Σας ενημερώνουμε ότι με το από 16-09-2025 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, από σήμερα Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025 έως και την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025, επιτρέπεται η εκ νέου υποβολή αιτημάτων για το στεγαστικό επίδομα Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 για όσους ενδιαφερόμενους-δικαιούχους δεν υπέβαλαν αίτηση εντός της πρώτης προθεσμίας
(30/6/2025 - 31/7/2025) μέσω της ιστοσελίδας https://stegastiko.minedu.gov.gr/.

Μπορείτε να βρείτε το Δελτίο Τύπου στο σύνδεσμο: https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/anakoinoseis/62723-16-09-25-anoigei-ek-neou-apo-simera-kai-gia-treis-imeres-i-platforma-ypovolis-aitiseon-gia-to-stegastiko-epidoma-2
Με εκτίμηση,
Ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση Φοιτητικού Στεγαστικού Επιδόματος

Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Τα Τμήματα Βιολογίας, Χημείας, Νοσηλευτικής και η Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών συνδιοργανώνουν για 21ο έτος το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Κλινική Βιοχημεία - Μοριακή Διαγνωστική
το οποίο οδηγεί στην απονομή Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.).

Αιτήσεις υποψηφιότητας έως και  29/09/2025.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το κείμενο της Προκήρυξης, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Δ.Π.Μ.Σ: http://kb-md.biol.uoa.gr/ ή καλέστε τη Γραμματεία του Δ.Π.Μ.Σ στο 210 727 4502.


pdf 64ΑΦΙΣΑ 2025

(Άρθρο 76 παρ.4 του N. 4957/2022, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 130 του Ν. 5224/2025  παρ.6 και ισχύει)

Παρέχεται η δυνατότητα διακοπής φοίτησης (αναστολή σπουδών), κατόπιν αίτησης προς τη Γραμματεία του Τμήματος, πριν από τη λήξη της ανώτατης διάρκειας φοίτησης ( δηλ. μέχρι 6 έτη για 4ετούς φοίτησης ΠΠΣ και 8 ή 9 έτη για 5ετούς ή 6ετούς φοίτησης ΠΠΣ αντίστοιχα, με προσοχή βλ. σημείωση) . Η διακοπή μπορεί να έχει συνολική διάρκεια έως δύο (2) έτη (τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα), είτε άπαξ είτε τμηματικά, και ισχύει για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον ενός (1) ακαδημαϊκού εξαμήνου.

Κατά τη διάρκεια της διακοπής:

  • Η φοιτητική ιδιότητα αναστέλλεται.
  • Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή σε καμία εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Τα εξάμηνα διακοπής δεν προσμετρώνται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης.

Σημείωση: Κατά τη διάρκεια του τελευταίου ακαδ. έτους, πριν από την συμπλήρωση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης, αίτηση διακοπής επιτρέπεται μόνο εφόσον έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον το 75% των απαιτούμενων διδακτικών και πιστωτικών μονάδων ECTS για την περάτωση των σπουδών.

Υποβολή Αιτήσεων

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας https://eservice.upatras.gr/ σύμφωνα με τα εξής:

  1. Πρωτοετείς φοιτητές/τριες: Εντός της περιόδου εγγραφής τους στο Τμήμα.
  2. Φοιτητές/τριες από το 2ο εξάμηνο και άνω: Κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του κάθε εξαμήνου και πριν από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής δήλωσης μαθημάτων, όπως αυτή ορίζεται από σχετική ανακοίνωση της Γραμματείας.

Συνιστάται η αίτηση να καλύπτει ολόκληρο ακαδημαϊκό έτος και άρτιο αριθμό εξαμήνων. Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για φοιτητές/τριες που βρίσκονται πέραν της ελάχιστης διάρκειας σπουδών.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (λόγοι ανωτέρας βίας), είναι δυνατή η υποβολή αίτησης και μετά την παρέλευση των παραπάνω προθεσμιών, με αναδρομική ισχύ από την έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου.

Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Το επιθυμητό χρονικό διάστημα διακοπής.
  • Λόγους (π.χ. υγείας, ανωτέρας βίας, προσωπικοί, οικογενειακοί, οικονομικοί).

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται:

  • Αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
  • Η ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) προσκομίζεται στη Γραμματεία.
    Σε περίπτωση απώλειας, δηλώνεται η απώλεια με υπεύθυνη δήλωση.

