ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜAΤΑ: ΠΜΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΔΠΜΣ «ΕΦΑΡΜΟΣΜEΝΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ» ΚΑΙ ΔΠΜΣ «ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ» ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2020-2021 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 ΕΩΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 20ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Υπενθυμίζουμε στους ενδιαφερόμενους  που θα συμμετάσχουν στις κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Χημείας για το ακαδ. έτος 2020-21 ότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Ν.3185/2013 άρθρο 3, παρ.1) θα πρέπει να αποστείλουν στη Γραμματεία του Τμήματος () έως 15/11/2020 σχετική αίτηση (επισυνάπτεται) μαζί με τα ακόλουθα:

  1. την επισυναπτόμενη αίτηση
  2. επικυρωμένο αντίγραφο του πτυχίου τους
  3. φωτοτυπία της αστ. ταυτότητας

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε δείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: δείτε εδώ

Από τη Γραμματεία

Ανακοινώνεται ότι η παροχή συμβουλευτικού έργου στους φοιτητές για το μάθημα «Χημεία Οργανομεταλλικών Ενώσεων και Μηχανισμοί Ανόργανων Αντιδράσεων» θα γίνεται μια (1) ώρα πριν τη διδασκαλία του μαθήματος.

Αγαπητές/οί φοιτητές,

Επισυνάπτεται η ΚΥΑ που περιγράφει τις δραστηριότητες που επιτρέπονται για την περίοδο 6-30 Νοεμβρίου, με τις ρυθμίσεις για τα Πανεπιστήμια να εξειδικεύονται στην σελίδα 54589, και συνοπτικά στο παρακάτω πλαίσιο:

  1. ΔΕΝ επιτρέπεται καμία δραστηριότητα τόσο του Α' όσο και του Β' κύκλου σπουδών (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών) που απαιτεί φυσική παρουσία (συμπεριλαμβάνονται η διεξαγωγή των εργαστηρίων, η εκπόνηση διπλωματικών/πτυχιακών εργασιών προπτυχιακών φοιτητών και φοιτητών ΜΔΕ),
  2. ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ερευνητικές δραστηριότητες (διδακτορικά, post-doc). Στην περίπτωση αυτή, συνιστάται η στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τηλε-εργασία ή και η εκ περιτροπής φυσική παρουσία, προς αποφυγή συνωστισμού στους εργαστηριακούς χώρους.

Ως εκ τούτου όλα τα εργαστήρια (και των τελειόφοιτων που δεν είχαν ήδη ανασταλεί) δεν μπορούν να διεξαχθούν με φυσική παρουσία παρά μόνο εξ'αποστάσεως. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί ο τρόπος με τον οποίο θα συνεχιστεί η εργαστηριακή άσκηση των φοιτητών μας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΥΤΑΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Τηλ.: 2610 969054

E-mail:   

ΑΝΑΡΤΗΤΕΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΔΑ:

Πάτρα 6η Νοεμβρίου 2020

Αριθμ. Πρωτοκόλλου: 903/36955

ΘΕΜΑ: «Πράξη σχετικά με την εξυπηρέτηση του κοινού από τις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών»

Π Ρ Α Ξ Η 

ΟΠΡΥΤΑΝΗΣ  ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Αφού έλαβε υπόψη:

α) Τις διατάξεις της υπ' αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.69863/02-11-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ B'   4829/02.11.2020).

β) Την αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/03-11-2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

γ) Το Π.Δ. 63/1999 «Οργανισμός Διοικητικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Πατρών» (ΦΕΚ 71/8-4-1999 τ. Α΄), όπως συμπληρώθηκε με την υπ' αριθμ. 3435/17064/2019 απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών για τη μεταβατική περίοδο έως τη σύσταση του Οργανισμού του Ιδρύματος κατά τις διατάξεις της 2β του άρθρου 7 του ν. 4485/2017 (ΦΕΚ 2253/Β΄/10.06.2019).

δ) Την αριθμ. 6529/33333/04-10-2019 απόφαση της Συγκλήτου του "Εσωτερικός Κανονισμός Πανεπιστημίου Πατρών" (ΦΕΚ B' 3899/25.10.2019) όπως ισχύει.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Η επικοινωνία των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των ενδιαφερομένων πολιτών µε τις διοικητικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων των Γραμματειών Σχολών και Τμημάτων, της ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ, Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης, κ.λπ.) του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται εφεξής µέσω τηλεφώνου και µε χρήση ηλεκτρονικών μέσων (email). Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων µε αποφυγή της συνάθροισης προσώπων.

Αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των µελών της ακαδημαϊκής κοινότητας και των πολιτών που απευθύνονται προς τις διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα γίνεται αποκλειστικά και µόνο για εξαιρετικώς επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας µε την αρμόδια υπηρεσία και ραντεβού σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα πρέπει να αναρτήσουν την παρούσα στον χώρο που στεγάζονται µε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας της υπηρεσίας και να εξασφαλίσουν το απαραίτητο προσωπικό που θα επιληφθεί της αποκλειστικής αλλά και ταυτόχρονα αποτελεσματικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ενδιαφερομένων.

