Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 805ης / 08.03.2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», που συγχρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο –Ε.Κ.Τ.) και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Πράξης  «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Πατρών με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022», με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον καθηγητή Διονύσιο Μαντζαβίνο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, προτίθεται να προβεί στην ανάθεση έργου ως κάτωθι:

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Προθεσμία λήξης Υποβολής Προτάσεων21η.03.2022 και ώρα 15:00

Υποβολή Αιτήσεων Επικουρικού (Πατήστε εδώ)

Προς την Ακαδημαϊκή Κοινότητα

Σας υπενθυμίζουμε ότι στο Πανεπιστήμιο Πατρών λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης 11771,

την οποία μπορείτε να καλείτε επί 24/ωρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα για άμεση παροχή βοήθειας εντός της Πανεπιστημιούπολης.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

2610-997993, 2610-996605

Το Κέντρο  Αίματος του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, σας υπενθυμίζει:

Το ραντεβού μας για την αιμοδοσία του Μαρτίου  είναι:

Πέμπτη 10-3-2022, 9:30-13:30, στο χώρο της φοιτητικής μέριμνας του κτιρίου Α

Μπορούν να προσέλθουν, εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι έναντι του SARS Cov-2 υποψήφιοι αιμοδότες, αρκεί:

  1. να μην έχουν συμπτωματολογία ίωσης
  2. να μην έχουν έρθει σε επαφή με γνωστό ενεργό κρούσμα Covid-19 το τελευταίο 15ημερο
  3. να έχουν περάσει τουλάχιστον 28 ημέρες από την έναρξη συμπτωμάτων Covid-19
  4. αν έχουν εμβολιασθεί πρόσφατα και δεν παρουσιάζουν συμπτώματα, μπορούν να αιμοδοτήσουν άμεσα, αλλιώς, μια εβδομάδα μετά τον εμβολιασμό
  5. η προσκόμιση αρνητικού self ή rapid test είναι προαιρετική

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλ.: 2613603668 ή στο e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών, έχει ως κεντρικό σκοπό την ενίσχυση των Δομών Κοινωνικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών και την υποστήριξη των Φοιτητών που προέρχονται από Ευαίσθητες/Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες. Παράλληλα, σκοπός της Δράσης είναι η παροχή ισότιμης εκπαίδευσης, ευκαιριών και προσβασιμότητας σε όλους τους Φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ενημερώσεις- Επικείμενες δράσεις

1. Επιμορφωτικά Σεμινάρια Κατάρτισης Κοινωνικής Μέριμνας

Η Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πατρών διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια σε θέματα υποστήριξης φοιτητών οι οποίοι ανήκουν στις Ευπαθείς / Ευαίσθητες Κοινωνικές Ομάδες. Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών. Όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς τις υποχρεώσεις τους θα λάβουν ειδικό πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Πατρών και συμπλήρωμα πιστοποιητικού με όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Οι αιτήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι και Τρίτη, 8 Μαρτίου 2022.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/epimorfotika-seminaria-katartisis-k-2/

2. Εργαστήριο επαγγελματικής ανάπτυξης: “Πώς θα διαμορφώσω αποτελεσματικό βιογραφικό”

Η Κοινωνική Μέριμνα διοργανώνει δωρεάν βιωματικό εργαστήριο (workshop) ανάπτυξης δεξιοτήτων αυτοπαρουσίασης και δικτύωσης με την αγορά εργασίας με τίτλο “Πώς θα διαμορφώσω αποτελεσματικό βιογραφικό”. Το εργαστήριο θα είναι διάρκειας 240’ (4 ώρες) και θα πραγματοποιηθεί στις 21/03/2022 και 23/03/2022 (2 ώρες ανά ημέρα). Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/workshop-gia-syntaxi-viografikoy-simeiomato/

3. Σεμινάρια επιμόρφωσης μελών ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικού Προσωπικού

