Σας ενημερώνουμε ότι άνοιξε η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για την ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής στο ακαδ. εξάμηνο 2016-2017. Ως εκ τούτου, όσοι  μεταπτυχιακοί φοιτητές και υποψήφιοι Διδάκτορες είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας.  Οι υπόλοιποι θα καταθέτουν στη Γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση ανανέωσης εγγραφής.

Η καταληκτική ημερομηνία ανανέωσης εγγραφών θα κοινοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωση.

Σας επισημαίνουμε ότι η ανανέωση εγγραφής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους.

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι άνοιξε η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για την ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής στο ακαδ. εξάμηνο 2016-2017. Ως εκ τούτου, οι φοιτητές μπορούν να ανανεώσουν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας. Η καταληκτική ημερομηνία ανανέωσης εγγραφών θα κοινοποιηθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τη με αριθμ. πρωτ. Φ253/139394/Α5/31-8-2016 Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός του τρόπου, χρόνου και της διαδικασίας εγγραφής των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-17 και εφεξής, μετά από συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων ή των Επαγγελματικών Λυκείων είτε με το παλαιό-καταργούμενο σύστημα είτε με το νέο σύστημα εισαγωγής», ΦΕΚ (2774-Βʼ/2-9-2016).

Σύμφωνα με την ως άνω Υπουργική Απόφαση, η διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας.

Επίσης επισυνάπτεται το Δελτίο Τύπου αναφορικά με τη διαδικασία εγγραφών, όπως αυτό έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας, ως προθεσμία εγγραφής των εισαχθέντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 μετά από συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις με το νέο ή το παλαιό σύστημα εισαγωγής έχει οριστεί το διάστημα από 5 έως 12 Σεπτεμβρίου 2016, σύμφωνα με την με αριθμ. πρωτ. Φ253/141127/2-9-2016 συνημμένη Υπουργική Απόφαση.

Επισημαίνεται ότι για την πραγματοποίηση της εγγραφής των επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν απαιτείται η κατάθεση δικαιολογητικών.

ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

Κάθε φοιτητής πρέπει να κάνει εγγραφή στην αρχή κάθε εξαμήνου σπουδών και κατόπιν να προβαίνει σε δήλωση των μαθημάτων που πρόκειται να παρακολουθήσει και να εξεταστεί.

Η εγγραφή στο εκάστοτε εξάμηνο, όπως και η δήλωση των μαθημάτων ΕΙΝΑΙ  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους φοιτητές (και τους επί πτυχίω).

1ο Βήμα:

Ανανέωση εγγραφής για κάθε εξάμηνο σπουδών μέσω της ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

2ο Βήμα:

Δήλωση μαθημάτων Χειμερινού ή  Εαρινού  εξαμήνου σπουδών μέσω της ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr στις ημερομηνίες που κάθε φορά καθορίζονται από την Κοσμητεία και ανακοινώνονται από τη Γραμματεία.

3o Βήμα:

Δήλωση συμμετοχής στην εξέταση κάθε μαθήματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.quantum.chem.upatras.gr  αμέσως μετά την ανακοίνωση του προγράμματος εξετάσεων. Η δήλωση συμμετοχής στην εξέταση δεν υποκαθιστά την δήλωση μαθήματος.


ΠΡΟΣΟΧΗ

Προκειμένου να ολοκληρωθεί Επιτυχώς η Δήλωση μαθημάτων, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα των χειμερινών ή εαρινών εξαμήνων που οφείλουν.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με Νέα Δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς και κατόπιν να εκτυπώσει τη βεβαίωση.

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς.

Γίνεται γνωστό στους φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να σιτίζονται δωρεάν το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, να υποβάλλουν τα δικαιολογητικά τους από 11-07-2016 έως 21-10-2016.

Πληροφορίες στα επισυναπτόμενα.

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή ορκωμοσίας προπτυχιακών φοιτητών  θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή  22 Ιουλίου 2016 στις 13:30, στο Αμφιθέατρο Ι4 Συνεδριακού και Πολιτιστικού κέντρου. Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται στην Γραμματεία από Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016  έως Τρίτη 12 Ιουλίου 2016.  Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την έναρξη της τελετής, προκειμένου να περιενδυθούν την τήβεννο.

Aπό τη  Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν σχετικής οδηγίας από το Υπουργείο Παιδείας, προωθείται αλλαγή της υφιστάμενης διαδικασίας καταβολής του ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ.

Κατόπιν τούτου δεν θα υποβάλλονται αιτήσεις στις υπηρεσίες για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, ενώ θα υποβάλλονται κανονικά αιτήσεις για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος που αφορούν προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη.

Από τη Γραμματεία

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...