ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ:

  • ΠΜΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ
  • ΔΠΜΣ «ΕΦΑΡΟΣΜΕΝΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ»
  • ΔΠΜΣ «ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ
  • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2021-2022 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 08 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 έως 31 ΜΑΪΟΥ 2022.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ (ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ) ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΛΑΒΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 31ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής και για δήλωση μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου 2021-2022 για τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος είναι διαθέσιμη από σήμερα 07.04.2022 έως και 18.05.2022.

Επισημαίνονται τα ακόλουθα:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).


Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

  • Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.
  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών δια ζώσης στη θυρίδα (για θέματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω τηλεφώνου ή email από τη Γραμματεία) :

Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 12.00-13.00

Αιτήματα για βεβαιώσεις μπορούν να γίνονται MONO μέσω ηλεκτρονικής γραμματείας. Για άλλα αιτήματα στο email της Γραμματείας MONO από τον ιδρυματικό λογαριασμό email.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/el/.

Από τη Γραμματεία

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους προς ορκωμοσία φοιτητές του Τμήματός μας, ότι με σημερινό έγγραφο από τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου μας, τροποποιείται το πρόγραμμα ορκωμοσίας Ως ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ και μόνο, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα.

Η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί σε δύο ομάδες (επισυνάπτονται λίστες). Η ομάδα Α θα ορκισθεί στις 12.00 και η ομάδα Β θα ορκισθεί στις 13.30 μ.μ.

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε η Πρόσκληση για χορήγηση υποτροφιών οικονομικής ενίσχυσης σε 50 φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών που ανήκουν σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες.

Η Πρόσκληση διατίθεται στον σύνδεσμο ( https://uproskliseis.upatras.gr/job/81066-e-y-m-maragkos-04-03-2022/ )  για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων φοιτητών.

Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι μεταξύ των απαραίτητων δικαιολογητικών υποβολής υποψηφιότητας, ο/η αιτών/ούσα πρέπει να προσκομίσει Βεβαίωση της Γραμματείας του Τμήματός του/της, στην οποία να αναγράφεται η ενεργή φοίτησή του/της το ακαδ. έτος 2021-2022 καθώς και το ποσοστό των μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του/της,  του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, στα οποία ο/η φοιτητής/τρια εξετάστηκε επιτυχώς κατά το έτος αυτό (2020-2021).

Η επιτυχής περάτωση-εξέταση μαθημάτων δεν απαιτείται να βεβαιωθεί για τους πρωτοετείς φοιτητές.

Από τη Γραμματεία

Αγαπητοί/ές φοιτητές / φοιτήτριες,

 Σας ενημερώνουμε για την πρόσφατη έναρξη λειτουργίας δύο νέων καταστημάτων, στο πάρκο ειρήνης στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο.

 Α) Το κατάστημα αναμνηστικών ειδών και δώρων του Πανεπιστημίου μας "UPstore", ενώνει προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς - διδακτορικούς φοιτητές, φοιτητές προγραμμάτων Erasmus, όλη την ακαδημαϊκή μας κοινότητα και το δίκτυο αποφοίτων μας σε δεκάδες χώρες του εξωτερικού.
Ας στηρίξουμε όλοι μας αυτή την προσπάθεια. Σε κάθε σπίτι φοιτητή μας, αποφοίτου μας, εργαζόμενου και διδάσκοντα ας υπάρχει ένα αναμνηστικό από το Πανεπιστήμιο της καρδιάς μας!

 Β) Το κατάστημα: "sUPport" αφορά προϊόντα τεχνολογίας και την τεχνική υποστήριξη (service) στις ηλεκτρονικές συσκευές που όλοι μας καθημερινά χρησιμοποιούμε (Η/Υ,  κινητή τηλεφωνία, κτλ.).
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες μας, έχουν προνομιακές τιμές σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες (service) και προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα.

