Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Δείτε συνημμένα την με αριθμ. πρωτ. 3092/14-3-2022 ανακοίνωση του Προέδρου του ΙΚΥ, καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 3093/14-3-2022  Πρόσκληση 500 θέσεων υποτροφιών για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα μέγιστης διάρκειας δεκαέξι (16) μηνών στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας- Υποδράση 2: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ σε υποψήφιους διδάκτορες των ΑΕΙ της Ελλάδας» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Παρακαλούμε για τη διάχυση της πληροφορίας σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Με εκτίμηση,

Σοφία Πουλιδάκη

Τμήμα Διαγωνισμών/ΙΚΥ

Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41 | 14234 Νέα Ιωνία 
Tel: 0030 210 3726 395
Mail:

Το μάθημα της Αμπελουργίας δεν θα πραγματοποιηθεί στις 15-3-2022.

Οι διδάσκοντες

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 6 Μαΐου 2022*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους. Bάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, oι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα

Επισημαίνεται ότι οι φοιτητές θα πρέπει να δηλώσουν μαθήματα του έτους τους και μόνο, που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν και στην ηλεκτρονική γραμματεία του Πανεπιστημίου. Αν δεν βρεθούν αντίστοιχες δηλώσεις, θα κληθούν να επιστρέψουν τα συγγράμματα που έχουν πάρει.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι λόγω δικαστικής εκκρεμότητας, η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής εταιρείας ταχυμεταφοράς (https://eudoxus.gr/Announcements/1341) δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη διανομής συγγραμμάτων για το Εαρινό εξάμηνο 2021-22. Ως εκ τούτου, τα συγγράμματα για τα οποία οι εκδοτικοί οίκοι δεν έχουν ορίσει σημείο διανομής, δεν θα εμφανίζονται διαθέσιμα προς επιλογή από τους φοιτητές καθώς έχουν απενεργοποιηθεί.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ131 κινητικότητα για Πρακτική Άσκηση  ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 ανακοινώθηκαν οι παρακάτω προκηρύξεις:

1) Προκήρυξη Erasmus+ για Πρακτική Άσκηση στην Ευρώπη ακαδ. έτους 2022-2023 στο https://www.upatras.gr/prokiryxi-erasmus-gia-praktiki-askisi-stin-evropi-akad-etous-2022-2023/ και

2) Προκήρυξη για Πρακτική Άσκηση σε Ελληνικές Αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω Erasmus+ ακαδ. έτους 2022-2023 στο https://www.upatras.gr/prokiryxi-erasmus-gia-praktiki-askisi-stin-evropi-akad-etous-2022-2023/

Τμήμα Διεθνών Σχέσεων

Πανεπιστήμιο Πατρών (GPATRA01)

Τηλ.: +30 2610 969029

email:

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022  και ώρα 10:00 και η τελετή καθομολόγησης διδακτόρων την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 και ώρα 10:00 στο αμφιθέατρο Ι-4, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.

  • Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid-19. Ειδικότερα, «η είσοδος διδακτικού και λοιπού προσωπικού, σπουδαστών/φοιτητών και επισκεπτών πραγματοποιείται κατόπιν επίδειξης είτε πιστοποιητικού εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικού νόσησης είτε βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου με τη μέθοδο PCR για κορωνοϊό COVID19 ή αρνητικής εξέτασης με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID19 (rapidtest), σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η είσοδος ανήλικων ηλικίας τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών κατόπιν διεξαγωγής και δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9 (ΦΕΚ 1011/4.3.2022/τ.Β΄, όπως εκάστοτε ισχύει) και του αντίστοιχου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τους κατά τόπους υπεύθυνους για τη διεξαγωγή ελέγχων»
  • Η χρήση της προστατευτικής μάσκας (κατά προτίμηση χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για όλους τους συμμετέχοντες και παρευρισκόμενους στην τελετή τόσο κατά την είσοδο, όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο διεξαγωγής της τελετής.
  • Στις τελετές θα συμμετάσχουν μόνο οι ορκιζόμενοι, συνοδευόμενοι, από δύο το πολύ άτομα. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους και χωρίς χειραψία. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μισή ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.

