Επιλέξτε τη γλώσσα σας

ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΒΗΜΑΤΑ

1. Εγγραφή ΑΜΕΣΑ, (ΣΉΜΕΡΑ) στην πλατφόρμα https://eggrafes.upatras.gr από σήμερα 22/10/2025 έως και Παρασκευή 31/10/2025 15:00. Προσοχή: στο πατρώνυμο να αναγραφεί ΤΕΣΤ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΊΑ. Στην πλατφόρμα αναρτούν ως συνημμένα:

     Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας

     Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

2. Τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, και αναγράφονται στο έντυπο της αίτησης μετεγγραφής προς το Υπουργείο, μπορούν να προσκομίζονται ή/και να αποστέλλονται στη Γραμματεία (ισόγειο Νότιου Κτιρίου Τμ. Χημείας) ΕΦΟΣΟΝ έχει γίνει η εγγραφή στην ανωτέρω πλατφόρμα κάθε μέρα από 12.00-13.00

3. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος της πλατφόρμας και των συμπληρωματικών δικαιολογητικών, θα ειδοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι να ζητήσουν και να μας προσκομίσουν τη Βεβαίωση Διαγραφής τους από το Τμήμα Προέλευσης.

4. Όταν η Γραμματεία παραλάβει τη βεβαίωση διαγραφής, προχωρά στην εγγραφή των φοιτητών στο Τμήμα Χημείας και εκδίδονται κωδικοί/διαπιστευτήρια για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

Οι κωδικοί θα αποσταλούν στα email που θα δηλωθούν στο eggrafes.upatras.gr σε 24-48 ώρες. Παρακαλούνται οι φοιτητές να ελέγχουν spam και ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

5. Στη συνέχεια εφόσον χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί και ενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί από τους φοιτητές, θα αποσταλούν στο πανεπιστημιακό τους email τα πιστοποιητικά φοίτησης.

Όσοι Φοιτητές προέρχονται από άλλο Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν ακολουθούν την παραπάνω διαδικασία με την πλατφόρμα. Προσέρχονται τις ανωτέρω ώρες στη Γραμματεία και καταθέτουν τα ανωτέρω αναφερόμενα έντυπα.

ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ

Όσοι φοιτητές του Τμήματος Χημείας παίρνουν μετεγγραφή για άλλα Τμήματα ή Ιδρύματα, καταθέτουν σχετικό αίτημα διαγραφής στον σύνδεσμο: https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-diagrafis/description/ και παραδίδουν στη Γραμματεία την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/Files/Dianomi_Xeimerinou_2025_26.pdf) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η διανομή συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο ξεκίνησε σήμερα *Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025* και θα ολοκληρωθεί την *Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2026*. 

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών ξεκινούν σήμερα *Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (https://eudoxus.gr/contact).

Η εγγραφή των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθεί από 15-10-2025 έως και 22-10-2025 με υποβολή αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), είτε με ταχυδρομική αποστολή, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων. 

Σε κάθε περίπτωση κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστοτόπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.

  1. Απαραίτητα Δικαιολογητικά πλέον της ανωτέρω Υπεύθυνης Δήλωσης:
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  3. Βεβαίωση ΑΜΚΑ από το https://www.amka.gr/
  4. Πιστοποιητικό Γέννησης με πρόσφατη ημερομηνία έκδοσης
  5. φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας και οι 2 όψεις.
  6. Η επισυναπτόμενη αίτηση.

docx 64ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

pdf 64ΥΑ ΚΥΡΩΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΓΕΛ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ 2025

Σε συνέχεια της αριθμ. 65145/25.07.2025 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Τμήματος Χημείας για την ανάθεση 5 συμβάσεων μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο της Πράξης  «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακ. έτος 2025 -2026», με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον κ. Ι. Βενέτη, ανακοινώνονται τα αποτελέσματα, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην ανωτέρω Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ _ Θέσεων 1, 3, 4 και 5

Ενστάσεις επί του αποτελέσματος μπορούν να υποβληθούν στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την επόμενη της ημέρας ανάρτησης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης από το οικείο Τμήμα.

