Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό κανονισμό του Π.Π. (ΦΕΚ 7494/31.12.2024) προβλέπεται η δυνατότητα να ενταχθούν σε καθεστώς Μερικής Φοίτησης, όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις, ως εξής:

7.4. Οι φοιτητές  α’ κύκλου σπουδών έχουν δικαίωμα υπαγωγής σε καθεστώς μερικής φοίτησης, κατόπιν υποβολής  αίτησης στο Τμήμα φοίτησής τους κατά την έναρξη ακαδημαϊκού εξαμήνου, συνοδευόμενη από τα αντίστοιχα  κατά περίπτωση δικαιολογητικά,  εφόσον εμπίπτουν τουλάχιστον σε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις:

α) αποδεδειγμένα εργάζονται τουλάχιστον είκοσι (20)

ώρες την εβδομάδα,

β) οι φοιτητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,

γ) είναι παράλληλα αθλητές και κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ανήκουν  σε αθλητικά σωματεία  εγγεγραμμένα στο ηλεκτρονικό μητρώο αθλητικών σωματείων του άρθρου 142 του ν. 4714/2020  (Α’ 148), που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

γα) για όσα έτη καταλαμβάνουν διάκριση  1ης έως και 8ης θέσης  σε πανελλήνια  πρωταθλήματα ατομικών αθλημάτων με συμμετοχή τουλάχιστον δώδεκα (12) αθλητών και οκτώ (8) σωματείων ή αγωνίζονται σε ομάδες των δύο (2) ανώτερων κατηγοριών σε ομαδικά αθλήματα ή συμμετέχουν ως μέλη εθνικών ομάδων σε πανευρωπαϊκά  πρωταθλήματα,  παγκόσμια πρωταθλήματα ή άλλες διεθνείς διοργανώσεις  υπό την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ή γβ) συμμετέχουν έστω άπαξ, κατά τη διάρκεια  της φοίτησής τους στο πρόγραμμα σπουδών  για το οποίο αιτούνται την υπαγωγή τους σε καθεστώς μερικής φοίτησης, σε ολυμπιακούς, παραολυμπιακούς  αγώνες  και ολυμπιακούς αγώνες  κωφών. Οι φοιτητές της παρούσας υποπερίπτωσης δύνανται να εγγράφονται ως φοιτητές μερικής φοίτησης, μετά από αίτησή τους που εγκρίνεται από την Κοσμητεία της οικείας Σχολής, κατόπιν εισήγησης της Συνέλευσης Τμήματος. Δίδεται επιπλέον η δυνατότητα υπαγωγής σε καθεστώς μερικής φοίτησης των φοιτητών που έχουν ξεπεράσει τον ελάχιστο απαιτούμενο  χρόνο φοίτησης, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών  που παρακολουθούν, ήτοι τα ν έτη, μετά από αίτησή τους στο Τμήμα, χωρίς να τίθεται ειδικός περιορισμός εξαμήνου σπουδών  για την υπαγωγή τους.

7.5. Τα απαραίτητα  δικαιολογητικά είναι τα εξής: Για την περίπτωση α) της παρ. 7.4, αντίγραφο σύμβασης έργου ή εργασίας, είτε Ατομικό Λογαριασμό Ασφάλισης συνοδευόμενο από Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία να αναφέρει ότι ο φοιτητής εξακολουθεί να είναι εργαζόμενος, ή βεβαίωση  υπηρεσιακής κατάστασης.  Για την περίπτωση  β) της παρ. 7.4, ενιαία Ιατρική Γνωμάτευση που να έχει εκδοθεί  από Κέντρο Πιστοποίησης  Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή Έκθεση αξιολόγησης Γνωμάτευση από Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.). Για την περίπτωση γα) της παρ. 7.4, βεβαίωση ή υπουργική απόφαση εγγραφής του φοιτητή με τη διάκρισή τους στον ειδικό πίνακα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού της παρ. 3 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α’ 121), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περίπτωση γβ) της παρ. 7.4, βεβαίωση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής συμμετοχής του φοιτητή σε κάποιον από του προαναφερόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η υπαγωγή σε καθεστώς μερικής φοίτησης των περιπτώσεων α), β) και γα) πραγματοποιείται  με πράξη που εκδίδεται με απόφαση της Συνέλευσης Τμήματος. Η απόφαση κοινοποιείται στην Κοσμητεία της οικείας Σχολής για την εποπτεία της ορθής εφαρμογής  του παρόντος.

