Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας ότι η δικτυακή πύλη της ηλεκτρονικής γραμματείας για ανανέωση εγγραφής και για δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2021-2022  θα είναι διαθέσιμη από σήμερα Τρίτη 09/11/2021 έως και Παρασκευή 10/12/2021, 24:00

Επισημαίνονται τα ακόλουθα:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.
•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών δια ζώσης στη θυρίδα (για θέματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω τηλεφώνου ή email από τη Γραμματεία) :
Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 12.00-13.00

Αιτήματα για βεβαιώσεις μπορούν να γίνονται MONO μέσω ηλεκτρονικής γραμματείας. Για άλλα αιτήματα στο email της Γραμματείας MONO από τον ιδρυματικό λογαριασμό email.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/.


Από τη Γραμματεία

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδ. έτους 2021-22 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση στο email της Γραμματείας με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2. Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου
σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ

Σας γνωρίζουμε ότι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι υποψήφιοι διδάκτορες που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους και επιθυμούν να συμμετέχουν στην προσεχή ορκωμοσία, μπορούν να καταθέτουν αίτηση ορκωμοσίας από τον ιδρυματικό τους λογαριασμό από 1/11/2021 έως 7/11/2021

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ/ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ

Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στη Γραμματεία, αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη και Φοιτητική Μέριμνα.

Επισυνάπτονται:

  1. Αίτηση Ορκωμοσίας
  2. Υπεύθυνη Δήλωση

Σύμφωνα με την υπ.΄ αριθ.135363/Ζ1/22.10.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2021-2022", οι ηλεκτρονικές αιτήσεις μετεγγραφής/μετακίνησης υποβάλλονται από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021 μέχρι την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021, μέσω του ιστότοπου του Υ.ΠΑΙ.Θ. www.minedu.gov.gr, στις ειδικές εφαρμογές μετεγγραφών/μετακινήσεων.

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής του Τμήματός μας, δεν μπορεί να συνδεθεί στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Μετεγγραφών του Υπουργείου επειδή τα απαραίτητα στοιχεία είναι ανεπαρκή ή μη έγκυρα ή δεν περιλαμβάνονται στα διαθέσιμα αρχεία, θα πρέπει να συμπληρώνει το επισυναπτόμενο excel αρχείο με τα στοιχεία του και θα το αποστέλει με email στο , έτσι ώστε  η Γραμματεία να το προωθήσει στην αντίστοιχη υπηρεσία προς ενημέρωση/διόρθωση των στοιχείων.

Από τη Γραμματεία

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Xeimerinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022. Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.
Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).


Στο χρονικό διάστημα από την Τρίτη 5.10.2021 έως και την Τρίτη 12.10.2021 θα πραγματοποιείται η ηλεκτρονική εγγραφή πρωτοετών ακαδ. έτους 2021-2022 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών eggrafes.upatras.gr για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά.

Στην περίπτωση που είχες εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν θα ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία. Θα δοθούν προσεχώς οδηγίες από τις Γραμματείες.

Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίησή σου μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

    Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
    Σταθερό Τηλέφωνο
    Κινητό Τηλέφωνο
    Πατρώνυμο
    E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσεις τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσεις αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

    Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
    Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
    Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
    Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείς να επικοινωνείς τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962632, 2610-962635 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 05.10.2021 έως και 12.10.2021.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ilektroniki-engrafi-akad-etous-2021-2022/

και

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/

Αγαπητές/οι Απόφοιτοι,

Το Πανεπιστήμιο Πατρών απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία εγγραφής στο κοινωνικό δίκτυο των απόφοιτων έτσι ώστε να διευκολύνει τη διατήρηση στενών σχέσεων!

Εγγραφείτε γρήγορα και απλά με μόλις ένα βήμα εδώ: https://alumni.upatras.gr/register/. Συμπληρώστε την φόρμα εισάγοντας μόνο το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο,  το  τμήμα  αποφοίτησης, το έτος αποφοίτησης καθώς και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας. Εντός λίγων εργάσιμων ημερών, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της εγγραφή σας.

Ως απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Πατρών μπορείτε να διατηρήσετε την επαφή με τους συμφοιτητές σας, να ενημερώνεστε για τα νέα του Πανεπιστημίου, τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, τις θέσεις εργασίας καθώς και τις διακρίσεις των απόφοιτων του Ιδρύματος.

Καλώς ορίσατε για μία ακόμη φορά στο Πανεπιστήμιο μας!

Διατηρήστε «ζωντανές» τις αναμνήσεις των πιο όμορφων χρόνων, αυτών των φοιτητικών! Η φοιτητική παρέα σας περιμένει, εσείς ως πότε θα απουσιάζετε;

Ο Πρύτανης
Χρήστος Ι. Μπούρας
Καθηγητής

Must read - Σημαντικές ανακοινώσεις!

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...