Ημερομηνία ανάρτησης αποτελεσμάτων: 07.10.2025

Καταληκτική ημερομηνία ενστάσεων: Δευτέρα 13.10.2025 ώρα 12.00 π.μ.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν ενστάσεις επί του αποτελέσματος, τα προσωρινά αποτελέσματα καθίστανται αυτόματα οριστικά.

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη Γραμματεία της Πρυτανείας () έως και την 30ή Νοεμβρίου 2025.

Η Πρυτανική αρχή του Πανεπιστημίου Πατρών έχει καθιερώσει από το 2021 το Βραβείο Εξαίρετης Διδασκαλίας «Ευάγγελος Παπανούτσος», το οποίο απονέμεται ετησίως σε μέλος ΔΕΠ του Ιδρύματος.

Το βραβείο στοχεύει:

  • να αναδείξει την πρωταρχική σημασία που αποδίδει το Πανεπιστήμιο Πατρών στην εξαίρετη διδασκαλία στα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών, και
  • να τιμήσει μέλη ΔΕΠ που υπηρετούν τη διδασκαλία ως ιδανικό, με ξεχωριστή ικανότητα, αφοσίωση και ακαδημαϊκό ήθος, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια κριτικής σκέψης στους φοιτητές.

Δικαίωμα Υποβολής

Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από:

  • Όργανα ή επιτροπές Τμημάτων (π.χ. ΟΜ.Ε.Α., Επιτροπές Σπουδών) με επίκληση αντικειμενικών στοιχείων
  • Συναδέλφους του προτεινόμενου μέλους ΔΕΠ που είναι σε θέση να επικαλεστούν προσωπική γνώμη ή αντικειμενικά στοιχεία για το διδακτικό του έργο.
  • Αποφοίτους που έχουν παρακολουθήσει μαθήματά του και μπορούν να καταθέσουν μαρτυρίες για την ποιότητα της διδασκαλίας του

Διαδικασία & Κριτήρια

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από επιτροπή βάσει κριτηρίων που περιλαμβάνουν την αποτίμηση του διδακτικού έργου, καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, συμβολή σε νέα προγράμματα και μαθήματα, καθώς και το ακαδημαϊκό ήθος του προτεινόμενου. Αναλυτικά κριτήρια περιγράφονται στο σχετικό αρχείο: E.Papanoutsos-2025.pdf

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη Γραμματεία της Πρυτανείας () έως και την 30ή Νοεμβρίου 2025.

Βραβείο και Απονομή

Στον βραβευόμενο απονέμεται:

  • τιμητικό δίπλωμα,
  • κάλυψη δαπανών για συμμετοχή σε συνέδριο (ή αντίστοιχη δραστηριότητα) σχετικό με τη διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και, εάν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, σε συνέδριο της επιλογής του. Το ύψος του βραβείου ανέρχεται σε €3000.

Η απονομή θα πραγματοποιηθεί στην ετήσια τελετή εορτασμού των Τριών Ιεραρχών.

Αναλυτικές πληροφορίες παρακαλούμε δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.chem.upatras.gr/el/studies-el/proptyxiako-programma/anotati-diarkeia-foitisis.html

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ:

Α. Παράταση φοίτησης (έως 2 ή 3 εξάμηνα): Η αίτηση υποβάλλεται στη Γραμματεία εντός 30 ημερών από την ανακοίνωση των βαθμολογιών της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου (έως 12 Νοεμβρίου 2025).

Β. Κατ’ εξαίρεση παράταση για σοβαρούς λόγους υγείας: Η αίτηση υποβάλλεται στη Γραμματεία του Τμήματος πριν από τη λήξη του τελευταίου εξαμήνου της περιόδου ανώτατης διάρκειας φοίτησης (έως 30 Σεπτεμβρίου 2025).


