Αξιότιμοι/ες

παρακαλούμε δείτε λίστα αποφοίτων προς ορκωμοσία την 4η Αυγούστου 2022 σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί ήδη (επισυνάπτεται).

Επισημαίνεται να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα ακόλουθα:

Ο χώρος διεξαγωγής των τελετών των Τμημάτων που εδρεύουν στην Πάτρα είναι τα Αμφιθέατρα Ι1 & Ι4 του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Πατρών http://www.confer.upatras.gr/index.php
• Πληροφορίες για πρόσβαση στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρίο Πατρών, στο Αγρίνιο, στο Αίγιο, στο Μεσολόγγι, στον Πύργο και στην Αμαλιάδα μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/foitites/protoeteis/prosvasistin-panepistimioupoli-patras/
• Το κείμενο του όρκου, χορηγείται από τη Γραμματεία του Τμήματος και διαβάζεται από τον πρωτεύσαντα ή την πρωτεύσασα σε βαθμό Πτυχίου ή Διπλώματος του Τμήματος. Όσοι/-ες εκ των αποφοίτων δεν επιθυμούν να δώσουν θρησκευτικό όρκο επιτρέπεται η επίκληση της τιμής και της συνειδήσεώς των.
• Η επίδοση των πτυχίων/διπλωμάτων γίνεται κατ’ αλφαβητική σειρά.
• Επειδή η τελετή ορκωμοσίας αποτελεί μια σημαντική στιγμή τόσο για τους αποφοίτους όσο και για τις οικογένειές τους, μεριμνάται ώστε να πραγματοποιηθεί σε ατμόσφαιρα πολιτισμού και ευπρέπειας, όπως αρμόζει σε Ακαδημαϊκό Ίδρυμα.
Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η κατανάλωση ποτού και φαγητού, καθώς και η χρήση ειδών πάρτι (σερπαντίνων, κομφετί, καραμουζών κλπ.) στο χώρο διεξαγωγής των τελετών, στους κοινόχρηστους χώρους και στον περιβάλλοντα χώρο της
Πανεπιστημιούπολης.
• Στο πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ΕΕ 2016/679, σας ενημερώνουμε ότι, οι τελετές ορκωμοσίας πτυχιούχων – διπλωματούχων του Πανεπιστημίου Πατρών, βιντεοσκοπούνται, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια των τελετών λαμβάνονται φωτογραφίες των ορκιζόμενων και των παρευρισκόμενων επισκεπτών από διαπιστευμένους φωτογράφους, εικονολήπτες. Η φωτογράφιση είναι προαιρετική. Πληροφορίες σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων μπορείτε να αναζητήσετε στο σύνδεσμο: https://www.upatras.gr/privacy-policy/

•Οι τελετές αποφοίτησης θα πραγματοποιηθούν με την υποχρεωτική τήρηση κανόνων, απαιτήσεων και διαδικασιών σύμφωνα την εκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ κατά της πανδημίας covid 19.
• Ισχυρή σύσταση για τη χρήση της προστατευτικής μάσκας σε όλους τους χώρους διεξαγωγής των τελετών, όπου παρατηρείται συνωστισμός.

• Στις τελετές θα συμμετάσχουν οι ορκιζόμενοι/-ες, συνοδευόμενοι, από τέσσερα (4) το πολύ άτομα/ορκιζόμενο-η. Η πραγματοποίηση της τελετής θα γίνει χωρίς τηβέννους. Οι ορκιζόμενοι με τους συνοδούς τους προσέρχονται στο χώρο διεξαγωγής της τελετής μία ώρα πριν την έναρξη της τελετής και αποχωρούν σταδιακά, χωρίς να παραμένουν στους κοινόχρηστους χώρους, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός μεταξύ των τελετών ορκωμοσίας.

• Αναλυτικές οδηγίες ορκωμοσίας και περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από τις Γραμματείες των Τμημάτων.
• Το πρόγραμμα των τελετών ενδέχεται να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί ανάλογα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα ισχύουν κατά την χρονική περίοδο διεξαγωγής των τελετών ορκωμοσίας.

Από τη Γραμματεία Τμ. Χημείας

Σε συνέχεια του με αριθμ 29199/25-5-2022 εγγράφου μας αναφορικά με το πρόγραμμα «Ενίσχυση Συμμετοχής Ομάδων Φοιτητών σε Διεθνείς Διαγωνισμούς» (άρθρο 1, ΚΥΑ 136877/Ζ1/26-10-2021, ΦΕΚ αρ.5021/τ.Β΄/29-10-2021, ΑΔΑ Πρόσκλησης: 9ΨΕΚ46ΜΤΛΗ-ΚΤΣ)  θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι από 1/9/2022 έως και 15/10/2022 θα πρέπει να μεριμνήσετε για την αποστολή στην Υπηρεσία μας, των σχετικών αιτήσεων και δικαιολογητικών που αφορούν ομάδες φοιτητών που προτίθενται να συμμετάσχουν σε διεθνείς διαγωνισμούς κατά το ακαδ. έτος 2022 – 2023 εκπροσωπώντας το Τμήμα σας.

