οκτωβρίου 2023. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στέγασης αποτελεί η ολοκλήρωση της 2ης φάσης της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών (eggrafes.upatras.gr) και η έκδοση σχετικής βεβαίωσης εγγραφής από τη γραμματεία του τμήματος.
Η υποβολή της αίτησης στέγασης πραγματοποιείται με χρήση του κωδικού υποψηφίου Πανελλήνιων εξετάσεων, καθώς και του προσωπικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου θα σας αποσταλεί προσωρινός κωδικός πρόσβασης.
Επισήμανση: Με την παραλαβή του δωματίου θα πρέπει να έχει προσκομισθεί η βεβαίωση εγγραφής από τη γραμματεία του τμήματος.
Πληροφορίες για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά υπάρχουν στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου Πατρών στην ενότητα Στέγαση https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/stegasi/
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ:
√ Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών
Τηλ.:(Ρίο) 2610 962183, 962188, 962180, (Κουκούλι) 2610 962942, 962941
E-mail:
√Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Μεσολογγίου
Τηλ.: 26310 58257, E-mail:
Οι πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών οι οποίοι επιθυμούν να εκδώσουν ειδική κάρτα δωρεάν σίτισης για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση με τα σχετικά δικαιολογητικά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://sitisi.upatras.gr/sitisi από την ημερομηνία εγγραφής τους έως την 31η Οκτωβρίου 2023.
Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση ειδικής κάρτας δωρεάν σίτισης αποτελεί α) η ολοκλήρωση της εγγραφής στο Τμήμα εισαγωγής , β) η έκδοση σχετικής βεβαίωσης εγγραφής και γ) η παραλαβή σχετικών κωδικών πρόσβασης.
Πληροφορίες για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά έκδοσης ειδικής κάρτας δωρεάν σίτισης είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου Πατρών στην ενότητα Σίτιση:
https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/sitisi
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Τμήμα Σίτισης και Παροχών
Τηλ.: 2610 997977, 2610 997976
E-mail:
Σας ενημερώνουμε ότι κατά το διάστημα από Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023 έως και την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023 θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr/ για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά. Ο σύνδεσμος θα λειτουργήσει με την έναρξη της διαδικασίας, όταν δηλαδή ξεκινήσει η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – οριστικοποίησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θα παραμείνει ενεργός από 2/10/2023 έως και 12/10/2023.
Η διαδικασία της 2ης φάσης, περιγράφεται αναλυτικά στους συνδέσμους
https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ilektroniki-engrafi/ και
https://my.upatras.gr/protoeteis/
Συστήνουμε στους πρωτοετείς φοιτητές, δεδομένης της καθυστερημένης αποστολής των πινάκων εγγεγραμμένων φοιτητών από το Υπουργείο και προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία, να κάνουν την εγγραφή τους στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr/ το συντομότερο δυνατό μετά την ενεργοποίησή της και να αποφύγουν να εγγραφούν στη λήξη της προθεσμίας, ώστε να αντιμετωπιστούν έγκαιρα τυχόν προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν.
Από τη Γραμματεία
Περισσότερες πληροφορίες στα επισυναπτόμενα έγγραφα.
Διαβιβαστικό χορήγησης υποτροφιών 2023-2024
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Αίτηση χορήγησης υποτροφίας 2023-2024
Στο πλαίσιο της Πράξης «Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Πατρών», το Τμήμα Υποστήριξης Φοιτητών, Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας, θα υλοποιήσει:
Υπεύθυνος Έργου : Δημήτριος Μούρτζης, Καθηγητής/Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ερευνών Π.Π. email
«Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Ιστοχώρος Επιχειρησιακού Προγράμματος https://empedu.gov.gr
Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τη κα Τ. Μιχαλακέα, Αναπλ. Προϊστ. του Τμήματος Υποστήριξης Φοιτητών, Απασχόλησης Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης στο τηλέφωνο 2610 969662.
poster Τμήματος Υποστήριξης Φοιτητών, Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης
Περισσότερες πληροφορίες στο επισυναπτόμενο έγγραφο.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δόθηκε νέα παράταση από το ΥΠΑΙΘΑ https://www.minedu.gov.gr/news/56418-12-09-23-paratasi-tis-ilektronikis-eggrafis-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi στην ημερομηνία ηλεκτρονικής εγγραφής των πρωτοετών φοιτητών έως και την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023.
Παρακαλούνται οι φοιτητές του Τμήματός μας που επιθυμούν τη διαγραφή τους από το Τμήμα μας, να καταθέτουν σχετική αίτηση διαγραφής μέσω του συνδέσμου https://eservice.upatras.gr.
Απαραίτητα δικαιολογητικά που θα κληθούν να αναρτήσουν στον ανωτέρω σύνδεσμο πριν την υποβολή της αίτησής τους είναι τα ακόλουθα:
"Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω εκκρεμότητες με Φοιτητική Εστία(Στέγαση) -Σίτιση και Βιβλιοθήκες του Πανεπιστημίου Πατρών. Επίσης δεν έχω εκκρεμότητες στα πλαίσια προγράμματος ERASMUS."
Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)
Περισσότερα στο σύνδεσμο Υπηρεσίες Τμήματος Δικτύων
Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας: Έντυπα Γραμματείας
Οι λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο: Λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα Χημείας