Αίτηση Παράτασης Φοίτησης

Αίτηση Παράτασης Λόγοι Υγείας

docx 64Αίτηση Έκτακτης εμβόλιμης Εξεταστικής

pdf 64Επεξηγηματικός Πίνακας εφαρμογής μέτρου ανώτατης διάρκειας φοίτησης

pdf 64Σχέδιο Ανώτατης Διάρκειας Φοίτησης

 Οι φοιτητές/τριες που επιθυμούν μερική φοίτηση για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 παρακαλούνται να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση μέσω του συνδέσμου https://eservice.upatras.gr/case/geniki-aitisi-prosgram/description/

i)  Πρωτοετείς και μετεγγραφέντες φοιτητές/τριες: Μέχρι 15 Οκτωμβρίου 2025

ii) Φοιτητές/τριες 2ου εξαμήνου και άνω:

  • Μέχρι 30 Σεπτεμβρίου (χειμερινό εξάμηνο)
  • Μέχρι 28 Φεβρουαρίου (εαρινό εξάμηνο)

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.chem.upatras.gr/el/studies-el/proptyxiako-programma/meriki-foitisi.html

docx 64Αίτηση Μερικής Φοίτησης

Σας ενημερώνουμε ότι με το από 16-09-2025 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, από σήμερα Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025 έως και την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025, επιτρέπεται η εκ νέου υποβολή αιτημάτων για το στεγαστικό επίδομα Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 για όσους ενδιαφερόμενους-δικαιούχους δεν υπέβαλαν αίτηση εντός της πρώτης προθεσμίας
(30/6/2025 - 31/7/2025) μέσω της ιστοσελίδας https://stegastiko.minedu.gov.gr/.

Μπορείτε να βρείτε το Δελτίο Τύπου στο σύνδεσμο: https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/anakoinoseis/62723-16-09-25-anoigei-ek-neou-apo-simera-kai-gia-treis-imeres-i-platforma-ypovolis-aitiseon-gia-to-stegastiko-epidoma-2
Με εκτίμηση,
Ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση Φοιτητικού Στεγαστικού Επιδόματος

Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

(Άρθρο 76 παρ.4 του N. 4957/2022, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 130 του Ν. 5224/2025  παρ.6 και ισχύει)

Παρέχεται η δυνατότητα διακοπής φοίτησης (αναστολή σπουδών), κατόπιν αίτησης προς τη Γραμματεία του Τμήματος, πριν από τη λήξη της ανώτατης διάρκειας φοίτησης ( δηλ. μέχρι 6 έτη για 4ετούς φοίτησης ΠΠΣ και 8 ή 9 έτη για 5ετούς ή 6ετούς φοίτησης ΠΠΣ αντίστοιχα, με προσοχή βλ. σημείωση) . Η διακοπή μπορεί να έχει συνολική διάρκεια έως δύο (2) έτη (τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα), είτε άπαξ είτε τμηματικά, και ισχύει για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον ενός (1) ακαδημαϊκού εξαμήνου.

Κατά τη διάρκεια της διακοπής:

  • Η φοιτητική ιδιότητα αναστέλλεται.
  • Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή σε καμία εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Τα εξάμηνα διακοπής δεν προσμετρώνται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης.

Σημείωση: Κατά τη διάρκεια του τελευταίου ακαδ. έτους, πριν από την συμπλήρωση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης, αίτηση διακοπής επιτρέπεται μόνο εφόσον έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον το 75% των απαιτούμενων διδακτικών και πιστωτικών μονάδων ECTS για την περάτωση των σπουδών.

Υποβολή Αιτήσεων

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας https://eservice.upatras.gr/ σύμφωνα με τα εξής:

  1. Πρωτοετείς φοιτητές/τριες: Εντός της περιόδου εγγραφής τους στο Τμήμα.
  2. Φοιτητές/τριες από το 2ο εξάμηνο και άνω: Κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του κάθε εξαμήνου και πριν από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής δήλωσης μαθημάτων, όπως αυτή ορίζεται από σχετική ανακοίνωση της Γραμματείας.

Συνιστάται η αίτηση να καλύπτει ολόκληρο ακαδημαϊκό έτος και άρτιο αριθμό εξαμήνων. Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για φοιτητές/τριες που βρίσκονται πέραν της ελάχιστης διάρκειας σπουδών.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (λόγοι ανωτέρας βίας), είναι δυνατή η υποβολή αίτησης και μετά την παρέλευση των παραπάνω προθεσμιών, με αναδρομική ισχύ από την έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου.

Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Το επιθυμητό χρονικό διάστημα διακοπής.
  • Λόγους (π.χ. υγείας, ανωτέρας βίας, προσωπικοί, οικογενειακοί, οικονομικοί).

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται:

  • Αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
  • Η ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) προσκομίζεται στη Γραμματεία.
    Σε περίπτωση απώλειας, δηλώνεται η απώλεια με υπεύθυνη δήλωση.

Η Γραμματεία ελέγχει τυχόν εκκρεμότητες με:

  • Φοιτητικές Εστίες (παράδοση δωματίων)
  • Βιβλιοθήκη
  • Κάρτα Σίτισης
  • Πρόγραμμα ERASMUS
    σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Τροποποίηση Αίτησης – Επαναφορά στη Φοίτηση

Ο/Η φοιτητής/τρια που έχει τεθεί σε καθεστώς διακοπής μπορεί να αιτηθεί την πρόωρη επαναφορά σε καθεστώς κανονικής φοίτησης.

Η σχετική αίτηση υποβάλλεται:

  • Στο πρώτο δεκαπενθήμερο κάθε ακαδημαϊκού εξαμήνου,
  • Και οπωσδήποτε πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής δήλωσης μαθημάτων, όπως ορίζεται από τη Γραμματεία.

Εξαίρεση: Η προθεσμία μπορεί να παραταθεί σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Η επαναφορά κοινοποιείται στην Κοσμητεία της οικείας Σχολής.

Με τη λήξη της περιόδου διακοπής, ο/η φοιτητής/τρια επανέρχεται αυτόματα σε κανονική φοίτηση, με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που είχε πριν τη διακοπή.

Για Πληροφορίες

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια στη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματος.

Με εκτίμηση,
Η Γραμματεία του Τμήματος

 (Άρθρο 76 παρ.3 του N. 4957/2022, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 130 παρ. 5 του Ν. 5224/2025, και ισχύει)

Ειδικές Ρυθμίσεις – Υπενθυμίσεις

  • Κάθε εξάμηνο μερικής φοίτησης προσμετράται ως μισό για τον συνολικό χρόνο φοίτησης (Ν. 4957/2022, άρθρο 76, παρ. 3).
  • Οι φοιτητές/τριες δεν μπορούν να παρακολουθούν ή να εξετάζονται σε περισσότερα από τα μισά μαθήματα του εξαμήνου.

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών πριν από την συμπλήρωση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης (ειδικότερα οι εισακτέοι των 5ετών ΠΠΣ έως και το ακαδ. έτος 2015-2016 διανύουν το τελευταίο έτος της ανώτατης διάρκειας φοίτησης το ακαδ. έτος 2025-2026), αίτηση για μερική φοίτηση γίνεται δεκτή μόνο αν έχει ολοκληρωθεί το 75% των απαιτούμενων διδακτικών και πιστωτικών μονάδων ECTS για την περάτωση των σπουδών τους.

Υποβολή αίτησης για ένταξη σε καθεστώς μερικής φοίτησης

Η αίτηση (επισυνάπτεται), συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, υποβάλλεται στη Γραμματεία του Τμήματος (ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως), σύμφωνα με τα παρακάτω:

i)  Πρωτοετείς και μετεγγραφέντες φοιτητές/τριες: εντός της περιόδου εγγραφής τους στο Τμήμα

ii) Φοιτητές/τριες 2ου εξαμήνου και άνω:

  • Μέχρι 30 Σεπτεμβρίου (χειμερινό εξάμηνο)
  • Μέχρι 28 Φεβρουαρίου (εαρινό εξάμηνο)

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανωτέρας βίας, είναι δυνατή η καθυστερημένη υποβολή αίτησης. Σε αυτήν την περίπτωση, η ισχύς του καθεστώτος μερικής φοίτησης είναι αναδρομική από την έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν:

α)  Αποδεδειγμένα εργαζόμενοι φοιτητές/τριες  (τουλάχιστον 20 ώρες/εβδομάδα)

β)  Φοιτητές/τριες με πιστοποιημένη αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