7.6. Για τους φοιτητές που φοιτούν υπό καθεστώς μερικής φοίτησης, κάθε εξάμηνο προσμετράται ως μισό ακαδημαϊκό  εξάμηνο. Οι φοιτητές αυτοί δεν μπορούν να δηλώνουν προς παρακολούθηση και να εξετάζονται σε αριθμό μεγαλύτερο από το ήμισυ των μαθημάτων του εξαμήνου που προβλέπει το πρόγραμμα σπουδών. Στον κανονισμό σπουδών του τμήματος, καθορίζονται οι ειδικοί κανόνες δήλωσης για τους φοιτητές μερικής φοίτησης. Ειδικότερα, για τους φοιτητές που έχουν ξεπεράσει  την κανονική διάρκεια φοίτησης  με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών που παρακολουθούν, η δήλωση μαθημάτων  θα γίνεται με βάση του κανόνες δήλωσης για οφειλόμενα μαθήματα. Εφαρμόζεται και στην περίπτωση αυτή η ανώτατη διάρκεια.

Σχετικό αίτημα υποβάλλεται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας μέσω του συνδέσμου  (https://eservice.upatras.gr/case/geniki-aitisi-prosgram/description/) στον οποίο θα αναρτούν και την επισυναπτόμενη αίτηση με τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά,  από σήμερα έως και 7 Μαρτίου 2025, εφόσον εμπίπτουν τουλάχιστον σε μία από τις ανωτέρω περιπτώσεις.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ


pdf 64ΜΕΡΙΚΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2024-25

docx 64ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Σε συνέχεια της ενημερωτικής μας εκδήλωσης (17.02.2025) προς τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Πατρών σχετικά με το Erasmus+ Σπουδές / Πρακτική Άσκηση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αναρτήθηκε η Πρόσκληση Erasmus+ ΚΑ131 εξερχόμενης κινητικότητας για Σπουδές, ακαδημαϊκού έτους 2025-2026 στον ακόλουθο σύνδεσμο

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι 04/03/2025.


Συντονιστής του προγράμματος ERASMUS+ για το Τμήμα Χημείας: Κωνσταντίνος Αθανασόπουλος, Καθηγητής

με αναπληρώτρια την Σιμάλ Κάρμεν, Επίκουρη Καθηγήτρια


pdf 64 Πρόσκληση Erasmus+ για Σπουδές στην Ευρώπη 2025-26

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος, ότι η πλατφόρμα της Ηλεκτρονικής Γραμματείας είναι διαθέσιμη  για την ανανέωση εγγραφής Εαρινού Εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 από 17-02-2025 έως και 30-04-2025. .

Παρακαλούνται οι φοιτητές να ανανεώσουν το εξάμηνο φοίτησής τους, το ίδιο ισχύει και για όσους πρόκειται να αποφοιτήσουν.

Θα ακολουθήσει περίοδος δηλώσεων μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2024-25, με νεότερη ανακοίνωση.

Η ανανέωση εξαμήνου είναι υποχρεωτική. Επίσης χωρίς ανανέωση δεν μπορούν να θα μπορούν να εκδοθούν βεβαιώσεις Ενεργού Φοιτητή.

Σχετικός Σύνδεσμος: https://progress.upatras.gr

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/Triti_Paratasi_Dilosewn_Dianomis_Xeimerinou_2024_25.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025 ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου. 