Η Γραμματεία ελέγχει τυχόν εκκρεμότητες με:

  • Φοιτητικές Εστίες (παράδοση δωματίων)
  • Βιβλιοθήκη
  • Κάρτα Σίτισης
  • Πρόγραμμα ERASMUS
    σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Τροποποίηση Αίτησης – Επαναφορά στη Φοίτηση

Ο/Η φοιτητής/τρια που έχει τεθεί σε καθεστώς διακοπής μπορεί να αιτηθεί την πρόωρη επαναφορά σε καθεστώς κανονικής φοίτησης.

Η σχετική αίτηση υποβάλλεται:

  • Στο πρώτο δεκαπενθήμερο κάθε ακαδημαϊκού εξαμήνου,
  • Και οπωσδήποτε πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής δήλωσης μαθημάτων, όπως ορίζεται από τη Γραμματεία.

Εξαίρεση: Η προθεσμία μπορεί να παραταθεί σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Η επαναφορά κοινοποιείται στην Κοσμητεία της οικείας Σχολής.

Με τη λήξη της περιόδου διακοπής, ο/η φοιτητής/τρια επανέρχεται αυτόματα σε κανονική φοίτηση, με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που είχε πριν τη διακοπή.

Για Πληροφορίες

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια στη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματος.

Με εκτίμηση,
Η Γραμματεία του Τμήματος

 (Άρθρο 76 παρ.3 του N. 4957/2022, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 130 παρ. 5 του Ν. 5224/2025, και ισχύει)

Ειδικές Ρυθμίσεις – Υπενθυμίσεις

  • Κάθε εξάμηνο μερικής φοίτησης προσμετράται ως μισό για τον συνολικό χρόνο φοίτησης (Ν. 4957/2022, άρθρο 76, παρ. 3).
  • Οι φοιτητές/τριες δεν μπορούν να παρακολουθούν ή να εξετάζονται σε περισσότερα από τα μισά μαθήματα του εξαμήνου.

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών πριν από την συμπλήρωση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης (ειδικότερα οι εισακτέοι των 5ετών ΠΠΣ έως και το ακαδ. έτος 2015-2016 διανύουν το τελευταίο έτος της ανώτατης διάρκειας φοίτησης το ακαδ. έτος 2025-2026), αίτηση για μερική φοίτηση γίνεται δεκτή μόνο αν έχει ολοκληρωθεί το 75% των απαιτούμενων διδακτικών και πιστωτικών μονάδων ECTS για την περάτωση των σπουδών τους.

Υποβολή αίτησης για ένταξη σε καθεστώς μερικής φοίτησης

Η αίτηση (επισυνάπτεται), συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, υποβάλλεται στη Γραμματεία του Τμήματος (ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως), σύμφωνα με τα παρακάτω:

i)  Πρωτοετείς και μετεγγραφέντες φοιτητές/τριες: εντός της περιόδου εγγραφής τους στο Τμήμα

ii) Φοιτητές/τριες 2ου εξαμήνου και άνω:

  • Μέχρι 30 Σεπτεμβρίου (χειμερινό εξάμηνο)
  • Μέχρι 28 Φεβρουαρίου (εαρινό εξάμηνο)

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανωτέρας βίας, είναι δυνατή η καθυστερημένη υποβολή αίτησης. Σε αυτήν την περίπτωση, η ισχύς του καθεστώτος μερικής φοίτησης είναι αναδρομική από την έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν:

α)  Αποδεδειγμένα εργαζόμενοι φοιτητές/τριες  (τουλάχιστον 20 ώρες/εβδομάδα)

β)  Φοιτητές/τριες με πιστοποιημένη αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

γ)  Φοιτητές/τριες που είναι παράλληλα αθλητές/τριες και κατά την διάρκεια των σπουδών τους ανήκουν σε αθλητικά σωματεία εγγεγραμμένα στο ηλεκτρονικό Μητρώο αθλητικών σωματείων του άρθρου 142 του ν.4714/2020 (Α΄ 148) που τηρείται στη Γ.Γ.Α  με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

γα) για όσα έτη καταλαμβάνουν διάκριση 1ης έως και 8ης θέσης σε πανελλήνια πρωταθλήματα ατομικών αθλημάτων με συμμετοχή́ τουλάχιστον δώδεκα (12) αθλητών και οκτώ́ (8) σωματείων ή αγωνίζονται σε ομάδες των δύο (2) ανώτερων κατηγοριών σε ομαδικά́ αθλήματα ή συμμετέχουν ως μέλη εθνικών ομάδων σε πανευρωπαϊκά́ πρωταθλήματα, παγκόσμια πρωταθλήματα ή άλλες διεθνείς διοργανώσεις υπό́ την Ελληνική́ Ολυμπιακή́ Επιτροπή́, ή

