Στο χρονικό διάστημα από την Τρίτη 5.10.2021 έως και την Τρίτη 12.10.2021 θα πραγματοποιείται η ηλεκτρονική εγγραφή πρωτοετών ακαδ. έτους 2021-2022 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών eggrafes.upatras.gr για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά.

Στην περίπτωση που είχες εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν θα ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία. Θα δοθούν προσεχώς οδηγίες από τις Γραμματείες.

Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίησή σου μέσω της συμπλήρωσης του κωδικού υποψηφίου και τουλάχιστον ενός ακόμα από τα παρακάτω στοιχεία:

    Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
    Σταθερό Τηλέφωνο
    Κινητό Τηλέφωνο
    Πατρώνυμο
    E-mail

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσεις τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσεις αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

    Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
    Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
    Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
    Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείς να επικοινωνείς τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962632, 2610-962635 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 05.10.2021 έως και 12.10.2021.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους.
Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ilektroniki-engrafi-akad-etous-2021-2022/

και

https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/

Αγαπητές/οι Απόφοιτοι,

Το Πανεπιστήμιο Πατρών απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία εγγραφής στο κοινωνικό δίκτυο των απόφοιτων έτσι ώστε να διευκολύνει τη διατήρηση στενών σχέσεων!

Εγγραφείτε γρήγορα και απλά με μόλις ένα βήμα εδώ: https://alumni.upatras.gr/register/. Συμπληρώστε την φόρμα εισάγοντας μόνο το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο,  το  τμήμα  αποφοίτησης, το έτος αποφοίτησης καθώς και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας. Εντός λίγων εργάσιμων ημερών, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της εγγραφή σας.

Ως απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Πατρών μπορείτε να διατηρήσετε την επαφή με τους συμφοιτητές σας, να ενημερώνεστε για τα νέα του Πανεπιστημίου, τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, τις θέσεις εργασίας καθώς και τις διακρίσεις των απόφοιτων του Ιδρύματος.

Καλώς ορίσατε για μία ακόμη φορά στο Πανεπιστήμιο μας!

Διατηρήστε «ζωντανές» τις αναμνήσεις των πιο όμορφων χρόνων, αυτών των φοιτητικών! Η φοιτητική παρέα σας περιμένει, εσείς ως πότε θα απουσιάζετε;

Ο Πρύτανης
Χρήστος Ι. Μπούρας
Καθηγητής

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η πάσης φύσεως ηλεκτρονική αλληλογραφία του Πανεπιστημίου Πατρών με όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας (ενημέρωση, εκλογικές διαδικασίες κλπ) θα πραγματοποιείται μόνο με τη χρήση του πανεπιστημιακού e-mail μορφής @upatras.gr ή @*.upatras.gr.

Όσοι δεν διαθέτουν πανεπιστημιακό e-mail παρακαλούμε να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν: https://www.upnet.gr/email/

Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας διαφορετικής μορφής ( πχ. @gmail.com κλπ) δεν θα εμφανίζονται στον ηλεκτρονικό τηλεφωνικό κατάλογο του Ιδρύματος.

Για πληροφορίες εγγραφής πρωτοετών φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 παρακαλούμε επισκεφθείτε την κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Πατρών,  https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/ η οποία θα επικαιροποιείται συνεχώς σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 37/25.06.2021 Συνεδρίασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 09 Αυγούστου 2021 έως και την Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο - Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 - 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής στο χειμερινό εξάμηνο 2021-2022 των προπτυχιακών φοιτητών του Τμήματός μας θα είναι ανοικτή από 01-09-2021 έως και 31-10-2021.

Από τη Γραμματεία

Επί του θέματος της παράδοσης των τίτλων σπουδών, οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν τους τίτλους σπουδών τους από τις Γραμματείες των Τμημάτων, χωρίς την ύπαρξη συνοδών μελών, σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινώσει η Γραμματεία.