Η παρούσα απόφαση ισχύει μέχρι 30/11/2020.

Η παρούσα να αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο του Πανεπιστημίου Πατρών και στις ιστοσελίδες των επιμέρους μονάδων του.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΜΠΟΥΡΑΣ

Κοινοποιούμε συνημμένα:

  1. Το υπ' αριθ. 150506/Ζ1/4.11.2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Δηλώσεις - διανομή διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021" και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών του Τμήματός σας.
    Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ανωτέρω έγγραφο "Η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων από τους δικαιούχους φοιτητές θα ξεκινήσει την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020. Διευκρινίζεται ότι δεν δύναται να υπάρξει παρέκκλιση από την εν λόγω προθεσμία, συνεπώς η ως άνω καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που η Γραμματεία ενός Τμήματος έχει ορίσει μεταγενέστερη ημερομηνία έναρξης ή προγενέστερη ημερομηνία λήξης της υποβολής δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων, θα ισχύσει η τιθέμενη από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος ημερομηνία, μόνο υπό την προϋπόθεση ότι αυτή είναι εντός της ως άνω τιθέμενης προθεσμίας.".
  2. Το ΦΕΚ 4838/4.11.2020 (τ. Β΄) στο οποίο δημοσιεύτηκε η Κ.Υ.Α με αριθμ. 149937/Ζ1 «Καθορισμός της διαδικασίας διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α., καθώς και λοιπά θέματα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021» και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών και διδασκόντων του Τμήματός σας.

Από την ανωτέρω Κ.Υ.Α, επιγραμματικά συνοψίζουμε τα ακόλουθα:

- Η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους του δικαιούχους φοιτητές, για το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδ. έτους, πραγματοποιείται με κατ΄ οίκον διανομή αυτών. Η διαδικασία διανομής πραγματοποιείται με επιμέλεια των εκδοτικών οίκων, μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών της επιλογής τους, ενώ το κόστος μεταφοράς για την κατ' οίκον διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους δικαιούχους φοιτητές βαρύνει αποκλειστικά τους εκδοτικούς οίκους. Η διαδικασία της κατ' οίκον διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων άρχεται της επομένης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των δηλώσεων στον "ΕΥΔΟΞΟ" και ολοκληρώνεται το αργότερο έως 11 Ιανουαρίου 2021.

- Οι δικαιούχοι φοιτητές κατά την υποβολή της δήλωσης για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων οφείλουν να συμπληρώσουν επιπλέον τα απαιτούμενα στοιχεία στην καρτέλα "Υποχρεωτική Δήλωση Διεύθυνσης" προκειμένου να καταστεί δυνατή η κατ' οίκον παράδοση. Ειδικότερα, οι φοιτητές καλούνται να συμπληρώσουν τον τόπο στον οποίο επιθυμούν να πραγματοποιηθεί η κατ' οίκον παράδοση (τόπος παράδοσης) και συγκεκριμένα Οδό, Αριθμό, Ταχυδρομικό κώδικα, Περιοχή, Καλλικρατικό Δήμο, Περιφερειακή Ενότητα, Χώρα και Σχόλια Παράδοσης. Κύπριοι φοιτητές, οι οποίοι διαμένουν πιθανόν στην Κύπρο κατά την περίοδο του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, δηλώνουν ως τόπο παράδοσης, αυτόν που επιθυμούν να παραδοθούν τα διδακτικά συγγράμματα, καθώς η κατ’ οίκον διανομή αφορά τόσο την ελληνική επικράτεια, όσο και την Κύπρο. Οι δικαιούχοι φοιτητές, μετά τη συμπλήρωση της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" οφείλουν να παράσχουν τη συγκατάθεσή τους για την τήρηση, συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων από κάθε εμπλεκόμενο φορέα στη διαδικασία διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων με σκοπό αποκλειστικά την εφαρμογή της παρούσας απόφασης και έως την αποπεράτωση της διαδικασίας η οποία ορίζεται σε αυτήν.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 13:00 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή συνάντηση για ενημέρωση για το Πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος Χημείας για το Ακαδημαϊκό Έτος 2020-21.

Περισσότερες πληροφορίες στο site της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος (http://www.praktiki.chem.upatras.gr/).

Κοινοποιούμε συνημμένα την υπ' αριθ. 148236/Ζ1/30.10.2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 4806/30.10.2020, τ. Β') που αφορά στη ρύθμιση θεμάτων μετεγγραφών ειδικών κατηγοριών και κατ' εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, προς ενημέρωσή σας.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Σας διαβιβάζουμε συνημμένα την υπ΄ αριθ. 149130/Ζ1/2.11.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021" προς ενημέρωσή σας.

Σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου:

"02-11-20 Από τις 5 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από την Πέμπτη 05 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Βʼ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
  • από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),
  • από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο."

Για τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής, οι δικαιούχοι φοιτητές παρακαλούνται να απευθύνονται στη Γραμματεία του Τμήματος.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...