Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/Triti_Paratasi_Dilosewn_Dianomis_Xeimerinou_2024_25.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025 ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου. 

Το Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πατρών, στην υπ΄ αριθμ. 18/23.1.2025 συνεδρίασή του,  αποφάσισε ομόφωνα ότι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, Εορτή των Τριών Ιεραρχών και της Ημέρας των Γραμμάτων, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος και δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, εργαστηριακές, κλινικές, φροντιστηριακές ασκήσεις .

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενόψει της προσεχούς Απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών εξεταστικής περιόδου Ιανουαρίου 2025, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές-τριες που επιθυμούν να συμμετέχουν στην προσεχή τελετή ορκωμοσίας, παρακαλούνται να καταθέσουν στη Γραμματεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποφοίτησή τους, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 19.02.2025.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι τα εξής:

  1. Βαθμολόγιο
  2. Πρακτικό Εξέτασης Μεταπτυχιακής Διπλωματικής
  3. Παρατηρήσεις επί του κειμένου της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας
  4. Τίτλος ερευνητικής εργασίας για έκδοση παραρτήματος Διπλώματος
  5. Ένα (1) αντίγραφο της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας (με τις τελικές διορθώσεις και θερμοκολλημένο):
  • Ελληνικό Εξώφυλλο
  • Αγγλικό Εξώφυλλο
  • Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην ελληνική γλώσσα
  • Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην αγγλική γλώσσα
  • Τα ονόματα της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  1. Αποδεικτικό κατάθεσης αφού αναρτηθεί στην ιστοσελίδα  www.nemertes.library.upatras.gr  η διπλωματική εργασία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερο από 12 μήνες θα πρέπει να συμπληρωθεί μια αίτηση παράτασης χρόνου αποκλεισμού από τη δημοσίευση.
  2. Υπεύθυνες Δηλώσεις (α. εκπόνησης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας και β. λογοκλοπής)-επισυνάπτονται   
  3. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται (4 διαφορετικά αρχεία):
  • Το τελικό κείμενο της διπλωματικής εργασίας (σε οποιαδήποτε μορφή)
  • Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  • Λέξεις κλειδιά της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  • Τα μέλη της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  1. Βεβαίωση επικουρικού έργου
  2. Επιστρέφονται στη Γραμματεία:
  • Ακαδημαϊκή ταυτότητα
  • Μαγνητική κάρτα

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται έως και την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Από τη Γραμματεία της ΜΟΔΙΠ

Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από τα έσοδα κληροδοτημάτων που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών.

Πληροφορίες στο επισυναπτόμενο.

pdf 64 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΔΑ 2023-2024 _638714896950585528

Σας ενημερώνουμε ότι η πύλη της Ηλεκτρονικής Γραμματείας θα ανοίξει ξανά από 31/12/2024 έως και 13/01/2025 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινών εξαμήνων των προπτυχιακών φοιτητών. Η ανακοίνωση αφορά πρωτίστως τους φοιτητές που μετεγγράφησαν από άλλα Ιδρύματα ή Τμήματα, ωστόσο θα μπορούν να δηλώσουν χειμερινά μαθήματα και όσοι από τους υπόλοιπους φοιτητές δεν το έκαναν για διάφορους λόγους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Προκειμένου να διευκολυνθούν όσοι τυχόν δεν έκαναν έγκαιρα τη δήλωση, παρατείνεται η δυνατότητα δήλωσης μαθημάτων εαρινού εξαμήνου για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας μέχρι τις 29/12/2024. Θα υπάρξει ολιγοήμερη προθεσμία 3-4 ημερών και για χειμερινά εξάμηνα, κανονικών ετών φοίτησης, αμέσως μετά, με νεώτερη ανακοίνωση της Γραμματείας.

Κατά τη Συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης αποφασίστηκε το Πανεπιστήμιο Πατρών να παραμείνει κλειστό κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ως εξής: 24/12/2024, 27/12/2024, 31/12/2024 και 02/01/2025.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/Paratasi_Diloseon_Dianomis_Xeimerinou_2024.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025 ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου. 

Η δικτυακή πύλη  για δήλωση εαρινών μαθημάτων για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας θα είναι διαθέσιμη από 12/12/2024 έως και 22/12/2024.

Υπενθυμίζονται τα εξής:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
  • Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α (https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class). 
  • Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, προτείνεται οι φοιτητές να αποσυνδεθούν και συνδεθούν εκ νέου στην ηλεκτρονική Γραμματεία για να επιβεβαιώσουν ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμούν είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
  • Κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων του Τμήματος, επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).
  • Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα βρεθούν να έχουν κάνει δήλωση μαθημάτων δεν θα συμπεριληφθούν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  1. Οδηγίες για Μετεγγραφές ακαδημαϊκού έτους 2024-25
  2. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  3. Υποτροφίες ΙΚΥ-British Council
  4. Έναρξη Ηλεκτρονικής Αξιολόγησης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών
  5. Υποβολή αιτήσεων για το Πρόγραμμα Εσωτερικής Κινητικότητας Φοιτητών για το εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
  6. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 3 ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακ. έτος 2024-2025»
  7. Πρόγραμμα εξετάσεων των κατατακτηρίων εξετάσεων 2024-25
  8. Εφαρμογή του μέτρου Ανώτατης Διάρκειας Φοίτησης – Διαγραφή φοιτητών
  9. Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025
  10. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...