Κοινοποιούμε συνημμένα την υπ' αριθ. 148236/Ζ1/30.10.2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 4806/30.10.2020, τ. Β') που αφορά στη ρύθμιση θεμάτων μετεγγραφών ειδικών κατηγοριών και κατ' εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, προς ενημέρωσή σας.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Σας διαβιβάζουμε συνημμένα την υπ΄ αριθ. 149130/Ζ1/2.11.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021" προς ενημέρωσή σας.

Σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου:

"02-11-20 Από τις 5 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από την Πέμπτη 05 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Βʼ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
  • από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),
  • από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο."

Για τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής, οι δικαιούχοι φοιτητές παρακαλούνται να απευθύνονται στη Γραμματεία του Τμήματος.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Υπενθυμίζεται  ότι  στο  πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID 19 που έχουν επιβληθεί και μέχρι την πλήρη επάνοδο του Ιδρύματος σε κανονική λειτουργία, ανεστάλησαν όλες οι ορκωμοσίες των προπτυχιακών φοιτητών και των διδακτόρων καθώς και οι τελετές απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιδρύματος. 

Οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων (κατόπιν συνεννόησης), παρουσία του Προέδρου, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών. Τα Τμήματα καθορίζουν τον ρυθμό προσέλευσης των φοιτητών, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός. 

2. Υπενθυμίζεται η καθορισθείσα διαδικασία της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr , και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses.
Για  την  έκδοση  της   υπεύθυνης   δήλωσης  οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.  Η  εν  λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά  ισοδύναμη με     υπεύθυνη  δήλωση   που   φέρει το   γνήσιο της   υπογραφής   και   μπορεί  ο ενδιαφερόμενος  να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την   παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

- Αποστολή   ηλεκτρονικού    μηνύματος   από τον ενδιαφερόμενο  στην ηλεκτρονική διεύθυνση  () για προπτυχιακά, με συνημμένα τα παρακάτω:

Α. Ηλεκτρονική  Υπεύθυνη   Δήλωση   την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr  (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

«ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ –ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ …………..
Παρακαλώ   να   μου    αποστείλετε    τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα  ή   δίπλωμα   μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά    που     τον    συνοδεύουν,   με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να   τα    παραλάβει    αντ’  εμού,     με    δική    μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.
Έχω Α.Μ Φοιτητή ………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ………………………. ……………………….    (π.χ Σεπτεμβρίου 2020).
Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)».

Β. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας 

Γ. Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην Γραμματεία (postsec@chemistry.upatras.gr) από 2/11/2020 έως και 9/11/2020.

Από τη Γραμματεία

Η Advent Technologies, η καινοτόμος «ελληνικής καταγωγής» εταιρεία που διατηρεί ερευνητική και παραγωγική δραστηριότητα τόσο στην Πάτρα όσο και στις ΗΠΑ ανακοίωσε πρόσφατα την πρόθεσή της να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NASDAQ). Η εισαγωγή της Αdvent στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης θα πραγματοποιηθεί μέσω συγχώνευσης με την AMCI (εταιρία SPAC, Special Purpose Acquisition Company) και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2020.

Η Advent Technologies ιδρύθηκε το 2005 με συνιδρυτές τους Δρ. Β. Γρηγορίου (Πρόεδρο Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών), Δρ. Σ. Νεοφυτίδη (Διευθυντή Ερευνών Ινστιτούτου Χημικής Μηχανικής, Ίδρυμα Έρευνας και Τεχνολογίας) και τον Ι. Καλλίτση (Kαθηγητή Τμήματος Χημείας, Πανεπιστήμιο Πατρών) στοχεύοντας στην εμπορική αξιοποίηση ορισμένων ελπιδοφόρων ερευνητικών αποτελεσμάτων που είχαν παραχθεί στο Εργαστήριο Πολυμερών του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών και στο ΙΤΕ/ΙΕΧΜΗ. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δραστηροποιείται κυρίως στην ανάπτυξη τεχνολογίας επόμενης γενιάς κυψελίδων καυσίμου με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδρογόνο με μηδενικούς ρύπους και μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι κυψελίδες καυσίμου βρίσκουν εφαρμογές στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην αεροναυπηγική (drones) και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας εκτός δικτύου (off-grid).

Η τεχνολογία των πολυμερικών ηλεκτρολυτών που αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη των συγκεκριμένων κυψελίδων καυσίμου, αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Πολυμερών του Τμήματος Χημείας με μια σειρά διδακτορικών διατριβών, όπως Χ. Ντεϊμεντέ (2001), Ν. Γουρδούπη (2005), Μ. Δαλέτου (2005) και Μ. Γεωρμέζη (2010), ενώ οι διδάκτορες αυτοί στελέχωσαν αρχικά και την εταιρεία.

{phocagallery view=category|categoryid=3|limitstart=0|limitcount=0}

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 26/10/2020 έως και 30/10/2020 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2020-2021 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Παρακαλούνται οι φοιτητές να δώσουν προσοχή στα εξής:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.

•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.

•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Η Γραμματεία εξυπηρετεί τους προπτυχιακούς φοιτητές αποκλειστικά και μόνο εξ αποστάσεως στο email και στα τηλέφωνα 2610-996012 και 2610-996006.

Τα email πρέπει να αποστέλλονται από τους ιδρυματικούς λογαριασμούς ώστε να υπάρχει ταυτοποίηση.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/el/ και ελέγχετε τους Ιδρυματικούς λογαριασμούς σας email.

Από τη Γραμματεία

 

Την Τρίτη 27/10 (Ομάδα 4), την Πέμπτη 29/10 (Ομάδα 5), την Τρίτη 3/11 (Ομάδα 7) και την Πέμπτη 5/11 (Ομάδα 8), οι φοιτητές θα ασκηθούν στο Εργαστήριο Εισαγωγής στην Ανόργανη Χημεία κατά το χρονικό διάστημα 8:15-12:15. Η μετάθεση του Εργαστηρίου νωρίτερα κατά μία ώρα κρίνεται σκόπιμη προκειμένου οι φοιτητές να μπορούν να παρακολουθήσουν στις 13:15 την εξ αποστάσεως διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής.

ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr θα παραμείνει ενεργή από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, ώρα 14:00 μ.μ. προκειμένου οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών εντός της καθορισμένης προθεσμίας, να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf..

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας

Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας:

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...