Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας, πως η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος θα παραμείνει ανοικτή από 26/10/2020 έως και 30/10/2020 για δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου, ακαδ. έτους 2020-2021 για προπτυχιακούς φοιτητές.

Η δήλωση των μαθημάτων  του χειμερινού εξαμήνου σπουδών γίνεται μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας του Τμήματος  στον ιστότοπο: https://progress.upatras.gr

Παρακαλούνται οι φοιτητές να δώσουν προσοχή στα εξής:

•    Για να γίνει δήλωση μαθημάτων, θα πρέπει να έχει γίνει ανανέωση εξαμήνου στην ηλεκτρονική γραμματεία.

•    Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Η δήλωση μαθημάτων για να είναι έγκυρη, πρέπει να γίνει στην ηλεκτρονική γραμματεία του Ψ.Α ( https://progress.upatras.gr)  και όχι σε άλλη πλατφόρμα (π.χ quantum, e-class).

•    Όταν γίνει η δήλωση μαθημάτων, πατήστε αποθήκευση, βγείτε από το σύστημα και επιβεβαιώστε με επανασύνδεση ότι το σύνολο των μαθημάτων που επιθυμείτε είναι δηλωμένα (Συνιστούμε να κρατήσετε screenshot της δήλωσης).
Ενημερώνονται ο φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Επισημαίνονται ακόμη τα εξής:
Τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου.

•    Επίσης θα πρέπει να επιστρέψουν συγγράμματα που τυχόν έχουν παραλάβει για μαθήματα που κατά τον έλεγχο θα βρεθεί να μην έχουν δηλώσει.

•    Ακόμη δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το στεγαστικό επίδομα ή άλλες υποτροφίες της αντίστοιχης περιόδου.

Η Γραμματεία εξυπηρετεί τους προπτυχιακούς φοιτητές αποκλειστικά και μόνο εξ αποστάσεως στο email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. και στα τηλέφωνα 2610-996012 και 2610-996006.

Τα email πρέπει να αποστέλλονται από τους ιδρυματικούς λογαριασμούς ώστε να υπάρχει ταυτοποίηση.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τακτικά τις ανακοινώσεις της Γραμματείας στον Ιστότοπο http://www.chem.upatras.gr/el/ και ελέγχετε τους Ιδρυματικούς λογαριασμούς σας email.

Από τη Γραμματεία

 

Σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr θα παραμείνει ενεργή από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, ώρα 14:00 μ.μ. προκειμένου οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, πρωτοετείς φοιτητές, οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών εντός της καθορισμένης προθεσμίας, να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf..

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας

Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς του Τμήματός μας , ότι το Υπουργείο απέστειλε τις σχετικές λίστες όσων ενεγράφησαν στην πλατφόρμα του και ότι για να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στο Τμήμα μας θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

ΒΗΜΑ 1ο: Από την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020 οι εγγραφέντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου,  πρωτοετείς φοιτητές, θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος του Πανεπιστημίου Πατρών στο http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν τα λοιπά στοιχεία που τους ζητούνται και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf, αφού τα σκανάρουν, τα οποία είναι:

  • Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
  • Μία (1) φωτογραφία τύπου ταυτότητας

Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.

ΒΗΜΑ 2ο: Αποστολή των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, για την αποφυγή της δια ζώσης συνεργασίας των φοιτητών με τις Γραμματείες των Τμημάτων εισαγωγής τους.

Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα στέλνονται από το Τμήμα Δικτύων, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.

Η αποστολή των "UPnet ID" στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνεται μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία του Τμήματος.

Κάνοντας χρήση αυτών των κωδικών, οι φοιτητές θα αποκτήσουν πρόσβαση στο Ιδρυματικά email που θα τους αποδοθεί.

ΒΗΜΑ 3ο: Αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής  φοιτητή, από τη Γραμματεία, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα μετά την παρέλευση ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ από την οριστικοποίηση της εγγραφής.

Για όσους επέλεξαν μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου να διαγραφούν από το Τμήμα μας λόγω εισαγωγής τους σε άλλο Τμήμα και περιλαμβάνονται στη σχετική λίστα του Υπουργείου, η διαγραφή, εφόσον δεν υπάρχουν εκκρεμότητες (ακαδ. ταυτότητα, κάρτα σίτισης κλπ.), θα γίνει αυτόματα χωρίς άλλη αίτηση από το φοιτητή και θα αποσταλεί στο email που του έχει αποδοθεί  από το Τμήμα μας.

Παρακαλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές να παρακολουθούν καθημερινά την Ιστοσελίδα μας για τυχόν νεώτερες ενημερώσεις.

