Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Paratasi_Xeim_2019-20.pdf  θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Οι φοιτητές θα μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή μέσω του ιστότοπου https://eudoxus.gr/Students

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 30/10/2019 έως και 3/12/2019 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2019-2020 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Εφιστούμε την προσοχή των φοιτητών στα εξής:

Προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση μαθημάτων στην ηλεκτρονική γραμματεία, οι φοιτητές πρέπει να δηλώσουν όλα τα μαθήματα του εξαμήνου αλλά και μαθήματα που τυχόν οφείλουν από προηγούμενα έτη και ανήκουν σε χειμερινά εξάμηνα.

Στην περίπτωση που κάποιος φοιτητής ξεχάσει να δηλώσει κάποιο μάθημα και προσπαθήσει να το δηλώσει μεταγενέστερα με νέα δήλωση, πρέπει να τα δηλώσει πάλι όλα από την αρχή, διότι η τελευταία δήλωση αναιρεί την αρχική.

Επιπλέον ο φοιτητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η δήλωσή του έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ  και να την κρατήσει στο αρχείο του ώστε να επιδειχθεί στη Γραμματεία αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με τη δήλωσή του.

Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανηλλειμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, δεν θα γίνονται δεκτά αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:

Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

  • Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.
  • Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Ενημερώνουμε τους τελειόφοιτους φοιτητές του Τμήματός μας που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους και θα συμμετάσχουν στην επόμενη Τελετή Ορκωμοσίας ότι θα πρέπει να καταθέτουν αίτηση ορκωμοσίας στη Γραμματεία (επισυνάπτεται), από 23/10/19 έως και 14/11/2019 οι ίδιοι ή εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποί τους, ημέρες και ώρες θυρίδας (Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ώρες 12.00-13.00)  και αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη και Φοιτητική Μέριμνα.

Η ημερομηνία της Τελετής θα ανακοινωθεί με νεώτερη ανακοίνωση της Γραμματείας, όταν οριστικοποιηθεί από τη Διοίκηση.

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση ορκωμοσίας,
  • Υπεύθυνη Δήλωση και
  • Έντυπο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

τα οποία θα πρέπει να συμπληρωθούν και να κατατεθούν στη Γραμματεία μαζί με την ακαδημαϊκή  ταυτότητα.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες ελέγχου και επιλογής για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Η εγγραφή αυτών των επιτυχόντων θα γίνει από Παρασκευή 18-10-2019 μέχρι και Παρασκευή 25-10-2019, χωρίς τη διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής. Οι επιτυχόντες για την εγγραφή και την ταυτοποίηση θα απευθύνονται κατευθείαν στα Τμήματα/Σχολές επιτυχίας, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων/Σχολών.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Σύμφωνα με την υπ' αριθ. 159709/Ζ1/11-10-2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανοίγει από Τετάρτη 16 Οκτωβρίου έως και την Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019 η πλατφόρμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. για την υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής από τους δικαιούχους φοιτητές.

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής του Τμήματός μας,  έχει κάνει την εγγραφή του στην πλατφόρμα του Παν.Πατρών, πήρε κωδικούς πρόσβασης και δεν μπορεί να συνδεθεί στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Μετεγγραφών του Υπουργείου επειδή τα απαραίτητα στοιχεία εμφανίζονται ως ανεπαρκή ή μη έγκυρα ή δεν περιλαμβάνονται στα διαθέσιμα αρχεία, παρακαλούμε να συμπληρώνει το επισυναπτόμενο excel αρχείο με τα στοιχεία του και να το αποστείλει  με email στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  έτσι ώστε να γίνει όποια τυχόν ενημέρωση/διόρθωση των στοιχείων χρειαστεί.

Από τη Γραμματεία

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019 έως και την Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής.

Οι ενδιαφερόμενοι  θα πρέπει να επισκέπτονται την ειδική εφαρμογή μετεγγραφών στην ηλεκτρονική διεύθυνση

(ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.  

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο.

Από τη Γραμματεία

Σας γνωρίζουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr θα παραμείνει ενεργή από την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019 προκειμένου οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου,  πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών εντός της καθορισμένης προθεσμίας, να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf.

Από τη Γραμματεία

Σας ενημερώνουμε ότι από την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019 οι εγγραφέντες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου, πρωτοετείς φοιτητές, θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος του Πανεπιστημίου Πατρών  http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf, τα οποία είναι:

  • Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  • Μία (1) φωτογραφία τύπου ταυτότητας.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα προχωρήσει σε διασταύρωση των στοιχείων και θα εκδώσει βεβαιώσεις εγγραφής και κωδικούς πρόσβασης των νεοεισερχομένων φοιτητών στην ηλεκτρονική γραμματεία, τους οποίους η γραμματεία θα ενημερώσει για την παραλαβή τους ώστε να γίνει και η ταυτοπροσωπία.

Από τη Γραμματεία

Σύμφωνα με έγγραφο του  Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η εγγραφή των  επιτυχόντων φοιτητών στα Τμήματα του  Πανεπιστημίου Πατρών   χωρίς τη χρήση του ΑΜΚΑ, λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων ή άλλων αντικειμενικών δυσκολιών,  πραγματοποιείται στη Γραμματεία του Τμήματος. Καταληκτική  προθεσμία εγγραφής για το ακαδ. έτος 2019-2020, ορίζεται  η Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019.

Από τη Γραμματεία

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...