Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έως την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εγγραφής των επιτυχόντων οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr.

Για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί

και να αναρτήσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Οι φοιτητές/τριες που έχουν εγγραφεί ως πρωτοετείς σε Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα και θα πρέπει να αποστείλουν τα ανωτέρω στο email της Γραμματείας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Υπενθυμίζεται ότι επιπλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών, οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να προσκομίσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας καθημερινά από 12.00-13.00 τα δικαιολογητικά βάσει των οποίων αιτήθηκαν και εγκρίθηκε η μετεγγραφή τους ώστε να ελεγχθούν σύμφωνα με την εγκύκλιο μετεγγραφών.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης, οι Γραμματείες οριστικοποιούν την αίτηση και εγκρίνουν την εγγραφή στο πληροφοριακό σύστημα και στα μητρώα φοιτητών του Τμήματος Χημείας.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των μετεγγραφέντων φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr..
  2. Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής και για δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2022-2023  θα είναι διαθέσιμη από 08/11/2022 έως και 16/12/2022.

Σε ό,τι αφορά τη δήλωση μαθημάτων επισημαίνουμε τα εξής:
•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class).
•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.
•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Μετά την περίοδο δηλώσεων μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, θα ακολουθήσει νεώτερη ανακοίνωση για τις δηλώσεις εαρινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2022-23 για τους επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας.

Από τη Γραμματεία

Η εγγραφή των επιτυχόντων διακριθέντων αθλητών έτους 2022, στις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από Δευτέρα 7/11/2022 έως Παρασκευή 11/11/2022.  Η εγγραφή των επιτυχόντων Αθλητών θα γίνει ηλεκτρονικά μέσω πιστοποίησης του αριθμού κινητού τηλεφώνου τους, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Πληροφοριακού Συστήματος των Ηλεκτρονικών Εγγραφών.

Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη σχολή ή το τμήμα επιτυχίας τους, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση :

https://eregister.it.minedu.gov.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ

https://www.minedu.gov.gr/news/53843-01-11-22-eisagogi-diakrithenton-athliton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi-to-akadimaiko-etos-2022-2023

Παρακαλούνται οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους και επιθυμούν να συμμετέχουν στην ορκωμοσία, μπορούν να καταθέτουν αίτηση ορκωμοσίας από το πανεπιστημιακό τους email, από 1/11/2022 έως 11/11/2022 στο email της Γραμματείας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ/ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται  μαζί με τα συνημμένα έντυπα και φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας από τους ενδιαφερόμενους στη  Γραμματεία, αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη, Φοιτητική Μέριμνα και Erasmus+.  Θα πρέπει επίσης να έχουν παραδοθεί στη Γραμματεία τα αντίτυπα των πτυχιακών εργασιών.

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση ορκωμοσίας
  • Υπεύθυνη Δήλωση
  • Έντυπο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών
  • Αίτηση Εγγραφής στο Δίκτυο Αποφοίτων

Θα πρέπει επίσης να παραδοθεί ή αποσταλεί  με συστημένη επιστολή/courier στη Γραμματεία η ακαδημαϊκή ταυτότητα

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022  και ώρα 11:30 και η τελετή καθομολόγησης διδακτόρων την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 09:30 στο αμφιθέατρο Ι-4, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών και η Καθομολόγηση Διδακτόρων προγραμματίζεται για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου. Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση με την ακριβή ημερομηνία και ώρα.

Οι υποψήφιοι διδάκτορες και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές που έχουν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους, θα πρέπει στείλουν στο email της Γραμματείας (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) με κοινοποίηση στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. και στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. από 25.10.2022 μέχρι 31.10.2022 αίτηση συμμετοχής στην ορκωμοσία συνοδευόμενη με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά διαφορετικά δεν θα λαμβάνεται υπόψη μόνο η αίτηση.

Όποιος υποψήφιος διδάκτορας ή μεταπτυχιακός φοιτητής έχει εκκρεμότητες σχετικά με την κατάθεση δικαιολογητικών και επιθυμεί να συμμετέχει στην ορκωμοσία παρακαλώ να το διευθετήσει άμεσα.

Παρακαλούμε δείτε τη λίστα αποφοίτων.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ – ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το πτυχίο ή το δίπλωμα απονέμεται σε δημόσια τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων/διπλωμάτων, ενώπιον των Πανεπιστημιακών Αρχών (Πρυτανικών Αρχών, Κοσμητόρων Σχολών, Προέδρων Τμημάτων ή εκπροσώπων τους).

