Αίτηση Βεβαίωσης Αναγόρευσης σε Διδάκτορα Τμήματος https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-vevaiosis-anagorefsis-se-didaktora-tmimatos/description/

1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
2. Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από www.gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα.
3. Πρακτικό κρίσεως υπογραμμένο από τα μέλη της επταμελούς εξεταστικής επιτροπής (αποστέλεται στη Γραμματεία Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τον Επιβλέποντα Καθηγητή) και συνοδεύεται από ένα βαθμολόγιο.
4. Κατατίθεται στη Γραμματεία ένα (1) αντίγραφο της διδακτορικής διατριβής δερματόδετο ή με χοντρό πλαστικοποιημένο εξώφυλλο (με τις τελικές διορθώσεις) στις οποίες περιλαμβάνονται:

α) Ελληνικό Εξώφυλλο
β) Αγγλικό Εξώφυλλο
γ) Περίληψη και λέξεις κλειδιά του διδακτορικού στην ελληνική γλώσσα
δ) Περίληψη και λέξεις κλειδιά του διδακτορικού στην αγγλική γλώσσα
ε) Τα ονόματα της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
στ) Βιογραφικό σημείωμα

5. Αποδεικτικό κατάθεσης της διδακτορικής διατριβής στην ιστοσελίδα nemertes.library.upatras.gr και αντιγράφου της αίτησης παράτασης χρόνου αποκλεισμού σε περίπτωση που έχει ζητηθεί από τον υποψήφιο διδάκτορα.
6. Υπεύθυνη Δήλωση από το www.gov.gr που θα δηλώνεται ότι:

α) ακολούθησα πιστά όλους τους κανόνες της επιστημονικής δεοντολογίας
β) η εργασία μου δεν αποτελεί προϊόν λογοκλοπής, αλλά έρευνας, στην οποία συμμετείχα ενεργά
γ) έχω λάβει γνώση και γνωρίζω τις συνέπειες του νόμου και των οριζόμενων στους Κανονισμούς Σπουδών και τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Πατρών
δ) Η εργασία που καταθέτω με τίτλο………………………….. έχει εκπονηθεί με δική μου ευθύνη, τηρουμένων των προϋποθέσεων που ορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις.

7. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα ακόλουθα:

o Το τελικό κείμενο της διδακτορικής διατριβής (σε οποιαδήποτε μορφή)
o Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
o Λέξεις κλειδιά της διδακτορικής διατριβής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
o Τα μέλη της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

8. Ανάρτηση στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης https://www.ekt.gr/ της Διδακτορικής Διατριβής σε ηλεκτρονική μορφή κατόπιν σχετικής ειδοποίησης από τη Γραμματεία.
9. Βεβαίωση Επικουρικού έργου
10. Αποδεικτικό μίας τουλάχιστον δημοσίευσης του υποψήφιου/ας ως πρώτος συγγραφέας, σε έγκριτο επιστημονικό περιοδικό διεθνούς κύρους (με σύστημα κριτών), σχετική με την επιστημονική περιοχή του θέματος της διδακτορικής διατριβής ή να έχει παρουσιάσει ο υποψήφιος ως ελάχιστο μία προφορική ή αναρτημένη εργασία σε διεθνές συνέδριο, ή να έχει συμμετοχή σε αίτηση ευρεσιτεχνίας, που θα αποδεικνύεται με την κατάθεση των απαραίτητων στοιχείων.
11. Παραδίδονται στη Γραμματεία:

o Ακαδημαϊκή ταυτότητα
o Μαγνητική κάρτα

Αίτηση Βεβαίωσης Έγκρισης Απονομής Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών https://eservice.upatras.gr/case/aitisi-vevaiosis-egkrisis-aponomis-metaptychiakou-titlou-spoudon/description/

• Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
• Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας ή Μη έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας από https://www.gov.gr, σε περίπτωση που ο φοιτητής έχει απωλέσει ή δεν έχει εκδώσει Ακαδημαϊκή Ταυτότητα.
• Άλλα απαιτούμενα Δικαιολογητικά που αναγράφονται στις ανακοινώσεις της Γραμματείας*
• Απαιτείται η προσκόμιση της πρωτότυπης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη Γραμματεία του Τμήματος.

*Συμπληρωματικά δικαιολογητικά:

1. Βαθμολόγιο
2. Πρακτικό Εξέτασης Μεταπτυχιακής Διπλωματικής
3. Παρατηρήσεις επί του κειμένου της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας
4. Τίτλος ερευνητικής εργασίας για έκδοση παραρτήματος Διπλώματος
5. Ένα (1) αντίγραφο της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας (με τις τελικές διορθώσεις και θερμοκολλημένο):

i. Ελληνικό Εξώφυλλο
ii. Αγγλικό Εξώφυλλο
iii. Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην ελληνική γλώσσα
iv. Περίληψη και λέξεις κλειδιά στην αγγλική γλώσσα
v. Τα ονόματα της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

6. Αποδεικτικό κατάθεσης της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ιστοσελίδα nemertes.library.upatras.gr  και αντιγράφου της αίτησης παράτασης χρόνου αποκλεισμού, σε περίπτωση που έχει ζητηθεί από τον μεταπτυχιακό φοιτητή.
7. Υπεύθυνη Δήλωση από το www.gov.gr που θα δηλώνεται ότι:

α) ακολούθησα πιστά όλους τους κανόνες της επιστημονικής δεοντολογίας
β) η εργασία μου δεν αποτελεί προϊόν λογοκλοπής, αλλά έρευνας, στην οποία συμμετείχα ενεργά
γ) έχω λάβει γνώση και γνωρίζω τις συνέπειες του νόμου και των οριζόμενων στους Κανονισμούς Σπουδών και τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Πατρών δ) Η εργασία που καταθέτω με τίτλο………………………….. έχει εκπονηθεί με δική μου ευθύνη, τηρουμένων των προϋποθέσεων που ορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις.