Υπενθυμίζεται επίσης η δυνατότητα της αποστολής του τίτλου σπουδών, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης με φυσική παρουσία του πτυχιούχου καθώς πλέον υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης από την εφαρμογή www.gov.gr, και ειδικότερα από τον σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

Για την έκδοση της υπεύθυνης δήλωσης οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστούν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο gov.gr ή στο Taxisnet και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η εν λόγω Υπεύθυνη δήλωση είναι νομικά ισοδύναμη με υπεύθυνη δήλωση που φέρει το γνήσιο της υπογραφής και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να την αποστείλει και ηλεκτρονικά σε δημόσια υπηρεσία.

Ως εκ τούτου, για την παραπάνω περίπτωση η διαδικασία διαμορφώνεται εναλλακτικά ως ακολούθως:

Α. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας chemsecrgrad@upatras.gr έως 23.7.2021 με συνημμένα τα παρακάτω:

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Σας ενημερώνω πως έχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου σε όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου μου και επιθυμώ  να το παραλάβω τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την Γραμματεία με φυσική παρουσία.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι:

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……………….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα :
Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Β. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ:

Αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος από τον ενδιαφερόμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας chemsecrgrad@upatras.gr έως 23.7.2021 με συνημμένα τα παρακάτω :

Ηλεκτρονική Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ηλεκτρονικά μέσω της ανωτέρω εφαρμογής www.gov.gr (επιλογή: με ελεύθερο κείμενο) όπου θα αναγράφει:

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Παρακαλώ να μου αποστείλετε τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών μου (πτυχίο ή δίπλωμα ή δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών κλπ.) με τα λοιπά προβλεπόμενα πιστοποιητικά που τον συνοδεύουν, με αποκλειστική μου ευθύνη μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών επιλογής μου ……………………………. (Επωνυμία), την οποία θα αποστείλω να τα παραλάβει αντ’ εμού, με δική μου οικονομική επιβάρυνση, στην ταχυδρομική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος, τις ημέρες και ώρες που θα μου υποδειχθούν από την υπηρεσία σας.

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω επίσης ότι:

1.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με την φοιτητική εστία Παν. Πατρών

2.Δεν έχω δανειστεί βιβλία από τη βιβλιοθήκη του Παν. Πατρών

3.Δεν έχω καμμιά εκκρεμότητα με τη φοιτητική μέριμνα του Παν. Πατρών σχετικά με τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Έχω Α.Μ Φοιτητή ……….…….. και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην εξεταστική περίοδο ……………………….

Επισυνάπτω στην παρούσα:

Αρχείο με τις δύο όψεις της Αστυνομικής του ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, του διαβατηρίου του).

Αίτηση για την Ένωση Ελλήνων Χημικών (επισυνάπτεται)

Σας ενημερώνουμε  ότι η Συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.
Αιτήσεις μπορούν να κατατίθενται από 15/7-30/7/2021 στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://forms.gle/xKn63u13nF1FJYmw7

Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
-ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
-Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε ΕΩΣ 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου.
-Τα μαθήματα πρέπει να δηλωθούν όπως ακριβώς περιγράφονται στο πρόγραμμα σπουδών ΚΑΙ με τον ΚΩΔΙΚΟ τους.
-Αιτήσεις που δεν θα αναγράφουν τον κωδικό μαθήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
-Επιτρέπεται μόνο μία αίτηση βελτίωσης βαθμού.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.
 
Αιτήσεις βελτίωσης βαθμού θα γίνονται δεκτές από 15/7/20201 έως και 30/7/2021.

Επιτρέπεται ΜΟΝΟ μία αίτηση. Σε περίπτωση περισσοτέρων θα ληφθεί υπόψη μόνο η πρώτη. Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  καλύτερος από τους δύο βαθμούς.

Από τη Γραμματεία

Σας προωθούμε το υπ΄ αρίθμ. 77188/Ζ1/29-6-2021 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ που αφορά στην διαδικασία χορήγησης στεγαστικού επιδόματος ακαδ. έτους 2020-2021 για ενημέρωσή σας.

Επισημαίνεται ότι  το χρονικό διάστημα υποβολής των  ηλεκτρονικών αιτήσεων μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στην ειδική εφαρμογή για το στεγαστικό επίδομα https://stegastiko.minedu.gov.gr για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, ορίζεται από την Τρίτη 29 Ιουνίου 2021 έως και την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021.

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...