Σας ενημερώνουμε ότι στον σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/62793_Paratasi_Dianomis_Earinou_2024_25.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής διδακτικών συγγραμμάτων.

Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 07 Ιουνίου 2025.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών. 

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου. 

Σας ενημερώνουμε πως το Σεμινάριο Υγιεινής & Ασφάλειας για τους πρωτοετείς μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 θα διεξαχθεί αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ασύγχρονης ψηφιακής πλατφόρμας eclass του Πανεπιστημίου Πατρών.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί από 26 Μαΐου έως 6 Ιουνίου 2025 ως εξής:

  • Ανάρτηση για μελέτη των διαλέξεων των εκπαιδευτών στο eclass.upatras.gr έως
    τις 26 Μαΐου 2025
  • Αξιολόγηση γνώσεων απομακρυσμένα μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας στις 5 και 6 Ιουνίου 2025

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι υποψήφιοι διδάκτορες θα πρέπει:

  1. στην πλατφόρμα eclass.upatras.gr να εγγραφούν στο μάθημα “ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ)” με κωδικό GTA1001
    (βρίσκεται στο Μαθήματα→Πανεπιστήμιο Πατρών→ Γραφείο Τεχνικού Ασφαλείας)
  2. να μελετήσουν το εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναρτηθεί
  3. να περατώσουν επιτυχώς την απομακρυσμένη αξιολόγηση στις 5 και 6 Ιουνίου.

Η λήψη βεβαίωσης επιτυχούς περάτωσης του σεμιναρίου πιστοποιείται από την εγγραφή στο μάθημα στο eclass και την επιτυχή περάτωση της απομακρυσμένης αξιολόγησης.

Οδηγίες, διευκρινίσεις, απορίες επί του σεμιναρίου και της αξιολόγησης θα αναρτώνται στην πλατφόρμα eclass.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με απόφαση της Συγκλήτου (177/7043/8-12-2014) η συμμετοχή στο Σεμινάριο είναι υποχρεωτική και αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την απονομή του αντίστοιχου μεταπτυχιακού τίτλου.

Εξαιρούνται από τη συμμετοχή στο σεμινάριο:

α) οι υποψήφιοι διδάκτορες που έχουν παρακολουθήσει στο Σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας ως μεταπτυχιακοί φοιτητές σε επίπεδο Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης.

β) οι ΜΦ του ΠΜΣ «Δημόσια Υγεία» του Τμήματος Ιατρικής.

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) σε συνεργασία με την υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας ανακοινώνουν την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τη συγχρηματοδότηση υποτροφιών Master 2 στη Γαλλία. Φέτος θα απονεμηθούν 22 υποτροφίες.

https://www.iky.gr/anakoinosi-ypotrofion-ellinogallikis-synergasias-gia-spoudes-master-2-stin-gallia-akad-etos-2025-2026/

Η πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για το έτος 2025-2026 άνοιξε στις 15 Μάϊου 2025 και  θα ολοκληρωθεί την 16η Ιουνίου 2025 και ώρα Ελλάδος 23:59.

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων διεξάγεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο μέσα από την ειδική πλατφόρμα της ιστοσελίδας του IFG: https://www.ifg.gr/candidatez-2025-2026/

Σε συνημμένο αρχείο, θα βρείτε την προκήρυξη και περαιτέρω πληροφορίες ή τυχόν διευκρινίσεις παρέχονται καθ’ όλες τις εργάσιμες ημέρες στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) στo e-mail: .

Με εκτίμηση,

Πηνελόπη Μουσούρη 

Τμήμα Υποτροφιών Μεταπτυχιακών Σπουδών Εξωτερικού

Διεύθυνση Υποτροφιών

IKY/ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ 

Δ/νση: Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 41| 14234 Νέα Ιωνία, Αθήνα

Email: |www.iky.gr 

Τηλ:+30 210 3726330


pdf 64Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων Ελληνογαλλική 2025-26

pdf 64Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων

 

Η δικτυακή πύλη για τη δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2024-2025 για τους επί πτυχίω προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας είναι διαθέσιμη από 16/05/2025 έως και 30/05/2025.

Υπενθυμίζονται για ακόμη μία φορά τα εξής:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και    πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
  • Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του ΨΑ (https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class).
  • Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
  • Κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων του Τμήματος, επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία). Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

 pdf 64ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Latest announcements

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...