γ)  Φοιτητές/τριες που είναι παράλληλα αθλητές/τριες και κατά την διάρκεια των σπουδών τους ανήκουν σε αθλητικά σωματεία εγγεγραμμένα στο ηλεκτρονικό Μητρώο αθλητικών σωματείων του άρθρου 142 του ν.4714/2020 (Α΄ 148) που τηρείται στη Γ.Γ.Α  με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

γα) για όσα έτη καταλαμβάνουν διάκριση 1ης έως και 8ης θέσης σε πανελλήνια πρωταθλήματα ατομικών αθλημάτων με συμμετοχή́ τουλάχιστον δώδεκα (12) αθλητών και οκτώ́ (8) σωματείων ή αγωνίζονται σε ομάδες των δύο (2) ανώτερων κατηγοριών σε ομαδικά́ αθλήματα ή συμμετέχουν ως μέλη εθνικών ομάδων σε πανευρωπαϊκά́ πρωταθλήματα, παγκόσμια πρωταθλήματα ή άλλες διεθνείς διοργανώσεις υπό́ την Ελληνική́ Ολυμπιακή́ Επιτροπή́, ή

γβ) συμμετέχουν έστω άπαξ, κατά́ τη διάρκεια της φοίτησής τους στο πρόγραμμα σπουδών για το οποίο αιτούνται την υπαγωγή́ τους σε καθεστώς μερικής φοίτησης, σε ολυμπιακούς, παραολυμπιακούς αγώνες και ολυμπιακούς αγώνες κωφών.

δ) Φοιτήτριες σε καθεστώς επιβεβαιωμένης κύησης (για το χρονικό διάστημα της κύησης και για έως 1 έτος μετά την ημερομηνία τοκετού)

ε)  Γονείς με ανήλικα τέκνα έως 8 ετών

στ) Φοιτητές με χρόνια ή σοβαρά προβλήματα υγείας

Απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία

α) Εργαζόμενοι φοιτητές/τριες (≥20 ώρες/εβδομάδα):

  • Αντίγραφο σύμβασης έργου ή εργασίας,
  • Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης συνοδευόμενος από Υπεύθυνη δήλωση στην οποία αναφέρει ότι ο φοιτητής εξακολουθεί να είναι εργαζόμενος ή
  • Βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης

β) Φοιτητές/τριες με πιστοποιημένη αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες:

  • Ενιαία Ιατρική γνωμάτευση από Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή Έκθεση αξιολόγησης-Γνωμάτευση από Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)

γ) Φοιτητές/τριες – Αθλητές/τριες:

γα)  Βεβαίωση ή υπουργική απόφαση εγγραφής του φοιτητητή/τριας με την διάκρισή τους στον ειδικό πίνακα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού της παρ.3 του άρθρου 34 του ν.2725/1999 ή βεβαίωση νίκης από την Ομοσπονδία

γβ)Βεβαίωση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Ε.Ο.Ε. για συμμετοχή σε Ολυμπιακούς/Παραολυμπιακούς Αγώνες ή Αγώνες Κωφών.

Όλες οι κατηγορίες:

  • Υπεύθυνη Δήλωση γνωστοποίησης μεταβολής των συνθηκών

Διαδικασία Έγκρισης/Απόρριψης

  • Το Τμήμα εξετάζει αιτήσεις των περιπτώσεων α), β) και γα) και εγκρίνει ή απορρίπτει αιτιολογημένα
  • Οι αιτήσεις της περίπτωσης γβ) διαβιβάζονται στην Κοσμητεία, η οποία εκδίδει την τελική απόφαση
  • Οι αποφάσεις κοινοποιούνται και στους ενδιαφερόμενους φοιτητές/τριες.
  • Οι βεβαιώσεις των περιπτώσεων α) και γα) πρέπει να ανανεώνονται κάθε εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους.

Δεν επιτρέπεται αλλαγή καθεστώτος εντός εξαμήνου

Για Πληροφορίες

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια στη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματος.

Με εκτίμηση,
Η Γραμματεία του Τμήματος

docx 64Αίτηση_Μερικής Φοίτησης

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 (μεταπτυχιακά)

youtube

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...