Υπεύθυνοι COVID-19 για το Τμήμα Χημείας

Α. Θεοχάρης, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Χ. Παπαδοπούλου, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ως αίθουσα απομόνωσης για πιθανά κρούσματα COVID-19 έχει οριστεί η αίθουσα συνεδριάσεων του Τμήματος.

Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματός μας, πως τα προγραμματισμένα εργαστήρια του Ά εξαμήνου σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, δεν θα πραγματοποιηθούν την ερχόμενη εβδομάδα, και θα ξεκινήσουν ΜΕΤΑ την εγγραφή των πρωτοετών φοιτητών στο Τμήμα μας.

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στον Ιστότοπο του Τμήματος Χημείας καθώς και τις ανακοινώσεις των διδασκόντων στο eclass.

Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματός μας πως, εν αναμονή της αποστολής των πινάκων επιτυχόντων από το Υπουργείο, θα πρέπει το συντομότερο δυνατό, να εγγραφούν στην πλατφόρμα http://eclass.chem.upatras.gr/   ώστε να λαμβάνουν το υλικό (έγγραφα, συνδέσμους διαλέξεων, ανακοινώσεις κλπ). Μέσω της πλατφόρμας αυτής μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα που θα ξεκινήσουν, πριν ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στο Τμήμα Χημείας.

Για να εγγραφούν θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Μέσω του συνδέσμου http://eclass.chem.upatras.gr/ να πάνε στο αριστερό μέρος της σελίδας και από το μενού ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ να επιλέξουν ΕΓΓΡΑΦΗ.

Δημιουργία ΝΕΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ή πιστοποίηση μέσω Google αν έχουν Gmail.

Οι διαλέξεις θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως με την υπηρεσία Skype for Business (Οδηγίες υπάρχουν στον σύνδεσμο https://sfb.sites.upnet.gr/guests/)

Ο Πρόεδρος του Τμήματος Χημείας

Αχιλλεύς Θεοχάρης

Καθηγητής

Παρακαλούμε δείτε το ακόλουθο από 30/9/2020 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τις Εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών - Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:

"30-09-20 Εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με την Φ.153/130532/Α5/29-9-2020 Υπουργική Απόφαση, δίνεται η δυνατότητα «ταχυδρομικής αποστολής της αίτησης εγγραφής και των δικαιολογητικών των επιτυχόντων με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής» για τους εισαγόμενους στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.. Οι υποψήφιοι, λόγω των ειδικών συνθηκών που έχουν προκύψει από την πανδημία του COVID-19, μπορούν να κάνουν χρήση της δυνατότητας ταχυδρομικής αποστολής με προθεσμία έως και την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020, σε συνδυασμό με όσα προβλέπονται, για λόγους εξαιρετικής ανάγκης, στην  Φ.152/126892/Α5/23 -09-2020."

Με εκτίμηση

Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
Τμήμα Προπτυχιακών Σπουδών

Γίνεται γνωστό στους φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες ή σε μισθωμένες κλίνες, ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά  την αίτηση και  τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη διεύθυνση: https://stegasi.upatras.gr

Οι πρωτοετείς φοιτητές που δεν διαθέτουν ακόμα ενεργό λογαριασμό για τις ψηφιακές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα προβαίνουν σε ταυτοποίηση μέσω κινητού τηλεφώνου προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση.

Αφού τους αποδοθούν τα στοιχεία του λογαριασμού από τις Γραμματείες  και μέχρι την καταληκτική  ημερομηνία λήξης των Αιτήσεων, υποχρεούνται να εισέλθουν εκ νέου στην πλατφόρμα Αιτήσεων στέγασης  ως πρωτοετείς,  με διασταύρωση των προσωρινών στοιχείων και των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών.  Η συμπλήρωση των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιολόγηση των αιτήσεων τους.

Για τους πρωτοετείς και τις λοιπές κατηγορίες, η υποβολή της αίτησης εισδοχής και των δικαιολογητικών γίνεται μέσα στις προθεσμίες εγγραφής τους στις αντίστοιχες  Σχολές που ανακοινώνει το Υπουργείο Παιδείας.

Οι αιτήσεις εισδοχής  των φοιτητών παλαιοτέρων ετών θα πρέπει να υποβληθούν κατ εξαίρεση, το αργότερο μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.

Οι φοιτητές/φοιτήτριες θα πρέπει να υποβάλλουν όλα τα δικαιολογητικά, το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf (max 2ΜΒ το κάθε έγγραφο) , καταχωρώντας στο ηλεκτρονικό σύστημα κατά την συμπλήρωση της αίτησης.

Επίσης, μέσω του ιδίου link θα μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της αξιολόγησης  της  αίτησής τους.

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...