The International Max Planck Research School for Molecules of Life (IMPRS-ML) in Munich would like to announce an open call for PhD student

positions.

You can view and download our announcement poster here: IMPRS-ML Open Call Poster 2025 [1]

We kindly ask you to share this announcement with potentially interested students and to display the poster at your departments bulletin boards.

IMPRS-ML is a centre of excellence dedicated to the education and training of the world's most promising young researchers in the areas of biochemistry, structural biology, biophysics, cell biology, systems biology, and computational biology. The program is a collaboration of the renowned Max Planck Institutes of Biochemistry and for Biological Intelligence as well as two leading German universities, the Ludwig-Maximilians-Universität München and the Technische Universität München, delivering first class doctoral training.

For more information, eligibility criteria and online application, please visit our website https://imprs-ml.mpg.de/ [2]. Additionally, we would like to invite you to connect with us on social media for regular updates. You can find us on LinkedIn [3], Instagram [4], and Bluesky [5].

Our application portal is open NOW. The closing date for applications is 07 October 2025. Accepted candidates will start their research projects between March and October 2026.

Please feel free to contact us at the IMPRS-ML Coordination Office at  if you have any further questions.

Best regards,

Melanie

--

Melanie Baur (she / her)

Scientific Coordinator

Career Development Service | IMPRS-ML   [6]

MAX PLANCK INSTITUTE OF BIOCHEMISTRY

Am Klopferspitz 18 | 82152 Martinsried | Germany

Phone: +49 (89) 8578 – 2432

https://imprs-ml.mpg.de [7]


Links:

[1] https://datashare.biochem.mpg.de/s/8Z8zTexLoHW63Ot

[2] https://imprs-ml.mpg.de/

[3] https://www.linkedin.com/school/imprs-ml

[4] https://www.instagram.com/imprs_ml/

[5] https://bsky.app/profile/imprs-ml.bsky.social

[6] https://www.biochem.mpg.de/de

[7] https://imprs-ml.mpg.de

Η Συνέλευση του Τμήματος Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, στην υπ’ αριθ. 105/19.12.2024  συνεδρίασή της, αποφάσισε την πρόσληψη Εντεταλμένων Διδασκόντων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για το εαρινό εξάμηνο του Ακαδημαϊκού Έτους 2024-25 κατόπιν της υπ’ αριθμ. Φ11/131220/Ζ2/4-11-2024 Υπουργική Απόφαση, και της υπ’ αριθμ. 239/21.11.2024 συνεδρίασης της Συγκλήτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21-7-2022 τ. Α’), στα γνωστικά αντικείμενα:

Α. Στο γνωστικό αντικείμενο Οργανική Χημεία
για τη διδασκαλία του Εργαστηρίου του μαθήματος:
1)    Φασματοσκοπία Οργανικών Ενώσεων – Πειραματική Οργανική Χημεία-1 (ΧΟ 404), υποχρεωτικό μάθημα 4ου εξαμήνου (με μερική απασχόληση)

Β. Στο γνωστικό αντικείμενο Φυσικοχημεία
για τη διδασκαλία του Εργαστηρίου του μαθήματος:
2)    Πειραματική Φυσικοχημεία-1 (ΧΑ 434Ε), υποχρεωτικό μάθημα 4ου εξαμήνου (με μερική απασχόληση)

Γ. Στο γνωστικό αντικείμενο Ενόργανη Χημική Ανάλυση
για τη διδασκαλία του μαθήματος:
3)    Εργαστήριο Ενόργανης Χημικής Ανάλυσης (ΧΕ 454Ε), υποχρεωτικό μάθημα 4ου εξαμήνου (με μερική απασχόληση)

Δ. Στο γνωστικό αντικείμενο Χημεία Τροφίμων
για τη διδασκαλία του Εργαστηρίου του μαθήματος:
4)    Χημεία Τροφίμων (ΧΕ 682), χημικό μάθημα επιλογής 6ου εξαμήνου (με μερική απασχόληση)

Ε. Στο γνωστικό αντικείμενο Χημεία και Τεχνολογία Υλικών
για τη διδασκαλία του Εργαστηρίου του μαθήματος:
5)    Χημεία και Τεχνολογία Υλικών (πολυμερή, νανοϋλικά, κολλοειδή, καταλύτες) (ΧΕ 671), μάθημα περιορισμένης επιλογής 6ου εξαμήνου (με μερική απασχόληση

«Η υπογραφή των συμβάσεων θα ολοκληρωθεί υπό την προϋπόθεση έγκρισης των σχετικών πιστώσεων που προβλέπονται στην υπ’ αριθ. Φ11/131220/Ζ2/4-11-2024 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού».

