Ενημερώνουμε τους φοιτητές του Τμήματός μας ότι από σήμερα έως και 23/5/2021 μπορούν να ανανεώσουν το εξάμηνό τους καθώς και να δηλώσουν μαθήματα εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2020-21 σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες.

Από τη Γραμματεία.

Κανόνες δήλωσης μαθημάτων

(αφορά τους εισαχθέντες από το ακαδ. έτος 2016-2017 και εντεύθεν)

Ά έτος

  • Oι φοιτητές του 2ου εξαμήνου δηλώνουν υποχρεωτικά και τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα του νέου προγράμματος σπουδών (30 Π.Μ.).

Β' έτος

  • Oι φοιτητές του 4ου εξαμήνου δηλώνουν υποχρεωτικά και τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα του νέου προγράμματος σπουδών (30 Π.Μ.).

Γ' έτος

  • οι φοιτητές στο 6ο εξάμηνο σπουδών δηλώνουν υποχρεωτικά τα 4 υποχρεωτικά μαθήματα μαθήματα (3 μαθήματα κορμού και ένα χημικό μάθημα περιορισμένης επιλογής) του τρέχοντος εξαμήνου (30 Π.Μ.).

Δ' έτος

  • οι φοιτητές, στο 8ο εξάμηνο, δηλώνουν/επιλέγουν :

i) 3 από τα 8 χημικά μαθήματα ελεύθερης επιλογής (12 Π.Μ.).

ii) 2 από τα 10 μη-χημικά μαθήματα ελεύθερης επιλογής (6 Π.Μ.).

iii) μπορούν να δηλώσουν ΠΠΕ-3 και ΠΠΕ-4, (σύνολο 12 Π.Μ.) μόνο εφόσον έχουν περάσει μαθήματα με σύνολο τουλάχιστον 120 Π.Μ. από τα προηγούμενα 7 εξάμηνα σπουδών, αλλιώς επιλέγουν μαθήματα που χρωστούν από τα εξάμηνα 2ο, 4ο και 6ο.

Σημείωση: Οι ενεργοί φοιτητές (Α'-Δ' έτος) πλέον των μαθημάτων του τρέχοντος εξαμήνου, μπορούν να δηλώσουν και τα μαθήματα προηγουμένων εξαμήνων που οφείλουν, ανάλογα με την περίοδο (χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο).

Επί πτυχίω

Οι επί πτυχίω φοιτητές (9ο εξάμηνο & πλέον) μπορούν να δηλώσουν  τα μαθήματα εαρινού εξαμήνου που οφείλουν. Θα ακολουθήσει ξεχωριστή περίοδος δήλωσης για χειμερινά μαθήματα.

Κανόνες Αποφοίτησης

 

(αφορά τους εισαχθέντες από το ακαδ. έτος 2016-2017 και εντεύθεν)

Τμήμα Χημείας 4ετούς φοίτησης, φοιτητές με έτος εισαγωγής 2016-2017

Σύνολο Π.Μ. Υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού: 175

Σύνολο Π.Μ. Χημικών μαθημάτων περιορισμένης επιλογής: 20

Σύνολο Π.Μ. Χημικών μαθημάτων ελεύθερης επιλογής: 20

Σύνολο Π.Μ. Μη-χημικών μαθημάτων ελεύθερης επιλογής: 6

Σύνολο Π.Μ. ΠΠΕ-1,-2,-3,-4: 19

ΣΥΝΟΛΟ Π.Μ.: 240

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών προκηρύσσει 43 ετήσιες υποτροφίες για προπτυχιακούς φοιτητές.Η κάθε υποτροφία ανέρχεται στο ποσό των 3000 EUR και παρέχεται για διάστημα 12 μηνών. Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει βάσει εισοδηματικών, κοινωνικών κριτηρίων και  ακαδημαϊκής επίδοσης. 

Αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο μοριοδότησης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά:https://socialwelfare.upatras.gr/ypotrofies-oikonomikis-enischysis-ey/?fbclid=IwAR0cv5M7qHrUkhgPRq9ECeRPxa05l1m2_veN8mvw4qV1ssJf_bs5JblzgvY  

Για την υποβολή αίτησης μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:https://uproskliseis.upatras.gr/job/81066-e-y-m-maragkos-07-04-2021/ 

Για απορίες ή διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο της Κοινωνικής Μέριμνας στα εξής:Τηλέφωνο: 2610.969696 (καθημερινά από τις 08:00 έως τις 15:00) Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Σας διαβιβάζουμε το συνημμένο έγγραφο του Υφυπουργού Ανώτατης Εκπαίδευσης κ. Συρίγου, με υπόδειγμα βεβαίωσης που αφορά στην μετακίνηση των φοιτητών για σίτιση  με τις ακόλουθες διευκρινίσεις:

  • Ώρες προβλεπόμενης προσέλευσης στο χώρο σίτισης: σύμφωνα με το πρόγραμμα του εστιατορίου που σιτίζεται ο φοιτητής
  • Χρονικό διάστημα ισχύος της βεβαίωσης: σύμφωνα με το χρονικό διάστημα ισχύος των μέτρων κατά τα αναφερόμενα στις σχετικές εγκυκλίους
  • Τα στοιχεία των φοιτητών συμπληρώνονται  από τους ίδιους τους φοιτητές και υπογράφουν( κάτω αριστερά της βεβαίωσης) για την ακρίβεια των στοιχείων που δηλώνουν 

Επισημαίνεται ότι η βεβαίωση εκδίδεται με υπογραφή του Προϊσταμένου του Τμήματος, ΜΟΝΟ για τη συγκεκριμένη Εστία που έχει δικαίωμα σίτισης ο φοιτητής.

Οι βεβαιώσεις θα αποστέλλονται στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. μόνο από το ιδρυματικό email και θα υπογράφονται  εφόσον φέρουν την υπογραφή του φοιτητή ή συνοδεύονται με Υπεύθυνη Δήλωση από το gov.gr για την ακρίβεια των αναγραφομένων στοιχείων.

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ολοκληρωθούν σήμερα *Δευτέρα 5 Απριλίου 2021*. Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.

Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, θα ξεκινήσει την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 24 Μαΐου 2021.
Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να υπενθυμίσετε εγκαίρως στους φοιτητές την καταληκτική ημερομηνία δηλώσεων συγγραμμάτων, προκειμένου να υποβάλλουν τη δήλωσή τους για το Εαρινό εξάμηνο 2020-21 μέχρι σήμερα * Δευτέρα 5 Απριλίου 2021*.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Ειδικά για το εαρινό εξάμηνο 2020-21, σύμφωνα με την ΚΥΑ υπ' αριθμ. 1068B/19.03.2021 (https://eudoxus.gr/files/FEK_1068B_19.03.2021.pdf) αλλά και με το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf) οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει στη δήλωσή τους είτε στο χειμερινό εξάμηνο 2020-21 είτε στο εαρινό εξάμηνο 2020-21, ακόμα και αν έχουν εξεταστεί επιτυχώς σε αυτά, αλλά πάντοτε με την προϋπόθεση να μην έχουν παραλάβει σύγγραμμα για τα εν λόγω μαθήματα.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

(Εσωτερικός Κανονισμός Παν. Πατρών ΦΕΚ 3899/25.10.2019 άρθρο 45)

1. Ο Σύμβουλος σπουδών καθοδηγεί και υποστηρίζει τους πρωτοετείς φοιτητές στα προγράμματα σπουδών τους.
2. Με απόφαση της Συνέλευσης εκάστου Τμήματος ορίζεται η εκ περιτροπής ανάθεση καθηκόντων συμβούλου σπουδών στα μέλη Δ.Ε.Π του οικείου Τμήματος, με ετήσια θητεία, η οποία αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους και μπορεί να ανανεώνεται με τη σύμφωνη γνώμη του ενδιαφερομένου. Η ανάθεση δύναται να διενεργηθεί είτε σε συγκεκριμένο αριθμό μόνιμων μελών ΔΕΠ του Τμήματος είτε ανά φοιτητή, με την αντιστοίχιση του καταλόγου των μελών ΔΕΠ του Τμήματος με τον αντίστοιχο κατάλογο των πρωτοετών φοιτητών εκάστου ακαδημαϊκού έτους.
3. Οι Σύμβουλοι Σπουδών συμβουλεύουν και υποστηρίζουν τους πρωτοετείς φοιτητές με σκοπό να διευκολυνθεί η μετάβασή τους από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενημερώνουν, πληροφορούν και συμβουλεύουν τους φοιτητές σε θέματα των σπουδών τους, καθώς και σε θέματα για την πρόοδο και την επιτυχή ολοκλήρωσή τους.
4. Τα Μέλη Δ.Ε.Π, Ε.Ε.Π, Ε.ΔΙ.Π, Ε.Τ.Ε.Π και το λοιπό εν γένει εκπαιδευτικό προσωπικό, το διοικητικό προσωπικό, οι Διευθυντές/ριες των Εργαστηρίων/Κλινικών, οι Διευθυντές/ριες των Τομέων και οι Πρόεδροι των Τμημάτων, καθώς και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος συνεργάζονται και υποστηρίζουν τους Συμβούλους Σπουδών στο έργο τους, ενώ λαμβάνουν υπόψη πληροφορίες, παρατηρήσεις, υποδείξεις και αιτήσεις τους, για τυχόν ελλείψεις, δυσλειτουργίες που δημιουργούν προβλήματα στους φοιτητές και τυχόν προτάσεις για την αντιμετώπισή τους.