*Σύντομα θα λειτουργήσει και e - shop (1964.gr)

Δείτε συνημμένα την με αριθμ. πρωτ. 3092/14-3-2022 ανακοίνωση του Προέδρου του ΙΚΥ, καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 3093/14-3-2022  Πρόσκληση 500 θέσεων υποτροφιών για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα μέγιστης διάρκειας δεκαέξι (16) μηνών στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας- Υποδράση 2: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ σε υποψήφιους διδάκτορες των ΑΕΙ της Ελλάδας» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Παρακαλούμε για τη διάχυση της πληροφορίας σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Με εκτίμηση,

Σοφία Πουλιδάκη

Τμήμα Διαγωνισμών/ΙΚΥ

Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41 | 14234 Νέα Ιωνία 
Tel: 0030 210 3726 395
Mail:

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 6 Μαΐου 2022*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους. Bάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, oι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα

Επισημαίνεται ότι οι φοιτητές θα πρέπει να δηλώσουν μαθήματα του έτους τους και μόνο, που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν και στην ηλεκτρονική γραμματεία του Πανεπιστημίου. Αν δεν βρεθούν αντίστοιχες δηλώσεις, θα κληθούν να επιστρέψουν τα συγγράμματα που έχουν πάρει.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι λόγω δικαστικής εκκρεμότητας, η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής εταιρείας ταχυμεταφοράς (https://eudoxus.gr/Announcements/1341) δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη διανομής συγγραμμάτων για το Εαρινό εξάμηνο 2021-22. Ως εκ τούτου, τα συγγράμματα για τα οποία οι εκδοτικοί οίκοι δεν έχουν ορίσει σημείο διανομής, δεν θα εμφανίζονται διαθέσιμα προς επιλογή από τους φοιτητές καθώς έχουν απενεργοποιηθεί.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022  και ώρα 10:00 και η τελετή καθομολόγησης διδακτόρων την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 και ώρα 10:00 στο αμφιθέατρο Ι-4, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.

  • Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid-19. Ειδικότερα, «η είσοδος διδακτικού και λοιπού προσωπικού, σπουδαστών/φοιτητών και επισκεπτών πραγματοποιείται κατόπιν επίδειξης είτε πιστοποιητικού εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικού νόσησης είτε βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου με τη μέθοδο PCR για κορωνοϊό COVID19 ή αρνητικής εξέτασης με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID19 (rapidtest), σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η είσοδος ανήλικων ηλικίας τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών κατόπιν διεξαγωγής και δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9 (ΦΕΚ 1011/4.3.2022/τ.Β΄, όπως εκάστοτε ισχύει) και του αντίστοιχου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τους κατά τόπους υπεύθυνους για τη διεξαγωγή ελέγχων»
  • Η χρήση της προστατευτικής μάσκας (κατά προτίμηση χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για όλους τους συμμετέχοντες και παρευρισκόμενους στην τελετή τόσο κατά την είσοδο, όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο διεξαγωγής της τελετής.
  • Στις τελετές θα συμμετάσχουν μόνο οι ορκιζόμενοι, συνοδευόμενοι, από δύο το πολύ άτομα. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους και χωρίς χειραψία. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μισή ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.
athena

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, ξεκινά πιλοτικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης και πληροφόρησης σε μία σειρά από θέματα που απασχολούν συχνά τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και ειδικά τις φοιτήτριες και τους φοιτητές.
Στόχος είναι η γρήγορη, αποτελεσματική και αξιόπιστη παροχή οδηγιών σε θέματα υποστήριξης & επίλυσης κοινών προβλημάτων και αναζήτησης πληροφοριών για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Το έργο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από ομάδα της Διεύθυνσης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  του Πανεπιστημίου Πατρών,
με πολυετή εμπειρία στην παροχή τεχνικής υποστήριξης.
Το περιεχόμενο αναπτύχθηκε από:
•    τη Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών
•    τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
•    τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
•    τη Διεύθυνση Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης
•    τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας

Το περιεχόμενο θα εμπλουτίζεται συνεχώς, ώστε να είναι επίκαιρο, χρήσιμο και αποτελεσματικό.

Το σύστημα είναι προσβάσιμο από τη διεύθυνση

https://athena.upatras.gr

Must read - Σημαντικές ανακοινώσεις!

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...