γβ) συμμετέχουν έστω άπαξ, κατά́ τη διάρκεια της φοίτησής τους στο πρόγραμμα σπουδών για το οποίο αιτούνται την υπαγωγή́ τους σε καθεστώς μερικής φοίτησης, σε ολυμπιακούς, παραολυμπιακούς αγώνες και ολυμπιακούς αγώνες κωφών.

δ) Φοιτήτριες σε καθεστώς επιβεβαιωμένης κύησης (για το χρονικό διάστημα της κύησης και για έως 1 έτος μετά την ημερομηνία τοκετού)

ε)  Γονείς με ανήλικα τέκνα έως 8 ετών

στ) Φοιτητές με χρόνια ή σοβαρά προβλήματα υγείας

Απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία

α) Εργαζόμενοι φοιτητές/τριες (≥20 ώρες/εβδομάδα):

  • Αντίγραφο σύμβασης έργου ή εργασίας,
  • Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης συνοδευόμενος από Υπεύθυνη δήλωση στην οποία αναφέρει ότι ο φοιτητής εξακολουθεί να είναι εργαζόμενος ή
  • Βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης

β) Φοιτητές/τριες με πιστοποιημένη αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες:

  • Ενιαία Ιατρική γνωμάτευση από Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή Έκθεση αξιολόγησης-Γνωμάτευση από Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)

γ) Φοιτητές/τριες – Αθλητές/τριες:

γα)  Βεβαίωση ή υπουργική απόφαση εγγραφής του φοιτητητή/τριας με την διάκρισή τους στον ειδικό πίνακα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού της παρ.3 του άρθρου 34 του ν.2725/1999 ή βεβαίωση νίκης από την Ομοσπονδία

γβ)Βεβαίωση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Ε.Ο.Ε. για συμμετοχή σε Ολυμπιακούς/Παραολυμπιακούς Αγώνες ή Αγώνες Κωφών.

Όλες οι κατηγορίες:

  • Υπεύθυνη Δήλωση γνωστοποίησης μεταβολής των συνθηκών

Διαδικασία Έγκρισης/Απόρριψης

  • Το Τμήμα εξετάζει αιτήσεις των περιπτώσεων α), β) και γα) και εγκρίνει ή απορρίπτει αιτιολογημένα
  • Οι αιτήσεις της περίπτωσης γβ) διαβιβάζονται στην Κοσμητεία, η οποία εκδίδει την τελική απόφαση
  • Οι αποφάσεις κοινοποιούνται και στους ενδιαφερόμενους φοιτητές/τριες.
  • Οι βεβαιώσεις των περιπτώσεων α) και γα) πρέπει να ανανεώνονται κάθε εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους.

Δεν επιτρέπεται αλλαγή καθεστώτος εντός εξαμήνου

Για Πληροφορίες

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια στη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματος.

Με εκτίμηση,
Η Γραμματεία του Τμήματος

docx 64Αίτηση_Μερικής Φοίτησης

Παρακαλούνται οι φοιτητές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το μάθημα Πειραματική Φυσικοχημεία 2 να εγγραφούν στην πλατφόρμα του eclass στο μάθημα «Πειραματική Φυσικοχημεία 2 ακ. έτος 2025-26» (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΑΚ ΕΤΟΣ, OXI στην Πειραματική Φυσικοχημεία 2 Ακ. Έτος 2024-25) το αργότερο έως 26/09. Μετά το πέρας της εγγραφής αυτής θα λαμβάνετε αναλυτικές ανακοινώσεις από την πλατφόρμα για την έναρξη και λειτουργία του εργαστηρίου.

Υπενθύμιση: Για την εγγραφή δεν είναι προαπαιτούμενα η παρακολούθηση ή η επιτυχής εξέταση της Πειραματικής Φυσικοχημείας 1.

Προσοχή: Οι φοιτητές παλαιότερων ετών που χρωστούν την γραπτή εξέταση ΔΕΝ θα εγγραφούν σε αυτό το μάθημα το παραπάνω χρονικό διάστημα.

