Βήμα 2ο : Εγγραφή-Ολοκλήρωση Ηλεκτρονικής Εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών (Η διαδικασία περιγράφεται και στο https://my.upatras.gr/protoeteis/)

  • Ημερομηνία: Από Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου έως και την Τετάρτη 02 Οκτωβρίου 2024 .(Παρακαλούνται όσοι θέλουν να καταθέσουν αίτηση για δωμάτιο στην Φοιτητική Εστία, να κάνουν την εγγραφή τους ΑΜΕΣΑ ώστε να εκδοθούν έγκαιρα τα πιστοποιητικά τους).
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: eggrafes.upatras.gr

Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης των παρακάτω στοιχείων:

  • Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
  • Πατρώνυμο (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)

Το πεδίο κωδικός υποψηφίου είναι απαραίτητο για την ταυτοποίηση. Για την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης απαιτείται επιπλέον η ορθή καταχώρηση του Πατρωνύμου (ΚΕΦΑΛΑΙΑ) π.χ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (όχι το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ).

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR)
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-969018 και 2610-969671 όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το διάστημα εγγραφών.

Επισημαίνεται ότι για πρωτοετείς φοιτητές που το ακαδ. έτος 2023-24 ήταν εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα/Ίδρυμα, για να οριστικοποιηθεί η εγγραφή σας θα πρέπει να αποσταλεί στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας () το πιστοποιητικό διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα.

Στην περίπτωση που έχετε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε άλλο πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη

Γραμματεία του Τμήματος 2610996202 και 996205.

Βήμα 3:Αποστολή κωδικών πρόσβασης ιδρυματικού λογαριασμού

  • Ημερομηνία: Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου βήματος και σχετικών ελέγχων από τη Γραμματεία
  • Οι κωδικοί στέλνονται ηλεκτρονικά και δεν απαιτείται φυσική παρουσία

Διαδικασία

Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου βήματος και σχετικών ελέγχων από τη Γραμματεία, οριστικοποιείται η εγγραφή σας και πραγματοποιείται η αποστολή των κωδικών πρόσβασης (τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη, email UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Το e-mail είναι της μορφής κι ενεργοποιείται την επόμενη ημέρα από την οριστικοποίηση της εγγραφής σας στο Πανεπιστήμιο Πατρών (και την παραλαβή του σχετικού e-mail με τους κωδικούς)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ως φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών, το e-mail , είναι το μόνο επίσημο αποδεκτό e-mail που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για την οποιαδήποτε επικοινωνία σας με υπηρεσίες του Πανεπιστημίου. Επιπλέον, οι ανωτέρω κωδικοί είναι οι μόνοι κωδικοί που θα χρησιμοποιούνται για διάφορες υπηρεσίες και παροχές, όπως ηλεκτρονική γραμματεία, ακαδημαϊκή ταυτότητα (πάσο), παροχή συγγραμμάτων, στέγαση, σίτιση, εγγραφή στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης e-class κ.λπ.

Επισημαίνεται ότι για πρωτοετείς φοιτητές που το ακαδ. έτος 2023-24 ήταν εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα/Ίδρυμα, θα πρέπει να αποσταλεί στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας () το πιστοποιητικό διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα.

Βήμα 4: Αποστολή πιστοποιητικών εγγραφής και στρατολογικής χρήσης (αναβολή στράτευσης για άρρενες φοιτητές).

  • Ημερομηνία: Σε προθεσμία 2-3 ημερών από την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού

Περισσότερα

Σε προθεσμία 2-3 ημερών από την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη UPnet ID σας, παραλαμβάνετε στο ακαδημαϊκό email σας από τη Γραμματεία του Τμήματος εγγραφής σας, με επισυναπτόμενα πιστοποιητικά εγγραφής και στρατολογικής χρήσης (αναβολή στράτευσης για άρρενες φοιτητές).

