Account
Please wait, authorizing ...
×

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματός μας που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην Ορκωμοσία ότι αυτή θα πραγματοποιηθεί στις 15/4/2020 (Μεγάλη Τετάρτη) και ώρα 14:00 στο Αμφιθέατρο ΑΑ (Ισόγειο Κτιρίου Διοίκησης).

Αιτήσεις Ορκωμοσίας μπορούν να κατατίθενται στη Γραμματεία από 4/3 έως και 12/3/2020 από τους ίδιους ή και εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους τους ΜΟΝΟ σε ημέρες και ώρας θυρίδας (Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 12.00-13.00) ή με αποστολή courier στη Γραμματεία τις ίδιες ημερομηνίες για όσους βρίσκονται εκτός Πατρών.

Επισημαίνεται ότι για την κατάθεση της αίτησης θα πρέπει οι φοιτητές να έχουν  ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τους με τα μαθήματα καθώς και να μην έχουν καμία εκκρεμότητα με Φοιτ. Εστία (δωμάτιο)- Φοιτ. Μέριμνα (κάρτα σίτισης)- Βιβλιοθήκες (βιβλία).

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση Ορκωμοσίας
  • Υπεύθυνη Δήλωση
  • Αίτηση για Ένωση Ελλήνων Χημικών.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας (πρωτοετείς-τεταρτοετείς και οι επί πτυχίω), οι οποίοι παρέλειψαν να δηλώσουν στην ηλεκτρονική γραμματεία τα χειμερινά μαθήματα που θα εξετασθούν στην εξεταστική Ιανουαρίου 2020, πως το σύστημα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτό από 15/1/2020 έως και 20/1/2020 ώστε να μην χάσουν την εξεταστική.

Οι φοιτητές οι οποίοι αιτιολογημένα δικαιούνται να εξεταστούν προφορικά, παρακαλούνται να ενημερώνουν τους διδάσκοντες των αντίστοιχων μαθημάτων τουλάχιστον 24 ώρες πριν την εξέταση, προκειμένου οι διδάσκοντες να είναι έγκαιρα ενημερωμένοι για το συντονισμό των γραπτών και προφορικών εξετάσεων.

Επισημαίνεται πως ο τρόπος οργάνωσης των προφορικών, όπως και των γραπτών, εξετάσεων, είναι αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα του αντίστοιχου διδάσκοντα. Για λόγους διαφάνειας και αδιάβλητου των εξετάσεων, συνίσταται να παρίσταται τουλάχιστον έναν ακόμη άτομο κατά τις προφορικές εξετάσεις, εκτός από τον εξεταστή και τον εξεταζόμενο. Για τη διενέργεια των προφορικών εξετάσεων μπορεί να διατίθεται και το γραφείο του Προέδρου του Τμήματος, με την προϋπόθεση πως έχει προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Deuteri_Paratasi_Dianomis_Xeimerinou_2019.pdf  θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την *Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020*, ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την *Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ του Τμήματός μας που επιθυμούν να εξεταστούν στην εξεταστική του Ιανουαρίου 2020 σε εαρινά μαθήματα που τυχόν οφείλουν, ότι η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα ανοίξει στις 28/12/2019 και θα παραμείνει ανοικτή έως και 13/1/2020 για δηλώσεις εαρινών μαθημάτων .

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Xeim_2019-20.pdf  θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματος Χημείας που δεν έκαναν δήλωση μαθημάτων, ότι η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2019-20 έως και 26.12.2019.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε ό,τι αφορά τη δήλωση μαθημάτων επισημαίνουμε τα εξής:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
    Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).
  • Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).

Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις  αιτιολογημένης και πλήρως αποδεδειγμένης αδυναμία δήλωσης.

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γιʼ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Από τη Γραμματεία

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι οι αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής, για ιδιαίτερα σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,  και της με αριθμό 181797/Ζ1/20-11-2019 (Β΄ 4272) υπουργικής απόφασης, υποβάλλονται από την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019 έως και την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ειδική εφαρμογή https://transfer.it.minedu.gov.gr (κατ΄εξαίρεση μετεγγραφές) ή μέσω του αντίστοιχου υπερσυνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στην ανωτέρω εφαρμογή είναι διαθέσιμες οι οδηγίες χρήσης σχετικά με τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, καθώς και της εν συνεχεία ηλεκτρονικής υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών που τεκμηριώνουν τις ιδιαίτερα σοβαρές και εξαιρετικές περιπτώσεις.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής τους μαζί με την εκτυπωμένη ηλεκτρονική αίτηση (με συστημένη επιστολή ή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς) προς το: Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων - Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι, Αττική, με την ένδειξη: Δικαιολογητικά για αίτηση κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφής ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020, εντός της παραπάνω οριζόμενης προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων.  

Επισημαίνεται ότι τα κριτήρια για χορήγηση μετεγγραφής που ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 δεν συνιστούν λόγο για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής.

Ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή για την υποβολή των αιτήσεων για χορήγηση κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφής θα ανοίγει περιοδικά κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, σε ημερομηνίες που θα ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με σχετικό Δελτίο Τύπου.”

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους φοιτητές που πήραν μετεγγραφή για το Τμήμα μας, ότι για να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους θα πρέπει :

  • Να καταθέσουν στη Γραμματεία  έως 2/12/2019 Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ώρες 12.00-13.00, τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην εγκύκλιο μετεγγραφής τους, η οποία επισυνάπτεται, καθώς επίσης και τα εξής:
  1. Φωτοτυπία ταυτότητας
  2. Βεβαίωση ΑΜΚΑ
  3. Πιστοποιητικό γέννησης
  4. (2) φωτογραφίες τύπου αστυν. ταυτότητας
  5. Βεβαίωση διαγραφής τους από την προηγούμενη σχολή τους.
  • Να εισέλθουν στο http://eggrafes.upatras.gr με τον ΑΜ του Υπουργείου καθώς και στο πεδίο  Πατρώνυμο να εισάγουν τη λέξη  ΤΕΣΤ με κεφαλαία ελληνικά και να συμπληρώσουν τα πεδία που θα τους ζητηθούν.

Οι φοιτητές του Τμήματός μας που πήραν μετεγγραφή για άλλο Τμήμα αφού πρώτα τακτοποιήσουν τυχόν εκκρεμότητες σχετικές με δανεισμό βιβλίων και σίτιση με άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να καταθέτουν στη Γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση διαγραφής ή να κάνουν το γνήσιο της υπογραφής τους και να τη στείλουν στη γραμματεία με courrier μαζί με την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα. Εάν δεν έχουν παραλάβει ακαδ.ταυτότητα μπορούν να στείλουν την δήλωση διαγραφής με το γνήσιο υπογραφής στο με την ένδειξη στο ΘΕΜΑ: ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Από τη Γραμματεία

Λίστες ανακοινώσεων

Οι λίστες ανακοινώσεων για το Τμήμα είναι διαθέσιμες στον παρακάτω σύνδεσμο:

Έντυπα Γραμματείας

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν συγκεντρωμένα τα έντυπα της Γραμματείας:

Πρόσφατες Aνακοινώσεις

© 2008 Chem@UPatras

template by L.THEME

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.