Στο πλαίσιο της Πράξης «Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Πατρών», το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας, θα υλοποιήσει Εργαστήριο Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης "Οριζόντιες Δεξιότητες: α) Δημιουργικότητα, β) Καινοτομία, γ) Κοινωνικές και Διαπολιτισμικές δεξιότητες, δ )Ηγετικές ικανότητες, ε) Επικοινωνιακές Δεξιότητες, στ)  Ευελιξία και προσαρμοστικότητα, ζ) Ενίσχυση αυτοεκτίμησης, η)  Διαχείριση στρες)", την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 και ώρα 12:30 μ.μ. – 14:30 μ.μ..

΄΄Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».΄΄

Εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορείτε να υποβάλετε εδώ.

Η εγγραφή σας πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση του Πανεπιστημιακού σας e-mail.

Στόχος του Εργαστηρίου Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις soft skills, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες οι οποίες διαμορφώνονται σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο σε σχέση με τις συγκεκριμένες δεξιότητες.

Στο εργαστήριο έχουν δυνατότητα συμμετοχής  φοιτήτριες/ές και απόφοιτες/οι του Πανεπιστημίου Πατρών, στους οποίους θα δοθεί η ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία των soft skills και της συμβολής τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Οι δεξιότητες αυτές αποτελούν την προστιθέμενη αξία του ανθρώπινου δυναμικού  και παρέχουν τη δυνατότητα αποτελεσματικού χειρισμού του συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος της εργασίας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το Εργαστήριο Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης εδώ.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Πληροφορίες στο επισναπτόμενο.

Οι προπτυχιακοί φοιτητές παρακαλούνται να δουν και την από 2.3.2022 ανακοίνωση της Γραμματείας σχετικά με την αίτηση ορκωμοσίας.

https://www.chem.upatras.gr/el/announces-el/announces-el-all/105-shmantikes-anakoinwseis/4293-aitiseis-orkomosias.html

athena

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, ξεκινά πιλοτικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης και πληροφόρησης σε μία σειρά από θέματα που απασχολούν συχνά τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και ειδικά τις φοιτήτριες και τους φοιτητές.
Στόχος είναι η γρήγορη, αποτελεσματική και αξιόπιστη παροχή οδηγιών σε θέματα υποστήριξης & επίλυσης κοινών προβλημάτων και αναζήτησης πληροφοριών για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Το έργο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από ομάδα της Διεύθυνσης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  του Πανεπιστημίου Πατρών,
με πολυετή εμπειρία στην παροχή τεχνικής υποστήριξης.
Το περιεχόμενο αναπτύχθηκε από:
•    τη Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών
•    τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
•    τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
•    τη Διεύθυνση Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης
•    τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας

Το περιεχόμενο θα εμπλουτίζεται συνεχώς, ώστε να είναι επίκαιρο, χρήσιμο και αποτελεσματικό.

Το σύστημα είναι προσβάσιμο από τη διεύθυνση

https://athena.upatras.gr

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 805ης / 08.03.2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», που συγχρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο –Ε.Κ.Τ.) και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Πράξης  «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον καθηγητή Διονύσιο Μαντζαβίνο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, προτίθεται να προβεί στην ανάθεση έργου ως κάτωθι:

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Προθεσμία λήξης Υποβολής Προτάσεων21η.03.2022 και ώρα 15:00

Υποβολή Αιτήσεων Επικουρικού (Πατήστε εδώ)

Τα αποτελέσματα των εργαστηρίων Αναλυτικής 1 και 2, σχετικών ανακοινώσεων καθώς και των εξετάσεων της θεωρίας αυτών βρίσκονται αναρτημένα στον πίνακα έξω από το εργαστήριο.

Πρόσφατες ανακοινώσεις

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email:
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...