Σε συνέχεια της δημοσίευσης της ΚΥΑ υπ' αριθμ. 44726/Ζ1/09.04.2020 (ΦΕΚ Β' 1271) (https://eudoxus.gr/Files/FEK_1271B_09.04.2020.pdf), σας ενημερώνουμε ότι η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους τους δικαιούχους φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Α.) για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020, λόγω των έκτακτων μέτρων για αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, θα πραγματοποιηθεί με κατ' οίκον διανομή αυτών κατά παρέκκλιση της παραγράφου 5 του άρθρου 2 της με αριθμ. 125766/Ζ1/28.7.2016 απόφασης.

Σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Egkiklios_Dianomi_Earinou_2019-20.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν με τη νέα διαδικασία την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 26 Απριλίου 2020.

Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, θα ξεκινήσει την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σε συνέχεια της σχετικής προγενέστερης ενημέρωσης επί των διαδικασιών παράδοσης των τίτλων σπουδών στους αποφοίτους του Τμήματός μας και στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων της Αριθμ. Δ1α/Γ.Π οικ 20036/ 22.3.2020 (ΦΕΚ 986) ΚΥΑ περί περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών εν όλω στην Επικράτεια από 23.3.2020 και ώρα 6.00 π.μ έως 6.4.2020 και ώρα 6.00 π.μ, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους σχετικά με διαδικασία  αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου.

Πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr και ειδικότερα από τον σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses.

Για την έκδοση της υπεύθυνης δήλωσης οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η εν λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

- Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας () με συνημμένα τα παρακάτω : 

1. Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr  (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

_ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ………….._

_Παρακαλώ να μου αποστείλετε τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα ή δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά που τον συνοδεύουν, με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου ………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να τα παραλάβει αντ' εμού, με δική μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας._

_Έχω Α.Μ Φοιτητή ………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ………………………. (π.χ Σεπτεμβρίου 2019)._

_Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)_

 2. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 26/3/2020 έως και 24/4/2020 για δηλώσεις μαθημάτων εαρινού εξαμήνου εξαμήνου, ακαδ. έτους 2019-2020 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του εαρινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε εαρινά  εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Όσοι φοιτητές επιθυμούν να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως τα μαθήματα του Τμήματος καλούνται να εγγραφούν άμεσα στην σελίδα eclass του αντίστοιχου  μαθήματος, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση e-mail που έχουν από το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Υπενθυμίζεται πως η με οποιαδήποτε τρόπο ηλεκτρονική καταγραφή των εξ αποστάσεως διαλέξεων δεν επιτρέπεται.

Από τη Γραμματεία

Σας επισυνάπτουμε το ΦΕΚ 731/9.3.20 τ. Β' Απόφαση 2: Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 16397 προς ενημέρωσή σας βάση του οποίου αποφασίστηκε:

Άρθρο μόνο

  1. Την προσωρινή απαγόρευση για το χρονικό διάστημα από 9.3.2020 έως και 18.3.2020, σε όλα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) των Περιφερειακών Ενοτήτων Ηλείας, Αχαΐας και Ζακύνθου, για προληπτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, κατά τα αναφερόμενα στην από 9.3.2020 εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19: α) των πάσης φύσεως εκπαιδευτικών λειτουργιών οι οποίες πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία, β) της λειτουργίας των βιβλιοθηκών, των αιθουσών κοινόχρηστων ηλεκτρονικών υπολογιστών, των αναγνωστηρίων, των φοιτητικών εστιατορίων και κυλικείων, των αθλητικών εγκαταστάσεων και εν γένει κάθε χώρου συνάθροισης κοινού στα Ιδρύματα αυτά και γ) των τελετών, ημερίδων, συνεδρίων και πάσης φύσεως εκδηλώσεων.
  2. Από την ως άνω προσωρινή απαγόρευση εξαιρούνται: α) οι διοικητικές δραστηριότητες και λειτουργίες, β) οι ερευνητικές δραστηριότητες, γ) η λειτουργία των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας και δ) η λειτουργία των φοιτητικών εστιών για τη στέγαση των φοιτητών.