Πληροφορίες για στοιχεία επικοινωνίας των ακαδ. συμβούλων σπουδών μπορούν να αναζητούν οι φοιτητές στον σύνδεσμο https://www.chem.upatras.gr/el/contactus-el

Από τη Γραμματεία

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της ΚΥΑ υπ' αριθμ. 1068B/19.03.2021 (https://eudoxus.gr/files/FEK_1068B_19.03.2021.pdf), σας ενημερώνουμε ότι η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων προς όλους τους δικαιούχους φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Α.) για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21, λόγω των έκτακτων μέτρων για αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, θα πραγματοποιηθεί με κατ' οίκον διανομή αυτών κατά παρέκκλιση της παραγράφου 5 του άρθρου 2 της με αριθμ. 125766/Ζ1/28.7.2016 απόφασης.

Σύμφωνα με την εκδοθείσα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eudoxus.gr/files/Dianomi_Earinou_2020-21.pdf), οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών ξεκινούν σήμερα, Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021 και θα ολοκληρωθούν την Δευτέρα 05 Απριλίου 2021. Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ως άνω προθεσμίας *δεν* θα είναι δυνατό να υποβληθεί καμία νέα δήλωση ή να τροποποιηθεί κάποια ήδη υποβληθείσα.

Στη δήλωσή τους οι φοιτητές, θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα απαιτούμενα πεδία της "Υποχρεωτικής Δήλωσης Διεύθυνσης" για την κατ' οίκον παράδοση των συγγραμμάτων που θα επιλέξουν.
Η κατ'οίκον παράδοση των δηλωθέντων συγγραμμάτων από τους εκδοτικούς οίκους, μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς ή/και με δικά τους μέσα θα ξεκινήσει την Τρίτη 06 Απριλίου 2021 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 24 Μαίου 2021.
Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.
Ειδικά για το εαρινό εξάμηνο 2020-21, σύμφωνα με την προαναφερθείσα ΚΥΑ και Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και με το έγγραφο του Υπουργείου (https://eudoxus.gr/files/Odhgies_Pros_Eudoxus_Earino_2020.pdf) οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν την τρέχουσα περίοδο συγγράμματα για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει στη δήλωσή τους είτε στο χειμερινό εξάμηνο 2020-21 είτε στο εαρινό εξάμηνο 2020-21, ακόμα και αν έχουν εξεταστεί επιτυχώς σε αυτά, αλλά πάντοτε με την προϋπόθεση να μην έχουν παραλάβει σύγγραμμα για τα εν λόγω μαθήματα.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Το e-mail αυτό σας αποστέλλεται από το Online HelpDesk της δράσης "Εύδοξος".
Παρακαλούμε MHN απαντήσετε σε αυτό το e-mail.
Εάν έχετε απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών στο σύνδεσμο http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη (https://progress.upatras.gr/) για ανανέωση εγγραφής στο εαρινό εξάμηνο 2020-2021 των προπτυχιακών φοιτητών του Τμήματός μας θα είναι ανοικτή από 22-02-2021 έως και 30-04-2021. Η ανανέωση στο εξάμηνο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές παρατείνεται από την Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021 έως και την Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, έχουν οι φοιτητές που έχουν δηλώσει τα εν λόγω μαθήματα μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του Ψηφιακού Άλματος εντός της περιόδου υποβολής των δηλώσεων αλλά και των τοπικών ηλεκτρονικών συστημάτων που λειτουργούν στα Τμήματα.

Η ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από τους φοιτητές συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και υλοποιείται με τρόπο που διασφαλίζεται η ανωνυμία τους. Η είσοδος στο ηλεκτρονικό σύστημα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς του κάθε φοιτητή.

Για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε στο https://ps.modip.upatras.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος στο ps.modip.upatras.gr
  • Σύνδεση με τη χρήση του UPnet ID και του προσωπικού κωδικού σας.
  • Επιλογή μαθήματος από τη λίστα των μαθημάτων που εμφανίζεται.
  • Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
  • Επιλογή «Υποβολή» ώστε να υποβάλετε το ερωτηματολόγιο για το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Συνεχίζετε, σε χρόνο της επιλογής σας, τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και για τα υπόλοιπα μαθήματα της λίστας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...