Δείτε συνημμένα την με αριθμ. πρωτ. 3092/14-3-2022 ανακοίνωση του Προέδρου του ΙΚΥ, καθώς και την με αριθμ. πρωτ. 3093/14-3-2022  Πρόσκληση 500 θέσεων υποτροφιών για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα μέγιστης διάρκειας δεκαέξι (16) μηνών στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας- Υποδράση 2: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ σε υποψήφιους διδάκτορες των ΑΕΙ της Ελλάδας» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Παρακαλούμε για τη διάχυση της πληροφορίας σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Με εκτίμηση,

Σοφία Πουλιδάκη

Τμήμα Διαγωνισμών/ΙΚΥ

Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41 | 14234 Νέα Ιωνία 
Tel: 0030 210 3726 395
Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2021-22.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 6 Μαΐου 2022*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους. Bάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, oι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα

Επισημαίνεται ότι οι φοιτητές θα πρέπει να δηλώσουν μαθήματα του έτους τους και μόνο, που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν και στην ηλεκτρονική γραμματεία του Πανεπιστημίου. Αν δεν βρεθούν αντίστοιχες δηλώσεις, θα κληθούν να επιστρέψουν τα συγγράμματα που έχουν πάρει.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι λόγω δικαστικής εκκρεμότητας, η διαγωνιστική διαδικασία επιλογής εταιρείας ταχυμεταφοράς (https://eudoxus.gr/Announcements/1341) δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη διανομής συγγραμμάτων για το Εαρινό εξάμηνο 2021-22. Ως εκ τούτου, τα συγγράμματα για τα οποία οι εκδοτικοί οίκοι δεν έχουν ορίσει σημείο διανομής, δεν θα εμφανίζονται διαθέσιμα προς επιλογή από τους φοιτητές καθώς έχουν απενεργοποιηθεί.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

Σας γνωρίζουμε ότι η τελετή απονομής διπλωμάτων μεταπτυχιακών σπουδών θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022  και ώρα 10:00 και η τελετή καθομολόγησης διδακτόρων την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 και ώρα 10:00 στο αμφιθέατρο Ι-4, Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο.

  • Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid-19. Ειδικότερα, «η είσοδος διδακτικού και λοιπού προσωπικού, σπουδαστών/φοιτητών και επισκεπτών πραγματοποιείται κατόπιν επίδειξης είτε πιστοποιητικού εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικού νόσησης είτε βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου με τη μέθοδο PCR για κορωνοϊό COVID19 ή αρνητικής εξέτασης με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID19 (rapidtest), σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η είσοδος ανήλικων ηλικίας τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών κατόπιν διεξαγωγής και δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9 (ΦΕΚ 1011/4.3.2022/τ.Β΄, όπως εκάστοτε ισχύει) και του αντίστοιχου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τους κατά τόπους υπεύθυνους για τη διεξαγωγή ελέγχων»
  • Η χρήση της προστατευτικής μάσκας (κατά προτίμηση χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για όλους τους συμμετέχοντες και παρευρισκόμενους στην τελετή τόσο κατά την είσοδο, όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο διεξαγωγής της τελετής.
  • Στις τελετές θα συμμετάσχουν μόνο οι ορκιζόμενοι, συνοδευόμενοι, από δύο το πολύ άτομα. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους και χωρίς χειραψία. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μισή ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.
athena

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, ξεκινά πιλοτικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης και πληροφόρησης σε μία σειρά από θέματα που απασχολούν συχνά τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και ειδικά τις φοιτήτριες και τους φοιτητές.
Στόχος είναι η γρήγορη, αποτελεσματική και αξιόπιστη παροχή οδηγιών σε θέματα υποστήριξης & επίλυσης κοινών προβλημάτων και αναζήτησης πληροφοριών για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Το έργο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από ομάδα της Διεύθυνσης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  του Πανεπιστημίου Πατρών,
με πολυετή εμπειρία στην παροχή τεχνικής υποστήριξης.
Το περιεχόμενο αναπτύχθηκε από:
•    τη Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών
•    τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας
•    τη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
•    τη Διεύθυνση Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης
•    τη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και Εξωστρέφειας

Το περιεχόμενο θα εμπλουτίζεται συνεχώς, ώστε να είναι επίκαιρο, χρήσιμο και αποτελεσματικό.