Η Κοινωνική Μέριμνα διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνονται σε μέλη ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και Διοικητικούς Υπαλλήλους σε θέματα δημιουργίας προσβάσιμων αρχείων Word, PowerPoint, Excel και PDF. Η εκπαίδευση είναι διάρκειας 1 ώρας και τα σεμινάρια πραγματοποιούνται διαδικτυακά (μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Zoom) σε μηνιαία βάση. Για τον μήνα Μάρτιο έχουν οριστεί οι εξής ημερομηνίες και ώρες: Τετάρτη, 16 Μαρτίου στις 12μ.μ.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/seminaria-epimorfosis-melon-dep-kai-d/

4. Παράταση διαγωνισμού 3D Εκτύπωσης Πρωτότυπου Σχεδιασμού

Σχετικά με το διαγωνισμό “3D Εκτύπωσης Πρωτότυπου Σχεδιασμού”, σας ενημερώνουμε ότι δίνεται παράταση για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής μέχρι της 10 Μαρτίου 2022, ενώ και η υποβολή των έργων προς αξιολόγηση παρατείνεται μέχρι της 1 Μαΐου 2022. Εξαιτίας του μεγάλου όγκου συμμετοχών στην κατηγορία 2 με “Δημιουργία ενός τρισδιάστατου σχεδίου που θα εξυπηρετούσε έναν Φοιτητή με Αναπηρία στην καθημερινότητά του και στην καλύτερη διαβίωσή του”, διευκρινίζουμε ότι όσοι δηλώσουν συμμετοχή, είναι πλέον διαθέσιμη μόνο αυτή η κατηγορία. Το έπαθλο γα το νικητή είναι ένα tablet αξίας 250€. Πληροφορίες για το διαγωνισμό και τις νέες ημερομηνίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://socialwelfare.upatras.gr/diagonismos-3d-ektyposis-prototypoy-sch/

Υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας 

Οι υπηρεσίες είναι ΔΩΡΕΑΝ και διατηρούν απόλυτα το προσωπικό απόρρητο με βάση τις κείμενες νομοθεσίες (GDPR)

Ψυχοκοινωνική και Συμβουλευτική Στήριξη
Ψυχολογική Στήριξη
Ιατρική Υποστήριξη και Φυσικοθεραπείες
Υπηρεσίες Ψηφιακής Προσβασιμότητας
Επαγγελματική Συμβουλευτική
Υποτροφίες οικονομικής ενίσχυσης
Μετακίνηση Φοιτητών με Αναπηρία

Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας
Τηλέφωνο: 2610 969696
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Website: https://socialwelfare.upatras.gr/

Ενημερώνουμε τους προπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος, ότι είναι ανοιχτή η πλατφόρμα του Ψηφιακού Άλματος για την ανανέωση εγγραφής εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022.

Παρακαλούνται οι φοιτητές να ανανεώσουν το εξάμηνο φοίτησής τους, το ίδιο ισχύει και για όσους πρόκειται να αποφοιτήσουν.

Θα ακολουθήσει περίοδος δηλώσεων μαθημάτων με νεώτερη ανακοίνωση.

Η ανανέωση εξαμήνου είναι υποχρεωτική.

Σας ενημερώνουμε ότι από 03.03.2022 έως 31.03.2022 θα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος για την ηλεκτρονική ανανέωση εγγραφής στο Εαρινό Εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022. Ως εκ τούτου, όσοι  μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας. 

Όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό άλμα καθώς και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του  ΔΠΜΣ «Εφαρμοσμένη Βιοχημεία: Κλινική Χημεία, Βιοτεχνολογία, Αξιολόγηση φαρμακευτικών Προϊόντων» θα  καταθέτουν στη Γραμματεία την επισυναπτόμενη αίτηση ανανέωσης εγγραφής.

Σας επισημαίνουμε ότι η ανανέωση εγγραφής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους.