Οι διδάσκοντες του μαθήματος

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές-τριες που επιθυμούν να συμμετέχουν στην προσεχή τελετή ορκωμοσίας Νοεμβρίου 2025, παρακαλούνται να καταθέσουν στη Γραμματεία του τμήματος τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποφοίτησή τους, το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 10.10.2025.

pdf 64Απονομή Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών

Αγαπητές/οί πρωτοετείς φοιτήτριες/ές,

Σας καλωσορίζoυμε στο Πανεπιστήμιο Πατρών και σας συγχαίρουμε για την επιτυχία σας. Η μετάβαση από μαθητή σε φοιτητή – ακαδημαϊκό πολίτη, σίγουρα γεννά πολλά ερωτηματικά. Θα σας προτείναμε να παρακολουθείτε ανελλιπώς την εφαρμογή https://my.upatras.gr/ (συγκεντρωμένες όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για την φοίτησή σας) και την ιστοσελίδα του Τμήματος εισαγωγής σας https://www.upatras.gr/education/undergraduate-studies/, όπου αναρτώνται όλες οι ανακοινώσεις που σας ενδιαφέρουν και αναγράφονται τα τηλέφωνα επικοινωνίας με τη Γραμματεία. Για την απόκτηση της ιδιότητας του φοιτητή και το ομαλό ξεκίνημα της φοιτητικής σας ζωής, τα απαραίτητα και υποχρεωτικά βήματα (περιγράφονται αναλυτικά και στο https://my.upatras.gr/protoeteis/) είναι κατά σειρά τα ακόλουθα:

  1.  
  2. Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση ηλεκτρονικής εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, eggrafes.upatras.gr κατά το διάστημα από Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 έως και Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 15:00. Το 2ο βήμα, αφορά όσους υπέβαλλαν την αίτηση ηλεκτρονικής εγγραφής στο ΥΠΑΙΘΑ. Αναλυτικά η διαδικασία περιγράφεται στο σύνδεσμο https://my.upatras.gr/protoeteis/. Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στο τηλέφωνο 2610-96.2299, όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το διάστημα εγγραφών.
  3. Βήμα 3ο: Παραλαβή κωδικών πρόσβασης Ιδρυματικού Λογαριασμού (ακαδημαϊκό e-mail). Αποστέλλονται στο e-mail που δηλώσατε στο προηγούμενο βήμα, 2-3 ημέρες μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών και την οριστικοποίηση εγγραφής. ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτοί οι κωδικοί, θα χρησιμοποιούνται πλέον υποχρεωτικά για οποιαδήποτε ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλετε (πάσο, σίτιση, στέγαση, δήλωση μαθημάτων κ.λπ.) και για την ηλεκτρονική αλληλογραφία σας με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
  4. Βήμα 4ο: Παραλαβή Πιστοποιητικού εγγραφής. Στο ακαδημαϊκό σας e-mail, (στον σύνδεσμο: https://webmail.ac.upatras.gr/ εισέρχεστε με τους κωδικούς που παραλάβατε στο βήμα 3) θα σας αποσταλεί από τη Γραμματεία του Τμήματός σας Πιστοποιητικό Εγγραφής για κάθε νόμιμη χρήση (για τους άρρενες φοιτητές, αποστέλλεται επιπλέον πιστοποιητικό για τη στρατολογία).
  5. Βήμα 5ο: Αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (πάσο). Για να λάβετε την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα – πάσο, υποβάλετε αίτηση στο ΥΠΑΙΘΑ, στον σύνδεσμο: https://submit-academicid.minedu.gov.gr/. Συνδέεστε με τους κωδικούς Ιδρυματικού Λογαριασμού και ακολουθείτε τις οδηγίες. Προσοχή, θα πρέπει να ανεβάσετε έγχρωμη ψηφιακή φωτογραφία, τύπου διαβατηρίου.

Μετεγγραφές- Μετακινήσεις: Μπορείτε να υποβάλλετε εφόσον το επιθυμείτε αίτηση για μετεγγραφή ή μετακίνηση αποκλειστικά και μόνο στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ, https://transfer.it.minedu.gov.gr/ (συνδέεστε με τους κωδικούς που παραλάβατε στο βήμα 3). ΠΡΟΣΟΧΗ: Εφαρμόζονται κριτήρια και Προϋποθέσεις. Σχετικό υλικό έχει αναρτηθεί στα χρήσιμα έγγραφα της εφαρμογής. Οι ημερομηνίες καθορίζονται από το ΥΠΑΙΘΑ.