Βήμα 5: Ακαδημαϊκή ταυτότητα - πάσο

  • Ημερομηνία: Αφού έχετε παραλάβει τους κωδικούς σας
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://academicid.minedu.gov.gr/

Διαδικασία

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής – ταυτοποίηση και την παραλαβή κωδικών, μπορείς να υποβάλλεις αίτηση  για την ακαδημαϊκή σου ταυτότητα (πάσο), http://academicid.minedu.gov.gr/

Η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα είναι αυστηρά προσωπική για τον δικαιούχο φοιτητή και μόνο.
Αναλυτικές οδηγίες και διαδικασίες αναφέρονται εδώ: http://academicid.minedu.gov.gr/procedure.

Θα λάβεις την ακαδημαϊκή σου ταυτότητα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. 

Θα πρέπει να ανεβάσεις ψηφιακή φωτογραφία σου. Αφού ολοκληρώσεις την αίτηση σου, θα την εγκρίνει η γραμματεία και θα σου έρθει SMS στο κινητό σου ώστε να πας να την παραλάβεις από το σημείο που έχεις επιλέξει.

 Προσοχή, για να μην καθυστερήσουν οι διαδικασίες έγκρισης, θα πρέπει να ανεβάσεις φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

Παροχές

Σίτιση

  • Ημερομηνία: Από την ημερομηνία εγγραφής έως την 31η Οκτωβρίου 2023. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://sitisi.upatras.gr/

Περισσότερα

Η σίτιση των φοιτητών παρέχεται δωρεάν με την επίδειξη ειδικής ταυτότητας στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας στην Πανεπιστημιούπολη της Πάτρας καθώς και από εστιατόρια σε πόλεις που εδρεύουν Τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών.
Μπορείς να υποβάλλεις ηλεκτρονικά αίτηση για δωρεάν σίτιση μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf) στον σύνδεσμο https://sitisi.upatras.gr.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ: https://www.upatras.gr/foitites/foititiki–merimna/sitisi 
Στην περίπτωση που δεν δικαιούσαι ειδική ταυτότητα δωρεάν σίτισης, μπορείς να σιτίζεσαι στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας με την καταβολή μικρής οικονομικής αποζημίωσης.

Στέγαση

  • Ημερομηνία: Από 3 έως 20 Οκτωβρίου 2023. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://stegasi.upatras.gr/

Περισσότερα

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Δείτε και αυτό:

Ξεκινάνε τα μαθήματα

Ακαδημαϊκό ημερολόγιο

  • Ημερομηνία Έναρξης μαθημάτων: 30.09.2024

Link: https://www.upatras.gr/stay-tuned/academic-calendar/


Εγγραφή Πρωτοετών-Hμερομηνίες - ΥΠΑΙΘΑ

 

Σε ένα μήνα, όλα θα είναι… UP- Με πυρετώδεις ρυθμούς η προετοιμασία για τη μεγάλη γιορτή του Πανεπιστημίου

Ραντεβού στις 15/16/17/18 και 19 Οκτωβρίου με το Welcome to UP 2024, το Φεστιβάλ που ανεβάζει τον παλμό του φθινοπώρου

Ένας μήνας έμεινε για την έναρξη του Welcome to Up 2024, του μεγάλου και πρωτοπόρου Φεστιβάλ Υποδοχής Πρωτοετών Φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών, και οι ετοιμασίες γίνονται με πυρετώδεις ρυθμούς με επίκεντρο την Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο και το μεγάλο φοιτητικό χωριό στο πάρκο της Ειρήνης.

Η φετινή διοργάνωση, τρίτη κατά σειρά, θα πραγματοποιηθεί στις 15/16/17/18 και 19 Οκτωβρίου, με ένα ακόμη πιο πυκνό πρόγραμμα εκδηλώσεων το οποίο πέρα από την Πάτρα που είναι η έδρα του Πανεπιστημίου Πατρών, θα κινητοποιήσει Μεσολόγγι και Αγρίνιο, σε μια μαζική γιορτή με χιλιάδες συμμετέχοντες, η οποία με σημείο αναφοράς τους φοιτητές, «απλώνεται» στην κοινωνία και την κάνει συμμέτοχο.

