Σας ενημερώνουμε πως από σήμερα 3/11/17 έως 16/11/17 θα είναι ανοικτή η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2017-2018 για προπτυχιακούς-μεταπτυχιακούς-διδακτορικούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Οδηγίες για τη δήλωση μαθημάτων προπτυχιακών φοιτητών:

Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματός μας ότι θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στα email που δήλωσαν κατά την εγγραφή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Παν. Πατρών με πληροφορίες για την παραλαβή πιστοποιητικών και κωδικών (ημέρα και ώρα). Παρακαλούμε να ελέγχετε τα email σας.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σας ενημερώνουμε ότι στην υπ’αριθμ. 140832/Ζ1 Κοινή Απόφαση με θέμα «Καθορισμός διαδικασίας και δικαιολογητικών για τη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος στους φοιτητές των Ιδρυμάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης» (ΦΕΚ 2993/31-8-2017) αναφέρονται τα ακόλουθα:

α) άρθρ.8 «η εφαρμογή του Στεγαστικού Επιδόματος γίνεται με βάση τον αριθμό Ακαδημαϊκής Ταυτότητας που δηλώθηκε και αντλεί στοιχεία (Ονοματεπώνυμο φοιτητή, ΑΜΚΑ, Σχολή φοίτησης κλπ) από το πληροφοριακό σύστημα της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων» και

β) άρθρο 5, παρ. Α, πε.γ): «Ο φοιτητής είναι πάνω από είκοσι πέντε (25) ετών : ελέγχεται ηλεκτρονικά από τον ΑΜΚΑ του φοιτητή που έχει καταχωριστεί υποχρεωτικά στο Πληροφοριακό Σύστημα της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας».

Κατόπιν των ανωτέρω, όσοι φοιτητές του Τμήματός σας δεν έχουν ενημερώσει την εφαρμογή Ακαδημαϊκής Ταυτότητας με τον ΑΜΚΑ τους, παρακαλούνται όπως καταχωρήσουν αυτόν στην προαναφερθείσα εφαρμογή, προκειμένου να   ολοκληρωθεί ο αυτοματοποιημένος έλεγχος  και να έχουν τη δυνατότητα υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης Στεγαστικού Επιδόματος ακαδ. έτους   2016-17 στην κεντρική πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Από τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας

Ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 2462/Β/16.11.2015 που αφορά τροποποίηση της με αριθ. 207358/ΓΔ6/2014 (ΦΕΚ 3573/Β) Υπουργική Απόφαση «Ρύθμιση θεμάτων για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής στα ΑΕΙ», η  κοινή αίτηση της αμοιβαίας μετεγγραφής υποβάλλεται έως την 20η Νοεμβρίου εκάστου ακαδημαϊκού έτους.
Η διαδικασία μετεγγραφής ολοκληρώνεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, η οποία εκδίδεται έως την 5η Δεκεμβρίου του ιδίου έτους.
Η αμοιβαία μετεγγραφή δεν επιτρέπεται από και προς  τα Πανεπιστήμια των Ν. Αττικής και Θεσσαλονίκης (Ν. 4274/2014 άρθρο 47 παρ. 5, ΦΕΚ 147 τ. Α’).
 Η αμοιβαία μετεγγραφή πραγματοποιείται σε αντίστοιχα Τμήματα, υπό την προϋπόθεση εγγραφής στο ίδιο εξάμηνο σπουδών.
Υπενθυμίζεται ότι ο φοιτητής δεν μπορεί να εγγραφεί στο Τμήμα, αν προηγουμένως δεν διαγραφεί από το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένος.

Από τη Γραμματεία

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας:

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...