Η πρόσληψη δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή σύμφωνα με τη παρ. 5 του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21-7-2022 τ. Α’) στην οποία ορίζεται: « 5. Το ύψος των μηνιαίων αποδοχών των εντεταλμένων διδασκόντων καθορίζεται στο ογδόντα τοις εκατό (80%) του βασικού μισθού του Μ.Κ. 1 της βαθμίδας του Επίκουρου Καθηγητή των μελών Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι., καθώς και στο ογδόντα τοις εκατό (80%) του ειδικού επιδόματος διδασκαλίας και έρευνας της βαθμίδας του Επίκουρου Καθηγητή για πλήρη απασχόληση. Σε περίπτωση επιλογής τους με καθεστώς μερικής απασχόλησης εφαρμόζεται η παρ. 7 του άρθρου 153 του ν. 4472/2017 (Α΄74). »  
Η τελική κατάταξη των υποψήφιων αναρτάται αμελλητί στην ιστοσελίδα του Τμήμα-τος όπου και ορίζεται προθεσμία ενστάσεων οι οποίες εξετάζονται από το αρμόδιο για την επιλογή όργανο.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Οι ενδιαφερόμενοι οι οποίοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος παρακαλούνται να υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος έως και την 13η Ιανουαρίου 2025, αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία πρέπει να φέ-ρουν αρίθμηση αποκλειστικά είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή (η υποβολή γίνεται με έναν από τους τρεις τρόπους e-mail, usb stick, δικτυακό τόπο – cloud που δημιουργεί η Γραμματεία) και να δηλώσουν το γνωστικό αντικείμενο για το οποίο ισχύει η αίτησή τους.
Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από:
1.    Ευκρινή φωτοαντίγραφα τίτλων σπουδών και πιστοποιητικά ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ, εφόσον οι τίτλοι σπουδών αποκτήθηκαν στο εξωτερικό.
2.    Βιογραφικό Σημείωμα.
3.    Επιστημονικές εργασίες [σε τρία (3) αντίτυπα στην περίπτωση υποβολής έντυπης αίτησης].
4.      Διδακτορική διατριβή και άλλα επιστημονικά δημοσιεύματα.
5.     Φωτοτυπία και των δύο όψεων αστυνομικής ταυτότητας.
6.     Υπεύθυνη δήλωση (διαθέσιμη στη Γραμματεία του Τμήματος) ότι:

       I) δεν εμπίπτουν σε καμία από τις περιπτώσεις των διατάξεων της παρ. 9. του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21-7-2022 τ. Α’) στις οποίες ορίζεται:  « 9. Δεν επιτρέπεται η απασχόληση ως εντεταλμένων διδασκόντων φυσικών προσώπων που έχουν μία (1) από τις ακόλουθες ιδιότητες:
           α) Ομότιμοι Καθηγητές και αφυπηρετήσαντα μέλη Δ.Ε.Π. του οικείου ή άλλου Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αλλοδαπής,
           β) μέλη Δ.Ε.Π. Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), Εργαστηριακού    Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Δ.Ι.Π.) και Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π) των Α.Ε.Ι.
           γ) ερευνητές και λειτουργικοί επιστήμονες ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων  του άρθρου 13Α του ν. 4310/2014 (Α΄258) και λοιπών ερευνητικών οργανισμών,
           δ) συνταξιούχοι του ιδιωτικού ή ευρύτερου δημόσιου τομέα,
           ε) υπάλληλοι με σχέση δημοσίου δικαίου ή Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σε φορείς του δημοσίου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014,
          στ) φυσικά πρόσωπα που έχουν υπερβεί το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας.»
     II) κατέχουν ή δεν κατέχουν (συμπληρώνεται κατά περίπτωση) έκτακτη θέση στο Δημόσιο, σε ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ ή στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
7.   Οι υποψήφιοι πολίτες κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλουν να υποβάλουν, εκτός των πιο πάνω δικαιολογητικών και Πτυχίο ή Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών Ελληνικού Α.Ε.Ι. ή Απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου ή Εξατάξιου Γυ-μνασίου ή Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας Δ΄ επιπέδου από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, από το οποίο θα αποδεικνύεται η πλήρης γνώση και άνετη χρήση της Ελληνικής γλώσσας.
Οι διδάσκοντες που θα επιλεγούν οφείλουν:
1.    Να προσκομίσουν Γνωμάτευση (α) Παθολόγου ή Γενικού Ιατρού και (β) Ψυχιάτρου είτε δημοσίου είτε ιδιωτών, που να πιστοποιούν την υγεία του υποψηφίου, προκείμενου να ασκήσουν τα καθήκοντα της αντίστοιχης θέσης.
2.    Να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα Δήλωσης Στοιχείων Αποζημίωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21-7-2022 τ. Α’), στη διεύθυνση https://sis.upatras.gr/ κάνοντας χρήση των στοιχείων Ιδρυματικού Λογαριασμού της μορφής που τους έχει αποδοθεί από το Τμήμα Δικτύων Πανεπιστημίου Πατρών. Όσοι δεν έχουν θα πρέπει να κάνουν αίτηση online επιλέγοντας «Εντεταλμένοι Διδάσκοντες». Στη συνέ-χεια επικοινωνούν με το UPnet για την παράδοση του λογαριασμού χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία. Επισημαίνεται ότι η ορθή και έγκαιρη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας Δήλωσης Στοιχείων Αποζημίωσης Εντεταλμένων Διδασκόντων στη διεύθυνση https://sis.upatras.gr/ είναι απαραίτητη, προκειμένου να ακολουθήσουν οι περαιτέρω διαδικασίες κατάρτισης και υπογραφής της σύμβασης (όπως παρ. 12).
3.    Οι επιλεγέντες, οι οποίοι κατέχουν έκτακτη θέση ή απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα ή σε ΝΠΔΔ ή σε ΝΠΙΔ που εποπτεύονται από το Ελληνικό Δημόσιο ή σε ΟΤΑ οφείλουν να προσκομίσουν στο Πανεπιστήμιο βεβαίωση από την Υπηρεσία τους, στην οποία να βεβαιώνεται ότι τηρήθηκε η υποχρέωση της έγγραφης ενημέρωσης της Υπηρεσίας για την άσκηση της εν λόγω δραστηριότητας. Η βεβαίωση είναι απαραίτητο να προσκομιστεί πριν την υπογραφή της Σύμβασης.
4.    Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της σύμβασης είναι η εισαγωγή στο ηλεκτρονικό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» από τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, των εργασιακών και ατομικών στοιχείων του επιλεγέντος. Κατά συνέπεια, η ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης δεν μπορεί να είναι προγενέστερη της ημερομηνίας καταχώρησης των απαιτούμενων στοιχείων στο εν λόγω σύστημα, δεδομένου ότι από την ημερομηνία καταχώρησης προκύπτουν τα διοικητικά και οικονομικά αποτελέσματα. Ομοίως, για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται να έχει ολοκληρωθεί η αυτεπάγγελτη αναζήτηση από τη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών του Αντιγράφου Ποινικού Μητρώου, του Πιστοποιητικού γέννησης και του Πιστοποιητικού στρατολογίας (για άρρενες).