Η επιτυχημένη αυτή πρωτοβουλία συνδέει το πανεπιστήμιο με την κοινωνία και υποστηρίζει τους νέους στην έναρξη της ακαδημαϊκής τους πορείας. Μέσα από αυτή τη δράση, ενισχύεται η σύνδεση των φοιτητών με τον νέο τους χώρο, διευκολύνοντας την ομαλή τους ένταξη στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, προάγοντας την προσωπική και ακαδημαϊκή τους ανάπτυξη.

Οι φοιτητές, έχοντας αφήσει πίσω τους τη σχολική ζωή, αντιμετωπίζουν μια νέα πραγματικότητα γεμάτη προκλήσεις. Το Welcome to Up λειτουργεί ως γέφυρα προς αυτήν τη μετάβαση, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χώρο του πανεπιστημίου, τις ακαδημαϊκές απαιτήσεις και τις υποστηρικτικές δομές που θα τους βοηθήσουν σε όλη τη διάρκεια των σπουδών τους. Παράλληλα, προωθείται η κοινωνικοποίηση μεταξύ των φοιτητών, καλλιεργώντας τη δημιουργία νέων σχέσεων και συνεργασιών που θα αποτελέσουν σημαντικό κεφάλαιο στην πορεία τους.

Το Welcome to UP 2024 έχει ακόμη πιο εμβληματικό χαρακτήρα καθώς συμπίπτει με τον εορτασμό των 60 χρόνων του Πανεπιστημίου Πατρών και σηματοδοτεί την εξωστρέφεια που επιχειρείται τα τελευταία χρόνια στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Δυτικής Ελλάδας, με στόχο τη σύνδεση της γνώσης και της καινοτομίας με την κοινωνία και την αγορά. Η αναπτυξιακή διάσταση του Πανεπιστημίου σε σχέση με την πορεία της περιοχής της Δυτικής Ελλάδας και οι δυνατότητες που διανοίγονται στο μέλλον, αποτελούν άλλωστε δομικό στοιχείο της φιλοσοφίας του Φεστιβάλ.

Το Welcome to UP 2024 διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Επιμελητήριο Αχαΐας  και σε συνεργασία με τους Δήμους  Πατρέων, Αγρινίου και Μεσολογγίου, καθώς και με την πολύτιμη συνδρομή των χορηγών του.

Το Φεστιβάλ που είναι μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα, υποδέχεται φέτος τους Νίκο Πορτοκάλογλου, Stavento & Ήβη Αδάμου, «Υπόγεια Ρεύματα»,  Μύρωνα Στρατή & Ευρυδίκη, Μαρία Παπαγεωργίου, «Συνεπιβάτες» και ΤechDreamers, ενώ το πρόγραμμά του συνθέτουν επίσης αθλητικές δραστηριότητες, το εντυπωσιακό Magic Bus Patras Tour, αστροπαρατηρήσεις με την Αστρονομική Ομάδα Ωρίων, συνέδρια, Alumni Success Stories, ξεναγήσεις στην Πανεπιστημιούπολη, περίπατοι και ξεναγήσεις στο Κέντρο της Πάτρας, επισκέψεις σε Γέφυρα, Achaia Clauss και Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου, το project Taste the City σε συνεργασία με τον ΣΚΕΑΝΑ, προβολές ταινιών από το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, ειδικές προσφορές από τον Εμπορικό Σύλλογο Πατρών, παρουσίαση δράσεων από ομάδες φοιτητών και φυσικά ένα μεγάλο φοιτητικό χωριό στο campus του Πανεπιστημίου.

Περιηγηθείτε στο Φεστιβάλ και ενημερωθείτε για όλες τις λεπτομέρειες και τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης στη διεύθυνση https://welcometoup.upatras.gr/

Welcome to UP 2024

Η μεγάλη γιορτή αρχίζει. Ενημερώσου και… να είσαι εκεί!

