Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Η 2η φάση εγγραφής των διακριθέντων αθλητών στο Πανεπιστήμιο Πατρών, θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής eggrafes.upatras.gr, που έχει ενεργοποιηθεί για τον σκοπό αυτό από σήμερα Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 έως και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

-        Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)

-        Σταθερό Τηλέφωνο

-        Κινητό Τηλέφωνο

-        Πατρώνυμο

-        E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

Η οριστικοποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής θα γίνεται από τις Γραμματείες κατόπιν ελέγχου δικαιολογητικών και της λήψης Αποφοιτηρίου (Βεβαίωση Διαγραφής) από το προηγούμενο Τμήμα φοίτησης.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι διακριθέντες αθλητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο λογαριασμός “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους οι διακριθέντες αθλητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε όσους υπό μετεγγραφή φοιτητές του Τμήματός μας δεν πρόλαβαν να κάνουν ηλεκτρονική αίτηση στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr  ότι η εφαρμογή έχει ανοίξει εκ νέου και θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022.

Δεν θα δοθεί άλλη παράταση πέραν αυτής της ημερομηνίας.

Υπενθυμίζεται ότι για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί.

Οι  φοιτητές/τριες που είχαν  εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα, θα πρέπει η εγγραφή τους να ολοκληρωθεί από τη Γραμματεία του εκάστοτε Τμήματος.

Επιπλέον των κατατιθέμενων δικαιολογητικών, στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr πρέπει να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Από τη Γραμματεία

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει, με την στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Ημερίδα με τίτλο:

"Οι Υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Το παρόν και το μέλλον"

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022, από τις 09:00 έως τις 17:00, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Σκοπός της Ημερίδας είναι η ανάδειξη του έργου της Κοινωνικής Μέριμνας σε κάθε Πανεπιστήμιο και ταυτόχρονα ένας απολογισμός των μέχρι τώρα δράσεων. Εκπρόσωποι από την πλειοψηφία των Πανεπιστημίων της χώρας θα παρουσιάσουν το έργο και τις εκάστοτε δράσεις τους.

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης και θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Όλες τις λεπτομέρειες της Ημερίδας, καθώς και τη φόρμα προεγγραφής, μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://socialwelfare.upatras.gr/imerida-oi-ypiresies-koinonikis-meri/ 

Σας ενημερώνουμε ότι το Πρυτανικό Συμβούλιο,  στην υπ΄ αριθμ.  104/11.11.2022 συνεδρίασή του, μετά από εισήγηση του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, αποφάσισε ομόφωνα να τιμήσει την  μνήμη της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και να αποτίσει φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν και σε αυτούς που θυσιάστηκαν για την Ελευθερία και την Δημοκρατία, προτρέποντας τον καθένα μας να αναπολήσει, να στοχαστεί και να επικαιροποιήσει τα συμπεράσματα από τα γεγονότα εκείνης της εποχής.

Επίσης, το Πρυτανικό Συμβούλιο, στην ίδια ως άνω συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος και δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, εργαστηριακές, κλινικές, φροντιστηριακές ασκήσεις και εκπαιδευτικές ασκήσεις υπαίθρου.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΜΠΟΥΡΑΣ

Το πληροφοριακό σύστημα του στεγαστικού επιδόματος θα ανοίξει εκ νέου, το διάστημα από  Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 έως Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, προκειμένου να συμπληρωθούν στις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις αποκλειστικά και μόνο τα πεδία που αφορούν στον συγκατοικούντα φοιτητή.

Σχετικό Δελτίο Τύπου: https://www.minedu.gov.gr/news/53913-9-11-22-sympliromatiki-ypovoli-pedion-sygkatoikisis-stegastikoy-epidomatos-akadimaikoy-etous-2021-2022)

Επισυνάπτεται :

Εγκύκλιος "Εφαρμογή του άρθρου 181 του ν.4972/2022 (Α΄181) - Αύξηση του στεγαστικού επιδόματος φοιτητών- Τροποποίηση  παρ. 1 άρθρου 10 ν.3220/2004"

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έως την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εγγραφής των επιτυχόντων οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr.

Για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί

και να αναρτήσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Οι φοιτητές/τριες που έχουν εγγραφεί ως πρωτοετείς σε Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα και θα πρέπει να αποστείλουν τα ανωτέρω στο email της Γραμματείας .

Υπενθυμίζεται ότι επιπλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών, οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να προσκομίσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας καθημερινά από 12.00-13.00 τα δικαιολογητικά βάσει των οποίων αιτήθηκαν και εγκρίθηκε η μετεγγραφή τους ώστε να ελεγχθούν σύμφωνα με την εγκύκλιο μετεγγραφών.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης, οι Γραμματείες οριστικοποιούν την αίτηση και εγκρίνουν την εγγραφή στο πληροφοριακό σύστημα και στα μητρώα φοιτητών του Τμήματος Χημείας.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των μετεγγραφέντων φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr..
  2. Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής και για δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2022-2023  θα είναι διαθέσιμη από 08/11/2022 έως και 16/12/2022.

Σε ό,τι αφορά τη δήλωση μαθημάτων επισημαίνουμε τα εξής:
•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class).
•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.
•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Μετά την περίοδο δηλώσεων μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, θα ακολουθήσει νεώτερη ανακοίνωση για τις δηλώσεις εαρινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2022-23 για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας.

Από τη Γραμματεία

Η εγγραφή των επιτυχόντων διακριθέντων αθλητών έτους 2022, στις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από Δευτέρα 7/11/2022 έως Παρασκευή 11/11/2022.  Η εγγραφή των επιτυχόντων Αθλητών θα γίνει ηλεκτρονικά μέσω πιστοποίησης του αριθμού κινητού τηλεφώνου τους, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Πληροφοριακού Συστήματος των Ηλεκτρονικών Εγγραφών.

Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη σχολή ή το τμήμα επιτυχίας τους, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://eregister.it.minedu.gov.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ

https://www.minedu.gov.gr/news/53843-01-11-22-eisagogi-diakrithenton-athliton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi-to-akadimaiko-etos-2022-2023

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...