Κατόπιν τούτου και στα πλαίσια μέτρων προς αποφυγή και διάδοση του κορωνοϊού η Γραμματεία του Τμήματος Χημείας δεν θα εξυπηρετεί μέσω της θυρίδας αλλά μόνο μέσω τηλεφ. επικοινωνίας και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (http://www.chem.upatras.gr/el/contactus-el).

Από τη Γραμματεία

Όσοι φοιτητές επιθυμούν να λάβουν μέρος στην προγραμματισμένη ορκωμοσία της 15ης Απριλίου 2020 και λόγω των προσωρινών μέτρων αναστολής λειτουργίας του Παν. Πατρών, παρακαλούμε, αντί της κατάθεσης των αιτήσεων ορκωμοσίας στη γραμματεία ή της αποστολής με courier, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους σκαναρισμένες μέσω email από 9/3/2020 έως και 16/3/2020 στο:

Επειδή υπάρχουν αρκετά σχετικά ερωτήματα, η γραμματεία δεν γνωρίζει αν τελικά η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί και με ποια διαδικασία. Για κάθε νεώτερο θα υπάρχει ενημέρωση μέσω της ιστοσελίδας του Τμήματος Χημείας.

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην Ορκωμοσία ότι αυτή θα πραγματοποιηθεί στις 15/4/2020 (Μεγάλη Τετάρτη) και ώρα 14:00 στο Αμφιθέατρο ΑΑ (Ισόγειο Κτιρίου Διοίκησης).

Αιτήσεις Ορκωμοσίας μπορούν να κατατίθενται στη Γραμματεία από 4/3 έως και 12/3/2020 από τους ίδιους ή και εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους τους ΜΟΝΟ σε ημέρες και ώρας θυρίδας (Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 12.00-13.00) ή με αποστολή courier στη Γραμματεία τις ίδιες ημερομηνίες για όσους βρίσκονται εκτός Πατρών.

Επισημαίνεται ότι για την κατάθεση της αίτησης θα πρέπει οι φοιτητές να έχουν  ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τους με τα μαθήματα καθώς και να μην έχουν καμία εκκρεμότητα με Φοιτ. Εστία (δωμάτιο)- Φοιτ. Μέριμνα (κάρτα σίτισης)- Βιβλιοθήκες (βιβλία).

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση Ορκωμοσίας
  • Υπεύθυνη Δήλωση
  • Αίτηση για Ένωση Ελλήνων Χημικών.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας (πρωτοετείς-τεταρτοετείς και οι επί πτυχίω), οι οποίοι παρέλειψαν να δηλώσουν στην ηλεκτρονική γραμματεία τα χειμερινά μαθήματα που θα εξετασθούν στην εξεταστική Ιανουαρίου 2020, πως το σύστημα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτό από 15/1/2020 έως και 20/1/2020 ώστε να μην χάσουν την εξεταστική.

Οι φοιτητές οι οποίοι αιτιολογημένα δικαιούνται να εξεταστούν προφορικά, παρακαλούνται να ενημερώνουν τους διδάσκοντες των αντίστοιχων μαθημάτων τουλάχιστον 24 ώρες πριν την εξέταση, προκειμένου οι διδάσκοντες να είναι έγκαιρα ενημερωμένοι για το συντονισμό των γραπτών και προφορικών εξετάσεων.

Επισημαίνεται πως ο τρόπος οργάνωσης των προφορικών, όπως και των γραπτών, εξετάσεων, είναι αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα του αντίστοιχου διδάσκοντα. Για λόγους διαφάνειας και αδιάβλητου των εξετάσεων, συνίσταται να παρίσταται τουλάχιστον έναν ακόμη άτομο κατά τις προφορικές εξετάσεις, εκτός από τον εξεταστή και τον εξεταζόμενο. Για τη διενέργεια των προφορικών εξετάσεων μπορεί να διατίθεται και το γραφείο του Προέδρου του Τμήματος, με την προϋπόθεση πως έχει προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  ΧΗΜΕΙΑΣ

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...