 Από το Γραφείο Επικοινωνίας Τύπου

Οι φοιτητές του Τμήματός μας που επιθυμούν διαγραφή από τα μητρώα φοιτητών του Τμήματος Χημείας προκειμένου να εγγραφούν σε άλλο Τμήμα ή Πανεπιστήμιο, σε συνέχεια της αίτησής τους μέσω της σελίδας του Υπουργείου https://eregister.it.minedu.gov.gr, παρακαλούμε να καταθέτουν σχετικό αίτημα στον σύνδεσμο https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-diagrafis/description/, αναγράφοντας ότι

"Επιθυμώ τη διαγραφή μου από το Τμήμα Χημείας προκειμένου να εγγραφώ στο ....................(Πανεπιστήμιο)/.....................(Τμήμα)

και να αναρτήσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  • Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
  • Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από https://www.gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτείται η προσκόμιση της πρωτότυπης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη Γραμματεία του Τμήματος με φυσική παρουσία στη Γραμματεία ή αποστολή της με συστημένο γράμμα ή ταχυμεταφορές προς:

Γραμματεία Τμήματος Χημείας, Πανεπιστημιούπολη, Ρίο Αχαΐας ΤΚ 26504.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σας ενημερώνουμε ότι από 09.09.2024 έως 31.10.2024 θα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για την ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής στο Χειμερινό Εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. Ως εκ τούτου, όσοι  μεταπτυχιακοί φοιτητές και υποψήφιοι Διδάκτορες είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας. 

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του  ΔΠΜΣ «Εφαρμοσμένη Βιοχημεία: Κλινική Χημεία, Βιοτεχνολογία, Αξιολόγηση φαρμακευτικών Προϊόντων» μπορούν είτε να αποστείλουν στο e-mail της Γραμματείας (), είτε να παραδώσουν με φυσική παρουσία την επισυναπτόμενη αίτηση, συνοδευόμενη από το αποδεικτικό κατάθεσης της δόσης τελών φοίτησης.

Σας επισημαίνουμε ότι η ανανέωση εγγραφής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους.


 docx 64 αίτηση ανανέωσης εγγραφής

Επισυνάπτεται για την πληρέστερη ενημέρωσή σας το ακόλουθο έγγραφο, το οποίο περιέχει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα υποτροφιών που προσφέρει το Ίδρυμα Λοχαγού Φανουράκη

Το Ίδρυμα Λοχαγού Φανουράκη, πιστό στη δέσμευσή του να στηρίζει τους νέους της Χάλκης και της Κω, προσκαλεί φοιτητές να υποβάλουν αίτηση για τις υποτροφίες που προσφέρονται.

Με εκτίμηση,

Ίδρυμα Λοχαγού Φανουράκη

Μαρασλή 21-23 (4ος όροφος)
Αθήνα 106 76

Τηλ:+30 210 72 49940

Fax:+30 210 72 49941


pdf 64 Ιδρ. Λοχ. Φανουράκη - Ενημέρωση

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο τύπου του ΥΠΑΙΘΑ, https://www.minedu.gov.gr/news/59228-29-08-24-apotelesmata-eisagogis-allodapon-allogenon-stin-tritovathmia-ekpaidefsi-2024 οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε. θα γίνουν από την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου έως και την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024.

Η αναλυτική εγκύκλιος εγγραφών θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Διευκρινίζεται ότι οι επιτυχόντες της παρούσας κατηγορίας, δεν γράφονται ηλεκτρονικά. Στην ως άνω αναφερόμενη αποκλειστική προθεσμία, οφείλουν να καταθέσουν αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή (με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής) την αίτηση και τα δικαιολογητικών των επιτυχόντων. Τα δικαιολογητικά, είναι τα ίδια που ίσχυαν και κατά το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος, όπως αυτά προβλέπονται στο άρθρο 3 της με αριθ. πρωτ. Φ.151/20049/2007/Β6/2007 Υ.Α. (272 Β').

Οι άρρενες Κύπριοι που υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία κι έχουν εισαχθεί κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, δύναται να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά έως τις 15.11.2024

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ


 pdf 64Υπ. Απόφαση Φ. 152

pdf 64 ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...