Το σύστημα είναι προσβάσιμο από τη διεύθυνση

https://athena.upatras.gr

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 805ης / 08.03.2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», που συγχρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο –Ε.Κ.Τ.) και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Πράξης  «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον καθηγητή Διονύσιο Μαντζαβίνο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, προτίθεται να προβεί στην ανάθεση έργου ως κάτωθι:

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Προθεσμία λήξης Υποβολής Προτάσεων21η.03.2022 και ώρα 15:00

Υποβολή Αιτήσεων Επικουρικού (Πατήστε εδώ)

Προς την Ακαδημαϊκή Κοινότητα

Σας υπενθυμίζουμε ότι στο Πανεπιστήμιο Πατρών λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης 11771,

την οποία μπορείτε να καλείτε επί 24/ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα για άμεση παροχή βοήθειας εντός της Πανεπιστημιούπολης.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

2610-997993, 2610-996605

Το Κέντρο  Αίματος του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, σας υπενθυμίζει:

Το ραντεβού μας για την αιμοδοσία του Μαρτίου  είναι:

Πέμπτη 10-3-2022, 9:30-13:30, στο χώρο της φοιτητικής μέριμνας του κτιρίου Α

Μπορούν να προσέλθουν, εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι έναντι του SARS Cov-2 υποψήφιοι αιμοδότες, αρκεί:

  1. να μην έχουν συμπτωματολογία ίωσης
  2. να μην έχουν έρθει σε επαφή με γνωστό ενεργό κρούσμα Covid-19 το τελευταίο 15ημερο
  3. να έχουν περάσει τουλάχιστον 28 ημέρες από την έναρξη συμπτωμάτων Covid-19
  4. αν έχουν εμβολιασθεί πρόσφατα και δεν παρουσιάζουν συμπτώματα, μπορούν να αιμοδοτήσουν άμεσα, αλλιώς, μια εβδομάδα μετά τον εμβολιασμό
  5. η προσκόμιση αρνητικού self ή rapid test είναι προαιρετική

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλ.: 2613603668 ή στο e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών, έχει ως κεντρικό σκοπό την ενίσχυση των Δομών Κοινωνικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών και την υποστήριξη των Φοιτητών που προέρχονται από Ευαίσθητες/Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες. Παράλληλα, σκοπός της Δράσης είναι η παροχή ισότιμης εκπαίδευσης, ευκαιριών και προσβασιμότητας σε όλους τους Φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ενημερώσεις- Επικείμενες δράσεις

1. Επιμορφωτικά Σεμινάρια Κατάρτισης Κοινωνικής Μέριμνας

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια σε θέματα υποστήριξης φοιτητών οι οποίοι ανήκουν στις Ευπαθείς / Ευαίσθητες Κοινωνικές Ομάδες. Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών. Όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς τις υποχρεώσεις τους θα λάβουν ειδικό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Πατρών και συμπλήρωμα πιστοποιητικού με όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Οι αιτήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι και Τρίτη, 8 Μαρτίου 2022.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/epimorfotika-seminaria-katartisis-k-2/

2. Εργαστήριο επαγγελματικής ανάπτυξης: “Πώς θα διαμορφώσω αποτελεσματικό βιογραφικό”

Η Κοινωνική Μέριμνα διοργανώνει δωρεάν βιωματικό εργαστήριο (workshop) ανάπτυξης δεξιοτήτων αυτοπαρουσίασης και δικτύωσης με την αγορά εργασίας με τίτλο “Πώς θα διαμορφώσω αποτελεσματικό βιογραφικό”. Το εργαστήριο θα είναι διάρκειας 240’ (4 ώρες) και θα πραγματοποιηθεί στις 21/03/2022 και 23/03/2022 (2 ώρες ανά ημέρα). Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/workshop-gia-syntaxi-viografikoy-simeiomato/