  • Ο χώρος διεξαγωγής των τελετών των Τμημάτων που εδρεύουν στην Πάτρα είναι τα Αμφιθέατρα Ι1 & Ι4 του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Πατρών http://www.confer.upatras.gr/index.php
  • Για τα Τμήματα που εδρεύουν εκτός Πατρών οι τελετές απονομής προπτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών θα πραγματοποιηθούν στην έδρα των Τμημάτων (Αγρίνιο, Αίγιο, Αμαλιάδα, Μεσολόγγι).
  • Πληροφορίες για πρόσβαση στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο Πατρών, στο Αγρίνιο, στο Αίγιο, στο Μεσολόγγι, στον Πύργο και στην Αμαλιάδα μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/prosvasistin-panepistimioupoli-patras/
  • Το κείμενο του όρκου, χορηγείται από τη Γραμματεία του Τμήματος και διαβάζεται από τον πρωτεύσαντα ή την πρωτεύσασα σε βαθμό Πτυχίου ή Διπλώματος του Τμήματος. Όσοι/-ες εκ των αποφοίτων δεν επιθυμούν να δώσουν θρησκευτικό όρκο επιτρέπεται η επίκληση της τιμής και της συνειδήσεώς των.
  • Η επίδοση των πτυχίων/διπλωμάτων γίνεται κατ’ αλφαβητική σειρά.
  • Επειδή η τελετή ορκωμοσίας αποτελεί μια σημαντική στιγμή τόσο για τους αποφοίτους όσο και για τις οικογένειές τους, μεριμνάται ώστε να πραγματοποιηθεί σε ατμόσφαιρα πολιτισμού και ευπρέπειας, όπως αρμόζει σε Ακαδημαϊκό Ίδρυμα. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η κατανάλωση ποτού και φαγητού, καθώς και η χρήση ειδών πάρτι (σερπαντίνων, κομφετί, καραμουζών κλπ.) στο χώρο διεξαγωγής των τελετών, στους κοινόχρηστους χώρους και στον περιβάλλοντα χώρο της Πανεπιστημιούπολης.
  • Στο πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ΕΕ 2016/679, σας ενημερώνουμε ότι, οι τελετές ορκωμοσίας πτυχιούχων – διπλωματούχων του Πανεπιστημίου Πατρών, βιντεοσκοπούνται, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια των τελετών λαμβάνονται φωτογραφίες των ορκιζόμενων και των παρευρισκόμενων επισκεπτών από διαπιστευμένους φωτογράφους, εικονολήπτες. Η φωτογράφιση είναι προαιρετική. Πληροφορίες σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/privacy-policy/
  • Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid 19.
  • Σύσταση για τη χρήση της προστατευτικής μάσκας σε όλους τους χώρους διεξαγωγής των τελετών, όπου παρατηρείται συνωστισμός.
  • Στις τελετές θα συμμετάσχουν οι ορκιζόμενοι/-ες, συνοδευόμενοι, από τέσσερα (4) το πολύ άτομα/ορκιζόμενο-η. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μία ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.
  • Αναλυτικές οδηγίες ορκωμοσίας και περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από τις Γραμματείες των Τμημάτων.
  • Το πρόγραμμα των τελετών ενδέχεται να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί ανάλογα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα ισχύουν κατά την χρονική περίοδο διεξαγωγής των τελετών ορκωμοσίας.

Πληροφορίες στους παρακάτω συνδέσμους:

ΛΙΣΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ

Αίτηση για ορκωμοσία

Υπεύθυνη δήλωση για ορκωμοσία

Αίτηση Εγγραφής στο Δίκτυο Αποφοίτων

Προκηρύσσουμε τη χορήγηση με επιλογή πέντε (05) υποτροφιών για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 σε βάρος των εσόδων του κληροδοτήματος Παν. Τριανταφυλλίδη για σπουδές Δεύτερου Κύκλου (μεταπτυχιακές) και Τρίτου Κύκλου (διδακτορικές) σε ημεδαπά Πανεπιστήμια.

Πληροφορίες στο επισυναπτόμενο.

Οι δηλώσεις διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 και θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022.

Αντίστοιχα η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.
Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σας ενημερώνουμε ότι η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών για την έκδοση της ειδικής ταυτότητας δωρεάν σίτισης λήγει στις 31/10/2022. Μετά την λήξη της συγκεκριμένης  ημερομηνίας δεν θα δοθεί καμία παράταση.

Παρακαλείστε όπως αναρτήσετε την ανακοίνωση στον  ιστότοπο της Γραμματείας σας  προς ενημέρωση όλων των φοιτητών σας.

Δ/νση Φοιτητικής Μέριμνας

Τμ. Σίτισης & Παροχών

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...