Εγγραφή επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Η εγγραφή των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθεί από 15-10-2025 έως και 22-10-2025 με υποβολή αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), είτε με ταχυδρομική αποστολή, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων. 

Σε κάθε περίπτωση κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστοτόπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.

  1. Απαραίτητα Δικαιολογητικά πλέον της ανωτέρω Υπεύθυνης Δήλωσης:
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  3. Βεβαίωση ΑΜΚΑ από το https://www.amka.gr/
  4. Πιστοποιητικό Γέννησης με πρόσφατη ημερομηνία έκδοσης
  5. φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας και οι 2 όψεις.
  6. Η επισυναπτόμενη αίτηση.

docx 64ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

pdf 64ΥΑ ΚΥΡΩΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΓΕΛ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ 2025

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 (gradsec)

youtube

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση: ...