Παρακαλούνται οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους και επιθυμούν να συμμετέχουν στην επόμενη ορκωμοσία (σε ημερομηνία που θα μας γνωστοποιηθεί αργότερα από τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου μας και θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση), μπορούν να καταθέτουν αίτηση ορκωμοσίας από το πανεπιστημιακό τους email κ μόνο από 3/3/2022 έως 13/03/2022 στο email της Γραμματείας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ/ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Οι αιτήσεις για την ορκωμοσία θα υποβάλλονται  από τους ενδιαφερόμενους στη  Γραμματεία, αφού έχουν κλείσει κάθε είδους εκκρεμότητες που τυχόν υπάρχουν με Φοιτητική Εστία, Βιβλιοθήκη και Φοιτητική Μέριμνα και Erasmus+.  Θα πρέπει επίσης να έχουν παραδοθεί στη Γραμματεία τα αντίτυπα των πτυχιακών εργασιών.

Επισυνάπτονται:

  • Αίτηση ορκωμοσίας,
  • Υπεύθυνη Δήλωση και
  • Έντυπο της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

Θα πρέπει επίσης να παραδοθεί ή αποσταλεί  με συστημένη επιστολή/courier στη Γραμματεία η ακαδημαϊκή ταυτότητα.

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής των υποψήφιων ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ του Τμήματος  για το εαρινό εξάμηνο του ακαδ. έτους 2021-2022 θα είναι ανοικτή από 28-02-2022 έως και 30-04-2022.

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Nea_Paratasi_Dianomis_Xeimerinou_2021.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής για τους φοιτητές.

Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.

Σας ενημερώνουμε ότι την  Παρασκευή 21/01 και ώρα 9:00 έως 14:30. θα διενεργηθεί Rapid Test για COVID-19 στις εγκαταστάσεις της Φοιτητικής Εστίας από τον ΕΟΔΥ. Όσοι από τους φοιτητές και το προσωπικό του Πανεπιστημίου επιθυμούν να το κάνουν μπορούν να προσέλθουν.

Από τη Γραμματεία Πρυτανείας

Ενημερώνουμε του επί πτυχίω φοιτητές του Τμήματός μας, ότι η πλατφόρμα του Ψ.Α, θα παραμείνει ανοικτή έως 14/1/2022, για τη δήλωση εαρινών μαθημάτων ακαδ. έτους 2021-22.

Επισημαίνεται ότι τα ονόματα των φοιτητών που δεν θα κάνουν δήλωση μαθημάτων δεν θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά βαθμολόγια και ως εκ τούτου δεν θα είναι δυνατή η κατάθεση βαθμολογίας γι’ αυτούς στην εξεταστική του εξαμήνου τους αλλά ούτε και στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου. 

Έγκυρη θεωρείται η τελευταία δήλωση που υποβάλει ο φοιτητής. Αν έχει υποβάλλει  ήδη μία και προσπαθήσει να κάνει καινούργια δήλωση με προσθήκη κάποιου μαθήματος, θα πρέπει να συμπεριλάβει και πάλι τα μαθήματα που είχε δηλώσει στην προηγούμενη δήλωση.

Ενημερώνονται επίσης οι φοιτητές του Τμήματος, ότι κατόπιν επανειλημμένων σχετικών αποφάσεων Συνελεύσεων Τμήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ αιτήματα εκπρόθεσμων δηλώσεων μαθημάτων παρά μόνο εάν υπάρχει αιτιολογημένη και αποδεδειγμένη αδυναμία δήλωσης (π.χ ιατρικοί λόγοι-νοσηλεία).

Από τη Γραμματεία

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Contact

Dept of Chemistry
University of Patras
University Campus
Rio Achaias
26504 Greece
Email: chemsecr@upatras.gr
Tel: (+302610) 996202 & 996205 (postsec), 996203 & 996204 (gradsec)


View map in new window

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...