Το Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πατρών, στην υπ΄ αριθμ. 18/23.1.2025 συνεδρίασή του,  αποφάσισε ομόφωνα ότι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, Εορτή των Τριών Ιεραρχών και της Ημέρας των Γραμμάτων, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος και δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, εργαστηριακές, κλινικές, φροντιστηριακές ασκήσεις .

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενόψει της προσεχούς Απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών εξεταστικής περιόδου Ιανουαρίου 2025, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές-τριες που επιθυμούν να συμμετέχουν στην προσεχή τελετή ορκωμοσίας, παρακαλούνται να καταθέσουν στη Γραμματεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποφοίτησή τους, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 19.02.2025.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι τα εξής:

  1. Βαθμολόγιο
  2. Πρακτικό Εξέτασης Μεταπτυχιακής Διπλωματικής
  3. Παρατηρήσεις επί του κειμένου της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας
  4. Τίτλος ερευνητικής εργασίας για έκδοση παραρτήματος Διπλώματος
  5. Ένα (1) αντίγραφο της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας (με τις τελικές διορθώσεις και θερμοκολλημένο):
  • Ελληνικό Εξώφυλλο
  • Αγγλικό Εξώφυλλο
  • Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην ελληνική γλώσσα
  • Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην αγγλική γλώσσα
  • Τα ονόματα της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  1. Αποδεικτικό κατάθεσης αφού αναρτηθεί στην ιστοσελίδα  www.nemertes.library.upatras.gr  η διπλωματική εργασία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερο από 12 μήνες θα πρέπει να συμπληρωθεί μια αίτηση παράτασης χρόνου αποκλεισμού από τη δημοσίευση.
  2. Υπεύθυνες Δηλώσεις (α. εκπόνησης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας και β. λογοκλοπής)-επισυνάπτονται   
  3. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται (4 διαφορετικά αρχεία):
  • Το τελικό κείμενο της διπλωματικής εργασίας (σε οποιαδήποτε μορφή)
  • Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  • Λέξεις κλειδιά της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  • Τα μέλη της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  1. Βεβαίωση επικουρικού έργου
  2. Επιστρέφονται στη Γραμματεία:
  • Ακαδημαϊκή ταυτότητα
  • Μαγνητική κάρτα

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται έως και την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο https://ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Από τη Γραμματεία της ΜΟΔΙΠ

Προκήρυξη διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από τα έσοδα κληροδοτημάτων που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών.

Πληροφορίες στο επισυναπτόμενο.

pdf 64 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΔΑ 2023-2024 _638714896950585528

Σας ενημερώνουμε ότι η πύλη της Ηλεκτρονικής Γραμματείας θα ανοίξει ξανά από 31/12/2024 έως και 13/01/2025 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινών εξαμήνων των προπτυχιακών φοιτητών. Η ανακοίνωση αφορά πρωτίστως τους φοιτητές που μετεγγράφησαν από άλλα Ιδρύματα ή Τμήματα, ωστόσο θα μπορούν να δηλώσουν χειμερινά μαθήματα και όσοι από τους υπόλοιπους φοιτητές δεν το έκαναν για διάφορους λόγους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  1. ΠΑΡΑΤΑΣΗ: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΑΡΙΝΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-25
  2. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ 24/12/2024-3/1/2025
  3. Παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025
  4. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΑΡΙΝΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-25
  5. Οδηγίες για Μετεγγραφές ακαδημαϊκού έτους 2024-25
  6. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  7. Υποτροφίες ΙΚΥ-British Council
  8. Έναρξη Ηλεκτρονικής Αξιολόγησης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών
  9. Υποβολή αιτήσεων για το Πρόγραμμα Εσωτερικής Κινητικότητας Φοιτητών για το εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
  10. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 3 ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακ. έτος 2024-2025»

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...