Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για τη δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2022-2023 για τους επί πτυχίω προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματός μας θα είναι διαθέσιμη από αύριο 30/5/2023 έως και Κυριακή 11/6/2023

Υπενθυμίζονται για ακόμη μία φορά τα εξής:

  •     Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  •     Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
  •     Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class).
  •     Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
  •     Κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων του Τμήματος, επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνονται οι φοιτητές του Τμήματος Χημείας, ότι κατόπιν της δημοσίευσης στο ΦΕΚ 7124/τ. Β΄/31.12.2022 της υπ’ αριθμ. 101678/29.12.2022  απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα «Τροποποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού του Πανεπιστημίου Πατρών (Β΄3899/2019)», στην οποία περιλαμβάνονται θέματα ανώτατης διάρκειας φοίτησης, μερικής φοίτησης και διακοπής σπουδών με αναστολή φοίτησης με βάσει τα οριζόμενα στα άρθρα 76 και 454 παρ. 3 του ν. 4957/2022 (Α΄ 141) και όσον αφορά στον τρόπο ένταξης των φοιτητών σε καθεστώς μερικής φοίτηση, δικαίωμα υπαγωγής σε καθεστώς μερικής φοίτησης, κατόπιν υποβολής αίτησης στο Τμήμα φοίτησης κατά την έναρξη ακαδημαϊκού εξαμήνου, συνοδευόμενη από τα αντίστοιχα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, έχουν όσοι εμπίπτουν τουλάχιστον σε μία από τις εξής περιπτώσεις:

α) αποδεδειγμένα εργάζονται τουλάχιστον είκοσι (20) ώρες την εβδομάδα,

β) είναι φοιτητής-τρια με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,

γ) είναι παράλληλα αθλητής-τρια και κατά τη διάρκεια των σπουδών του ανήκει σε αθλητικά σωματεία εγγεγραμμένα στο ηλεκτρονικό μητρώο αθλητικών σωματείων του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 (Α’ 148), που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

γα) για όσα έτη καταλαμβάνουν διάκριση 1ης έως και 8ης θέσης σε πανελλήνια πρωταθλήματα ατομικών αθλημάτων με συμμετοχή τουλάχιστον δώδεκα (12) αθλητών και οκτώ (8) σωματείων ή αγωνίζονται σε ομάδες των δύο (2) ανώτερων κατηγοριών σε ομαδικά αθλήματα ή συμμετέχουν ως μέλη εθνικών ομάδων σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα, παγκόσμια πρωταθλήματα ή άλλες διεθνείς διοργανώσεις υπό την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ή

γβ) συμμετείχαν έστω άπαξ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο πρόγραμμα σπουδών για το οποίο αιτούνται την υπαγωγή τους σε καθεστώς μερικής φοίτησης, σε ολυμπιακούς, παραολυμπιακούς αγώνες και ολυμπιακούς αγώνες κωφών.

Πληροφορίες στους παρακάτω συνδέσμους:

ΔΕΕ-ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ

31.12.2022_ΦΕΚ 7124 εσωτερικός ΠΠ τροποποίηση

Σας ενημερώνουμε ότι, οι αιτήσεις για στέγαση στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών για φοιτητές παλαιότερων ετών, καθώς και οι αιτήσεις ανανέωσης των ήδη οικοτρόφων φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών, υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα http://stegasi.upatras.gr το διάστημα 01/06/2023 έως 30/6/2023. (Δεν θα γίνονται δεκτές εκπρόθεσμες αιτήσεις).

Η διαδικασία, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τα κριτήρια αξιολόγησης των αιτήσεων στέγασης περιγράφονται αναλυτικά στον Κανονισμό Λειτουργίας Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών, ο οποίος είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Πατρών (www.upatras.gr ).

ΠΡΟΣΟΧΗ η υποβολή αιτήσεων ανανέωσης των ήδη οικοτρόφων φοιτητών είναι υποχρεωτική για την παραμονή στις Φοιτητικές Εστίες για το ακαδημαϊκό έτος 2023 - 2024.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο λάθος στα στοιχεία σας επικοινωνήστε με το email

Από το Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών

--

Φοιτητική Εστία Πατρών

τηλ: 2610 992360

Ρίο, Πάτρα

Επισυνάπτονται :

Ανακοίνωση Ελληνογαλλικής Συνεργασίας

Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων

Δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο αναφορικά με την ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει το Γαλλικό Ινστιτούτο της Ελλάδας σε συνεργασία με το ΙΚΥ, με τίτλο «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 2023-2024: ΣΠΟΥΔΕΣ MASTER 2 ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ». Η εκδήλωση  θα λάβει χώρα την Τρίτη  4 Απριλίου 2023 και ώρα 19.00 στο χώρο του Γαλλικού Ινστιτούτο  (Σίνα 31, Αθήνα).

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται από την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023 έως και την Κυριακή 11 Ιουνίου 2023.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο 

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για τη δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2022-2023 για τους επί πτυχίω προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματός μας θα είναι διαθέσιμη από αύριο 30/5/2023 έως και 6/6/2023

Υπενθυμίζονται για ακόμη μία φορά τα εξής:

  •     Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  •     Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
  •     Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr) και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ e-class).
  •     Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
  •     Κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων του Τμήματος, επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο, στην υπ΄αριθ. 129/15.5.2023 συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2023 δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα, εργαστηριακές, κλινικές, φροντιστηριακές ασκήσεις και εκπαιδευτικές ασκήσεις υπαίθρου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι φοιτητές (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί) του Ιδρύματος για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΜΠΟΥΡΑΣ

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2023-24 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά στο email της Γραμματείας ()  με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2.Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου της ημεδαπής ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού ενδέχεται να ζητηθούν πρόσθετα δικαιολογητικά.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων θα ανακοινωθεί στην Ιστοσελίδα του Τμήματος τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 2023-2024

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023-2024

*Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

Latest announcements

Αίθουσα συνεδριάσεων
Βιβλιοθήκη
Αίθουσα πολυμέσων
Υπολογιστικό κέντρο
Αίθουσα σεμιναρίων
Αμφιθέατρο διδασκαλίας 10
Αίθουσα διδασκαλίας ΒΝΚ
Αίθουσα διδασκαλίας ΧΒ

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email:
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι διαθέσιμες ηλεκτρονικές λίστες ανακοινώσεων του Τμήματος Χημείας είναι:

(ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση:


(ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...