Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματος Χημείας που δεν έκαναν δήλωση μαθημάτων, ότι η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2019-20 έως και 26.12.2019.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε ό,τι αφορά τη δήλωση μαθημάτων επισημαίνουμε τα εξής:

  • Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.
  • Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.
    Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).
  • Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).

Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις  αιτιολογημένης και πλήρως αποδεδειγμένης αδυναμία δήλωσης.

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γιʼ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Από τη Γραμματεία

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι οι αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής, για ιδιαίτερα σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,  και της με αριθμό 181797/Ζ1/20-11-2019 (Β΄ 4272) υπουργικής απόφασης, υποβάλλονται από την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019 έως και την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ειδική εφαρμογή https://transfer.it.minedu.gov.gr (κατ΄εξαίρεση μετεγγραφές) ή μέσω του αντίστοιχου υπερσυνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στην ανωτέρω εφαρμογή είναι διαθέσιμες οι οδηγίες χρήσης σχετικά με τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, καθώς και της εν συνεχεία ηλεκτρονικής υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών που τεκμηριώνουν τις ιδιαίτερα σοβαρές και εξαιρετικές περιπτώσεις.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής τους μαζί με την εκτυπωμένη ηλεκτρονική αίτηση (με συστημένη επιστολή ή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς) προς το: Κεντρικό Πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων - Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι, Αττική, με την ένδειξη: Δικαιολογητικά για αίτηση κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφής ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020, εντός της παραπάνω οριζόμενης προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων.  

Επισημαίνεται ότι τα κριτήρια για χορήγηση μετεγγραφής που ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 δεν συνιστούν λόγο για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής.

Ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή για την υποβολή των αιτήσεων για χορήγηση κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφής θα ανοίγει περιοδικά κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, σε ημερομηνίες που θα ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με σχετικό Δελτίο Τύπου.”

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Ενημερώνουμε τους φοιτητές που πήραν μετεγγραφή για το Τμήμα μας, ότι για να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους θα πρέπει :

  • Να καταθέσουν στη Γραμματεία  έως 2/12/2019 Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ώρες 12.00-13.00, τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην εγκύκλιο μετεγγραφής τους, η οποία επισυνάπτεται, καθώς επίσης και τα εξής:
  1. Φωτοτυπία ταυτότητας
  2. Βεβαίωση ΑΜΚΑ
  3. Πιστοποιητικό γέννησης
  4. (2) φωτογραφίες τύπου αστυν. ταυτότητας
  5. Βεβαίωση διαγραφής τους από την προηγούμενη σχολή τους.
  • Να εισέλθουν στο http://eggrafes.upatras.gr με τον ΑΜ του Υπουργείου καθώς και στο πεδίο  Πατρώνυμο να εισάγουν τη λέξη  ΤΕΣΤ με κεφαλαία ελληνικά και να συμπληρώσουν τα πεδία που θα τους ζητηθούν.

Οι φοιτητές του Τμήματός μας που πήραν μετεγγραφή για άλλο Τμήμα αφού πρώτα τακτοποιήσουν τυχόν εκκρεμότητες σχετικές με δανεισμό βιβλίων και σίτιση με άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να καταθέτουν στη Γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση διαγραφής ή να κάνουν το γνήσιο της υπογραφής τους και να τη στείλουν στη γραμματεία με courrier μαζί με την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα. Εάν δεν έχουν παραλάβει ακαδ.ταυτότητα μπορούν να στείλουν την δήλωση διαγραφής με το γνήσιο υπογραφής στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. με την ένδειξη στο ΘΕΜΑ: ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Από τη Γραμματεία

Οι φοιτητές του Τμήματός μας, οι οποίοι λόγω μετεγγραφής θα εγγραφούν σε άλλη σχολή, θα πρέπει να αιτηθούν ΔΙΑΓΡΑΦΗ από το Τμήμα μας με τη συνημμένη Υ/Δ στην οποία θα δηλώνουν Υπεύθυνα ότι δεν έχουν εκκρεμότητες με τη Φοιτ. Εστία, τη Σίτιση και δεν έχουν δανειστεί βιβλία από Βιβλιοθήκες του Παν. Πατρών.

Την Υπεύθυνη δήλωση με το ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥΣ, μπορούν να τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ EMAIL με την ένδειξη «ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ».

Εάν έχουν παραλάβει ακαδημαϊκή ταυτότητα-πάσο θα πρέπει να αποστείλουν στη Γραμματεία την Υπεύθυνη Δήλωση με το γνήσιο της υπογραφής τους καθώς και την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα με courier σε φάκελο.

Από τη Γραμματεία  

Σας γνωρίζουμε ότι η Τελετή Ορκωμοσίας προπτυχιακών φοιτητών  θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12/12/2019 στην  Αίθουσα Τελετών «Οδυσσέας Ελύτης»  (α’ όροφος Κτιρίου Διοίκησης – Πρυτανεία) ως εξής:

Ομάδα Α (Επώνυμα από Α έως και Λ) στις 12:30

Ομάδα Β (Επώνυμα από M έως και Χ) στις 14:00

Επισυνάπτονται οι σχετικές λίστες με τους 7ψήφιους αριθμούς μητρώων.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την έναρξη της τελετής, προκειμένου να περιενδυθούν την τήβεννο.

Aπό τη  Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Xeim_2019-20.pdf  θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Οι φοιτητές θα μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή μέσω του ιστότοπου https://eudoxus.gr/Students

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 30/10/2019 έως και 3/12/2019 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2019-2020 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε χειμερινά εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Ενημερώνουμε τους τελειόφοιτους φοιτητές του Τμήματός μας που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους και θα συμμετάσχουν στην επόμενη Τελετή Ορκωμοσίας ότι θα πρέπει να καταθέτουν αίτηση ορκωμοσίας στη Γραμματεία (επισυνάπτεται), από 23/10/19 έως και 14/11/2019 οι ίδιοι ή εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποί τους, ημέρες και ώρες θυρίδας (Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ώρες 12.00-13.00)  και αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη και Φοιτητική Μέριμνα.

Η ημερομηνία της Τελετής θα ανακοινωθεί με νεώτερη ανακοίνωση της Γραμματείας, όταν οριστικοποιηθεί από τη Διοίκηση.

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση ορκωμοσίας,
  • Υπεύθυνη Δήλωση και
  • Έντυπο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

τα οποία θα πρέπει να συμπληρωθούν και να κατατεθούν στη Γραμματεία μαζί με την ακαδημαϊκή  ταυτότητα.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες ελέγχου και επιλογής για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Η εγγραφή αυτών των επιτυχόντων θα γίνει από Παρασκευή 18-10-2019 μέχρι και Παρασκευή 25-10-2019, χωρίς τη διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής. Οι επιτυχόντες για την εγγραφή και την ταυτοποίηση θα απευθύνονται κατευθείαν στα Τμήματα/Σχολές επιτυχίας, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων/Σχολών.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...