8. Ηλεκτρονικό Αρχείο που κατατίθεται στη Γραμματεία, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται (4 διαφορετικά αρχεία):

i. Το τελικό κείμενο της διπλωματικής εργασίας (σε οποιαδήποτε μορφή)
ii. Περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
iii. Λέξεις κλειδιά της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
iv. Τα μέλη της Τριμελούς Εξεταστικής Επιτροπής στην ελληνική και αγγλική γλώσσα

9. Βεβαίωση επικουρικού έργου
10. Επιστρέφονται στη Γραμματεία:

i. Ακαδημαϊκή ταυτότητα
ii. μαγνητική κάρτα

Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/Files/Dianomi_Xeimerinou_2023_24.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η διανομή συγγραμμάτων για το χειμερινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την *Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023* και θα ολοκληρωθεί την *Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024*.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την *Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023* και θα ολοκληρωθούν την *Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023*.

Από τη Γραμματεία

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ανακοινώθηκε ότι από τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 16.00 μπορούν να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:

  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
  • από αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
  • από φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Β’ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024,
  • από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
  • από φοιτητές - τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α΄120),
  • από φοιτητές - τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Η σχετική ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ, ευρίσκεται στον σύνδεσμο: https://www.minedu.gov.gr/news/56784-16-10-23-meteggrafes-metakiniseis-akadimaikoy-etous-2023-2024

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Στην περίπτωση που φοιτητής συνδεθεί στη εφαρμογή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr αλλά δεν μπορεί να προχωρήσει με την αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης λόγω ελλιπών στοιχείων, να επικοινωνεί με τη Γραμματεία του Τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και 2610-996205 2610-996202).

Από τη Γραμματεία

Life Science Zurich Graduate School offers more than 100 funded PhD positions. With around 500 research groups and more than 1600 Ph.D. students, Life Science Zurich Graduate School is one of the largest graduate schools in Europe. It has 17 highly competitive PhD programs and is jointly run by the ETH Zurich and the University of Zurich

Our PhD positions are generously funded, and we provide the students with a challenging training environment, a clear mentoring system and the opportunity to perform leading-edge research. Zurich offers not only a highly recognized research area, but also enjoys an excellent reputation as being one of the international cities with the world’s best standard of living. 

With a MSc Degree in Life Sciences, an excellent track record and good English skills candidates are welcome to apply to one of our PhD programs! 

Interested? Complete  Application online until November 12023 


pdf 64PhD offer

pdf 64PhD LSZGS_plakat

Είσαι φοιτητής; Γίνε εθελοντής! https://www.patrasiq.gr/ethelontis/

  • Ως εθελοντής θα αποκτήσεις την εμπειρία διοργάνωσης μιας μεγάλης έκθεσης.
  • Θα έρθεις σε επαφή με την πανεπιστημιακή και την επιχειρηματική κοινότητα.
  • Θα κάνεις φίλους και θα γίνεις μέλος της μεγάλης μας οικογένειας.
  • Θα αναπτύξεις τις δεξιότητές σου και θα ανακαλύψεις νέα ενδιαφέροντα.
  • Θα ανακαλύψεις νέες καινοτόμες ιδέες και πώς αυτές παρουσιάζονται.  
  • Θα κατανοήσεις καλύτερα την έννοια της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

iq2023

Η εγγραφή των εισαγομένων με τις ειδικές κατηγορίες των Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, που εισήχθησαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, θα πραγματοποιηθεί από Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023 έως και Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:

  • Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

– Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
– Σταθερό Τηλέφωνο
– Κινητό Τηλέφωνο
– Πατρώνυμο
– E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου

 Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα  2610-962632, 2610-962635, 2610-962636 και 2610-962814, όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το χρονικό διάστημα από 02.10.2023 έως και 12.10.2023 που θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023-2024 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών.

 H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

  1. Εγγραφή επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές
  2. Χορήγηση χρηματικών βραβείων
  3. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
  4. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 8ης & 16ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  5. Υποβολή αιτήσεων στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2023 - 2024
  6. [UPDATE] Υποβολή αιτήσεων σίτισης πρωτοετών φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών ακαδ. έτους 2023 - 2024
  7. Ενημέρωση πρωτοετών φοιτητών για τη 2η φάση ηλεκτρονικής εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών
  8. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΑΠΟ 1.1.2024-31.12.2024
  9. Εργαζάκειο Ίδρυμα - Προκήρυξη χορήγησης υποτροφιών 2023-2024
  10. Εγγραφές των εισαγομένων στα Τμήματα/Εισαγωγικές Κατευθύνσεις και στις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ειδικής κατηγορίας των Αλλοδαπών-Αλλογενών

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...