Παροχές (Σίτιση – Στέγαση). Προσοχή, υπάρχουν καταληκτικές ημερομηνίες

  1. Σίτιση. Εφόσον καλύπτετε προϋποθέσεις οικονομικών κριτηρίων, μπορείτε να έχετε δωρεάν σίτιση με την επίδειξη ειδικής ταυτότητας στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας στην Πανεπιστημιούπολη της Πάτρας καθώς και σε εστιατόρια στις πόλεις που εδρεύουν Τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών. Η διαδικασία περιγράφεται στον σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/sitisi/
  2. Στέγαση. Οι πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών που ενδιαφέρεστε να στεγαστείτε στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών, πρέπει να υποβάλετε τη σχετική αίτηση μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη διεύθυνση https://stegasi.upatras.gr. Η διαδικασία και τα δικαιολογητικά περιγράφονται στον σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/stegasi/
  3. Στεγαστικό επίδομα. Εφόσον νοικιάσετε κατοικία, φροντίστε εγκαίρως, να υπογράψετε έγκυρα συμβόλαια. Έχετε τη δυνατότητα στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους, σε ημερομηνία που καθορίζεται από το ΥΠΑΙΘΑ (εκτιμώμενο χρονικό διάστημα: Ιούλιος 2026), να υποβάλλετε αίτηση για στεγαστικό επίδομα. Περισσότερες πληροφορίες στον σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/foitites/foititiki-merimna/stegastiko-epidoma/

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025, αρχίζουν τα μαθήματα

Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι ανεξάρτητη από την οριστικοποίηση της εγγραφής. Παρακολουθείτε την ιστοσελίδα του Τμήματός σας  https://www.upatras.gr/education/undergraduate-studies/ για να ενημερωθείτε για το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων σας. Μπορείτε να πληροφορηθείτε από τώρα τις ημερομηνίες έναρξης – λήξης μαθημάτων όλου του έτους και των εξεταστικών περιόδων, στο ακαδημαϊκό ημερολόγιο: https://www.upatras.gr/stay-tuned/academic-calendar/

pdf 64ΔΕΕ - Οδηγίες για πρωτοετείς 2025-2026

Παρακαλούνται οι μεταπτυχιακές/οί φοιτήτριες/ές και υποψήφιες/οι διδάκτορες να καταθέσουν συμπληρωμένη τη συνημμένη αίτηση για παροχή επικουρικού έργου στον Γ Τομέα για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2025-26.

Οι αιτήσεις πρέπει να κατατεθούν με email μέχρι την Δευτέρα, 15/9/2025 στην Διευθύντρια του Γ Τομέα ().

Με εκτίμηση,

Χ. Ντεϊμεντέ

Διευθύντρια Γ Τομέα

docx 64Αίτηση ανάθεσης επικουρικού έργου

Οι φοιτήτριες/ες που επιθυμούν να εξεταστούν στο μάθημα του 8ου εξαμήνου "Υπολογιστική Χημεία, Θεωρητική Φασματοσκοπία και Μοριακός Σχεδιασμός" πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο σύνδεσμο https://eclass.upatras.gr/courses/CHEM2480/ το αργότερο μέχρι και την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2025.

ΠΡΟΣΟΧΗ: η εξέταση θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2025 λόγω των παρουσιάσεων της Πρακτικής Άσκησης την ημέρα που αναγράφεται στο πρόγραμμα.

Στη συνέχεια πρέπει να εγγραφούν στην κατάλληλη Ομάδα Χρηστών ανάλογα την ώρα εξέτασης που τις/τους εξυπηρετεί.

Στον παραπάνω σύνδεσμο θα αναρτώνται οι ανακοινώσεις για την εξέταση του μαθήματος.

Επισυνάπτεται προκήρυξη που αφορά μία επί πληρωμή θέση διδακτορικού στο Biobizkaia Health Research Institute (Ισπανία). (Deadline - 30/09/25)
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε το συνημμένο αρχείο καθώς και τον σύνδεσμο: https://glycoimmunology-lab.com/

pdf 64Ph.D. Fellowship Opportunity, Biochemistry, Spain

Παρακαλούνται οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και υποψήφιοι διδάκτορες που παρακολούθησαν το σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας κατά την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου 2025, να προσέρχονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας καθημερινά και ώρες 12:00 έως 14:00, για την παραλαβή των Πιστοποιητικών τους. 

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 (gradsec)

youtube

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...