Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους-δικαιούχους που δεν υπέβαλλαν αίτηση έως σήμερα για το στεγαστικό επίδομα  ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, ότι το σύστημα θα επιτρέπει εκ νέου την υποβολή αιτημάτων κατά το χρονικό διάστημα από την Τρίτη 06 Σεπτεμβρίου 2022  και ώρα 10.00 π.μ. έως και την Πέμπτη  08 Σεπτεμβρίου 2022 στις 24.00.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται την ειδική εφαρμογή στεγαστικού επιδόματος https://stegastiko.minedu.gov.gr, προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Σας ενημερώνουμε  ότι η Συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.

 Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
-ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
-Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε ΕΩΣ 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου 2021-22.
-Τα μαθήματα πρέπει να δηλωθούν όπως ακριβώς περιγράφονται στο πρόγραμμα σπουδών ΚΑΙ με τον ΚΩΔΙΚΟ τους.
-Αιτήσεις που δεν θα αναγράφουν τον κωδικό μαθήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
-Επιτρέπεται μόνο μία (1) αίτηση βελτίωσης βαθμού.
-Η αίτηση υποβάλλεται και γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ από το ιδρυματικό email. Σε άλλη περίπτωση (π.χ. gmail κλπ) απορρίπτεται χωρίς άλλη ενημέρωση/ειδοποίηση.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.
 
Αιτήσεις βελτίωσης βαθμού θα γίνονται δεκτές από 1/7/2022 έως και 20/7/2022.

Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  υψηλότερος από τους δύο βαθμούς που έχει λάβει ο φοιτητής.

Η αίτηση βρίσκεται στον ακόλουθο ιστότοπο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHn92q_8sTK2gtFtHtb1yFeCCTOCdPhuExDPiqTcGeS759YA/viewform

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 85/16.06.2022 Συνεδρίασή του τροποποιώντας την προηγούμενη υπ΄ αριθμ. 44572/14.06.2022 απόφασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022 έως και την Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο - Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 - 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2022-23 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά στο email της Γραμματείας (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)  με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2.Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 2022-2023

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022-2023

*Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 30819 (ΦΕΚ 2676/31-5-2022) ΚΥΑ όπως ισχύει με τίτλο «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας από την Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2022 έως και την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022», η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι./Βιβλιοθηκών (ενδεικτικά αίθουσες, αμφιθέατρα) εντός των οποίων διεξάγονται κάθε είδους εξετάσεις για όλα ανεξαιρέτως τα πρόσωπα που εισέρχονται σε αυτούς (φοιτητές, υποψηφίους, μέλη ΔΕΠ, επιτηρητές, λοιπό προσωπικό).

Ο Αντιπρύτανης Φοιτητικής Μέριμνας

Καθηγητής Μάρκος Μαραγκός

Στο Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών λειτουργεί από σήμερα το email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Σας ενημερώνουμε ότι στο εξής η ηλεκτρονική επικοινωνία με την ΦΕΠ στο Ρίο θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της  ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. στο οποίο θα πρέπει να απευθύνονται οι φοιτητές των Τμημάτων του Ιδρύματος που λειτουργούν στο Ρίο για θέματα στέγασης, για τα οποία αρμόδιο είναι το παραπάνω Τμήμα.

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Dianomis_Earinou_2021.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής για τους φοιτητές.
Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022.
 
Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.

Πρόγραμμα του ΙΚΥ που αφορά σε συμμετοχή ομάδων φοιτητών ΑΕΙ σε διεθνείς διαγωνισμούς.Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από 1 Σεπτεμβρίου 2022 μέχρι 15 Οκτωβρίου 2022.  

Πληροφορίες στους παρακάτω συνδέσμους:

Aνακοίνωση Βραβείο Συμμετοχής σε ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...