Η μη προσκόμιση των δικαιολογητικών που απαιτούνται, συνεπάγεται τη μη υπογραφή Σύμβασης.

Η προκαλούμενη δαπάνη θα βαρύνει τον Προϋπολογισμό του Α.Ε.Ι. κατόπιν έκτακτης χρηματοδότησης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (απόφαση κατανομής Υ.ΠΑΙ.Θ. Φ11/94791/Ζ2/30-8-2023).

Οι αιτήσεις υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών, έως και την 13η Ιανουαρίου 2025 στον ακόλουθο Ιστότοπο https://eservice.upatras.gr/case/geniki-aitisi-prosgram/description/ ή με φάκελο μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στην ίδια προθεσμία, στα στοιχεία:
 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:  Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστημιούπολη, Ρίον Αχαΐας Τ.Κ.: 26504, Νότιο Κτίριο Χημείας, Ισόγειο, Γραμματεία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Γραμματεία Τμήματος, τηλέφωνα 2610-996205-996202
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ: https://www.chem.upatras.gr/el/
ΕMAIL:

Ο Πρόεδρος του Τμήματος

Αχιλλεύς Θεοχάρης
Καθηγητής


pdf 64 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-25

 docx 64 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΠΡΩΗΝ ΠΔ407

Η ΓΚΑΠ Α.Ε. Βιομηχανία Φαρμάκων, έχει ανοιχτές θέσεις για πρακτική άσκηση στο τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου στην έδρα της στον Άγιο Δημήτριο Αττικής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν τα βιογραφικά τους στο υπόψη κας Μαραγκού Βάννας.

Vanna Maragou

HR assistant

 S.A.

Offices:

99 Poseidonos Av., 16674 Glyfada, Athens,  Greece

Manufacturing Site:

46 Agissilaou str. 17341 Agios Dimitrios,  Greece

T: +30 210 931 0980

F:+30 210 933 8759

www.gap.gr

  1. Εντεταλμένοι διδάσκοντες 4957_2022, εαρινό εξάμηνο 2022-2023
  2. Επαναπροκήρυξη εντεταλμένων διδασκόντων 2022-23 στη Χημεία Τροφίμων
  3. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΚΛΟΓΩΝ για την ανάδειξη εκπροσώπων των φοιτητών και των αναπληρωτών τους στις Συνελεύσεις των Τμημάτων των Σχολών του Πανεπιστημίου Πατρών με θητεία έως 31-12-2023
  4. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 2022-23 - ΣΥΝΟΛΟ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ
  5. Eταιρία αναζητά Ερευνητικό Προσωπικό (Χημικός, Χημικός Μηχανικός ή Απόφοιτος Επιστήμης Υλικών)
  6. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΜΣ "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΒΙΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ"
  7. ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ ΙΚΥ "ΝΙΚ.Δ. ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ"
  8. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ CBL PATRAS SA
  9. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 10 ΘΕΣΕΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ & 8 ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΡΙΚΗΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκα
  10. Επικουρικό Διδακτικό Έργο 2021-2022 (ΕΣΠΑ)

Latest announcements

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...