ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜAΤΑ: ΠΜΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΔΠΜΣ «ΕΦΑΡΜΟΣΜEΝΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ: ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ» ΚΑΙ ΔΠΜΣ «ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ» ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2020-2021 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 ΕΩΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020.

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 20ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Υπενθυμίζουμε στους ενδιαφερόμενους  που θα συμμετάσχουν στις κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Χημείας για το ακαδ. έτος 2020-21 ότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Ν.3185/2013 άρθρο 3, παρ.1) θα πρέπει να αποστείλουν στη Γραμματεία του Τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) έως 15/11/2020 σχετική αίτηση (επισυνάπτεται) μαζί με τα ακόλουθα:

  1. την επισυναπτόμενη αίτηση
  2. επικυρωμένο αντίγραφο του πτυχίου τους
  3. φωτοτυπία της αστ. ταυτότητας

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε δείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: δείτε εδώ

Από τη Γραμματεία

Κοινοποιούμε συνημμένα:

  1. Το υπ' αριθ. 150506/Ζ1/4.11.2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Δηλώσεις - διανομή διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021" και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών του Τμήματός σας.
    Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ανωτέρω έγγραφο "Η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων από τους δικαιούχους φοιτητές θα ξεκινήσει την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020. Διευκρινίζεται ότι δεν δύναται να υπάρξει παρέκκλιση από την εν λόγω προθεσμία, συνεπώς η ως άνω καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που η Γραμματεία ενός Τμήματος έχει ορίσει μεταγενέστερη ημερομηνία έναρξης ή προγενέστερη ημερομηνία λήξης της υποβολής δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων, θα ισχύσει η τιθέμενη από τη Γραμματεία κάθε Τμήματος ημερομηνία, μόνο υπό την προϋπόθεση ότι αυτή είναι εντός της ως άνω τιθέμενης προθεσμίας.".
  2. Το ΦΕΚ 4838/4.11.2020 (τ. Β΄) στο οποίο δημοσιεύτηκε η Κ.Υ.Α με αριθμ. 149937/Ζ1 «Καθορισμός της διαδικασίας διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α., καθώς και λοιπά θέματα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής δηλώσεων στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021» και παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωση των φοιτητών και διδασκόντων του Τμήματός σας.

Από την ανωτέρω Κ.Υ.Α, επιγραμματικά συνοψίζουμε τα ακόλουθα:

- Η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους του δικαιούχους φοιτητές, για το χειμερινό εξάμηνο του τρέχοντος ακαδ. έτους, πραγματοποιείται με κατ΄ οίκον διανομή αυτών. Η διαδικασία διανομής πραγματοποιείται με επιμέλεια των εκδοτικών οίκων, μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών της επιλογής τους, ενώ το κόστος μεταφοράς για την κατ' οίκον διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς τους δικαιούχους φοιτητές βαρύνει αποκλειστικά τους εκδοτικούς οίκους. Η διαδικασία της κατ' οίκον διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων άρχεται της επομένης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των δηλώσεων στον "ΕΥΔΟΞΟ" και ολοκληρώνεται το αργότερο έως 11 Ιανουαρίου 2021.

- Οι δικαιούχοι φοιτητές κατά την υποβολή της δήλωσης για την επιλογή διδακτικών συγγραμμάτων οφείλουν να συμπληρώσουν επιπλέον τα απαιτούμενα στοιχεία στην καρτέλα "Υποχρεωτική Δήλωση Διεύθυνσης" προκειμένου να καταστεί δυνατή η κατ' οίκον παράδοση. Ειδικότερα, οι φοιτητές καλούνται να συμπληρώσουν τον τόπο στον οποίο επιθυμούν να πραγματοποιηθεί η κατ' οίκον παράδοση (τόπος παράδοσης) και συγκεκριμένα Οδό, Αριθμό, Ταχυδρομικό κώδικα, Περιοχή, Καλλικρατικό Δήμο, Περιφερειακή Ενότητα, Χώρα και Σχόλια Παράδοσης. Κύπριοι φοιτητές, οι οποίοι διαμένουν πιθανόν στην Κύπρο κατά την περίοδο του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, δηλώνουν ως τόπο παράδοσης, αυτόν που επιθυμούν να παραδοθούν τα διδακτικά συγγράμματα, καθώς η κατ’ οίκον διανομή αφορά τόσο την ελληνική επικράτεια, όσο και την Κύπρο. Οι δικαιούχοι φοιτητές, μετά τη συμπλήρωση της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" οφείλουν να παράσχουν τη συγκατάθεσή τους για την τήρηση, συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων από κάθε εμπλεκόμενο φορέα στη διαδικασία διανομής των διδακτικών συγγραμμάτων με σκοπό αποκλειστικά την εφαρμογή της παρούσας απόφασης και έως την αποπεράτωση της διαδικασίας η οποία ορίζεται σε αυτήν.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Κοινοποιούμε συνημμένα την υπ' αριθ. 148236/Ζ1/30.10.2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 4806/30.10.2020, τ. Β') που αφορά στη ρύθμιση θεμάτων μετεγγραφών ειδικών κατηγοριών και κατ' εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, προς ενημέρωσή σας.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Σας διαβιβάζουμε συνημμένα την υπ΄ αριθ. 149130/Ζ1/2.11.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα "Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021" προς ενημέρωσή σας.

Σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργείου:

"02-11-20 Από τις 5 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από την Πέμπτη 05 Νοεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 14.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Βʼ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
  • από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),
  • από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο."

Για τυχόν προβλήματα που προκύπτουν κατά την υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής, οι δικαιούχοι φοιτητές παρακαλούνται να απευθύνονται στη Γραμματεία του Τμήματος.

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Υπενθυμίζεται  ότι  στο  πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID 19 που έχουν επιβληθεί και μέχρι την πλήρη επάνοδο του Ιδρύματος σε κανονική λειτουργία, ανεστάλησαν όλες οι ορκωμοσίες των προπτυχιακών φοιτητών και των διδακτόρων καθώς και οι τελετές απονομής Διπλωμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιδρύματος. 

Οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων (κατόπιν συνεννόησης), παρουσία του Προέδρου, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών. Τα Τμήματα καθορίζουν τον ρυθμό προσέλευσης των φοιτητών, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός. 

2. Υπενθυμίζεται η καθορισθείσα διαδικασία της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr , και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses.
Για  την  έκδοση  της   υπεύθυνης   δήλωσης  οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.  Η  εν  λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά  ισοδύναμη με     υπεύθυνη  δήλωση   που   φέρει το   γνήσιο της   υπογραφής   και   μπορεί  ο ενδιαφερόμενος  να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την   παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

- Αποστολή   ηλεκτρονικού    μηνύματος   από τον ενδιαφερόμενο  στην ηλεκτρονική διεύθυνση  (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) για προπτυχιακά, με συνημμένα τα παρακάτω:

Α. Ηλεκτρονική  Υπεύθυνη   Δήλωση   την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr  (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

«ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ –ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ …………..
Παρακαλώ   να   μου    αποστείλετε    τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα  ή   δίπλωμα   μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά    που     τον    συνοδεύουν,   με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να   τα    παραλάβει    αντ’  εμού,     με    δική    μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.
Έχω Α.Μ Φοιτητή ………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ………………………. ……………………….    (π.χ Σεπτεμβρίου 2020).
Επισυνάπτω στην παρούσα αρχείο με τις δύο όψεις της αστυνομικής μου ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, φωτοαντίγραφο των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητάς μου)».

Β. Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας 

Γ. Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην Γραμματεία (postsec@chemistry.upatras.gr) από 2/11/2020 έως και 9/11/2020.

Από τη Γραμματεία

Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 26/10/2020 έως και 30/10/2020 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2020-2021 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Παρακαλούνται οι φοιτητές να δώσουν προσοχή στα εξής:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.

•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.

•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Η Γραμματεία εξυπηρετεί τους προπτυχιακούς φοιτητές αποκλειστικά και μόνο εξ αποστάσεως στο email Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στα τηλέφωνα 2610-996012 και 2610-996006.

Τα email πρέπει να αποστέλλονται από τους ιδρυματικούς λογαριασμούς ώστε να υπάρχει ταυτοποίηση.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/el/ και ελέγχετε τους Ιδρυματικούς λογαριασμούς σας email.

Από τη Γραμματεία

 

Σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr θα παραμείνει ενεργή από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, ώρα 14:00 μ.μ. προκειμένου οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών εντός της καθορισμένης προθεσμίας, να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf..

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας

Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...