3. Σεμινάρια επιμόρφωσης μελών ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικού Προσωπικού

Η Κοινωνική Μέριμνα διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνονται σε μέλη ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικούς Υπαλλήλους σε θέματα δημιουργίας προσβάσιμων αρχείων Word, PowerPoint, Excel και PDF. Η εκπαίδευση είναι διάρκειας 1 ώρας και τα σεμινάρια πραγματοποιούνται διαδικτυακά (μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Zoom) σε μηνιαία βάση. Για τον μήνα Μάρτιο έχουν οριστεί οι εξής ημερομηνίες και ώρες: Τετάρτη, 16 Μαρτίου στις 12μ.μ.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/seminaria-epimorfosis-melon-dep-kai-d/

4. Παράταση διαγωνισμού 3D Εκτύπωσης Πρωτότυπου Σχεδιασμού

Σχετικά με το διαγωνισμό “3D Εκτύπωσης Πρωτότυπου Σχεδιασμού”, σας ενημερώνουμε ότι δίνεται παράταση για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής μέχρι της 10 Μαρτίου 2022, ενώ και η υποβολή των έργων προς αξιολόγηση παρατείνεται μέχρι της 1 Μαΐου 2022. Εξαιτίας του μεγάλου όγκου συμμετοχών στην κατηγορία 2 με “Δημιουργία ενός τρισδιάστατου σχεδίου που θα εξυπηρετούσε έναν Φοιτητή με Αναπηρία στην καθημερινότητά του και στην καλύτερη διαβίωσή του”, διευκρινίζουμε ότι όσοι δηλώσουν συμμετοχή, είναι πλέον διαθέσιμη μόνο αυτή η κατηγορία. Το έπαθλο γα το νικητή είναι ένα tablet αξίας 250€. Πληροφορίες για το διαγωνισμό και τις νέες ημερομηνίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/diagonismos-3d-ektyposis-prototypoy-sch/

Υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας 

Οι υπηρεσίες είναι ΔΩΡΕΑΝ και διατηρούν απόλυτα το προσωπικό απόρρητο με βάση τις κείμενες νομοθεσίες (GDPR)

Ψυχοκοινωνική και Συμβουλευτική Στήριξη
Ψυχολογική Στήριξη
Ιατρική Υποστήριξη και Φυσικοθεραπείες
Υπηρεσίες Ψηφιακής Προσβασιμότητας
Επαγγελματική Συμβουλευτική
Υποτροφίες οικονομικής ενίσχυσης
Μετακίνηση Φοιτητών με Αναπηρία

Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας
Τηλέφωνο: 2610 969696
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Website: https://socialwelfare.upatras.gr/

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος, ότι είναι ανοιχτή η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος για την ανανέωση εγγραφής εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022.

Παρακαλούνται οι φοιτητές να ανανεώσουν το εξάμηνο φοίτησής τους, το ίδιο ισχύει και για όσους πρόκειται να αποφοιτήσουν.

Θα ακολουθήσει περίοδος δηλώσεων μαθημάτων με νεώτερη ανακοίνωση.

Η ανανέωση εξαμήνου είναι υποχρεωτική.

Σας ενημερώνουμε ότι από 03.03.2022 έως 31.03.2022 θα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για την ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής στο Εαρινό Εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022. Ως εκ τούτου, όσοι  μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας. 

Όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα καθώς και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του  ΔΠΜΣ «Εφαρμοσμένη Βιοχημεία: Κλινική Χημεία, Βιοτεχνολογία, Αξιολόγηση φαρμακευτικών Προϊόντων» θα  καταθέτουν στη Γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση ανανέωσης εγγραφής.

Σας επισημαίνουμε ότι η ανανέωση εγγραφής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους.

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...