Με απόφαση του Δ.Σ. του Ι.Κ.Υ., που θα λαμβάνεται το δεύτερο μισό του Οκτωβρίου κάθε έτους, θα επιλέγονται για να χρηματοδοτηθούν ομάδες φοιτητών για να συμμετάσχουν σε συγκεκριμένους διαγωνισμούς, οι οποίες θα ενισχύονται με το κατ’ αποκοπή ποσό των 500 € για κάθε φοιτητή.

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα είναι διαθέσιμα στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Ενίσχυση Συμμετοχής σε Διεθνείς Διαγωνισμούς

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 93 ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022 – 2023 στο Πανεπιστήμιο Πατρών» (Κωδ. Προγρ. 82190) – Ε.Υ.: Διονύσιος Μαντζαβίνος (08/07/2022).

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 821ης / 05.07.2022 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022 – 2023 στο Πανεπιστήμιο Πατρών», που συγχρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο –Ε.Κ.Τ.) και Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο της Πράξης  «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, για το ακαδημαϊκό έτος 2022 – 2023 στο Πανεπιστήμιο Πατρών», με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον καθηγητή του Τμήματος Χημικών Μηχανικών Διονύσιο Μαντζαβίνο, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, προτίθεται να προβεί στην ανάθεση έργου ως κάτωθι::

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Προθεσμία λήξης Υποβολής Προτάσεων25η.07.2022

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους-δικαιούχους που δεν υπέβαλλαν αίτηση έως σήμερα για το στεγαστικό επίδομα  ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, ότι το σύστημα θα επιτρέπει εκ νέου την υποβολή αιτημάτων κατά το χρονικό διάστημα από την Τρίτη 06 Σεπτεμβρίου 2022  και ώρα 10.00 π.μ. έως και την Πέμπτη  08 Σεπτεμβρίου 2022 στις 24.00.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται την ειδική εφαρμογή στεγαστικού επιδόματος https://stegastiko.minedu.gov.gr, προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Σας ενημερώνουμε  ότι η Συνέλευση του Τμήματος Χημείας στην υπ. αριθ.   8/1.6.2017    συνεδρίασή της, σε εφαρμογή της 104/1.12.2016 απόφαση Συγκλήτου Παν. Πατρών, ενέκρινε την επανεξέταση για βελτίωση βαθμολογίας μαθήματος.

 Η αναβαθμολόγηση πραγματοποιείται κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και αφορά ενεργούς φοιτητές που βρίσκονται στο 1ο έως και το 4ο ακαδ. έτος.
-ΔΕΝ αφορά επί πτυχίω φοιτητές.
-Ο φοιτητής μπορεί να ζητήσει βελτίωση βαθμολογίας σε ΕΩΣ 2 μαθήματα που να ανήκουν μόνο στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος που διανύει και να έχει πάρει προβιβάσιμο βαθμό στην εξεταστική του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου 2021-22.
-Τα μαθήματα πρέπει να δηλωθούν όπως ακριβώς περιγράφονται στο πρόγραμμα σπουδών ΚΑΙ με τον ΚΩΔΙΚΟ τους.
-Αιτήσεις που δεν θα αναγράφουν τον κωδικό μαθήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
-Επιτρέπεται μόνο μία (1) αίτηση βελτίωσης βαθμού.
-Η αίτηση υποβάλλεται και γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ από το ιδρυματικό email. Σε άλλη περίπτωση (π.χ. gmail κλπ) απορρίπτεται χωρίς άλλη ενημέρωση/ειδοποίηση.

Αναβαθμολόγηση ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε μάθημα που δόθηκε στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος αλλά ανήκει σε προηγούμενο ακαδημαϊκό  έτος.
 
Αιτήσεις βελτίωσης βαθμού θα γίνονται δεκτές από 1/7/2022 έως και 20/7/2022.

Μετά την επανεξέταση του φοιτητή κατά την επαναληπτική περίοδο, τελικός βαθμός του φοιτητή θα είναι ο  υψηλότερος από τους δύο βαθμούς που έχει λάβει ο φοιτητής.

Η αίτηση βρίσκεται στον ακόλουθο ιστότοπο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHn92q_8sTK2gtFtHtb1yFeCCTOCdPhuExDPiqTcGeS759YA/viewform

Από τη Γραμματεία

Το Πρυτανικό Συμβούλιο στην υπ΄ αριθμ. 85/16.06.2022 Συνεδρίασή του τροποποιώντας την προηγούμενη υπ΄ αριθμ. 44572/14.06.2022 απόφασή του, αποφάσισε ότι οι Υπηρεσίες, Γραμματείες και οι λοιπές Υπηρεσιακές Μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών δεν θα λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022 έως και την Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022.
Κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο - Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 - 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση για τις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2022-23 να καταθέσουν την επισυναπτόμενη αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά στο email της Γραμματείας (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)  με θέμα:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ _ΕΠΩΝΥΜΟ_ΟΝΟΜΑ

Η αίτηση θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής του ενδιαφερόμενου από ΚΕΠ ή το gov.gr

Δικαιολογητικά − Χρόνος διενέργειας εξετάσεων (ΦΕΚ 3185/16.12.2013 τ.Β΄)
1. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υποβάλλονται στο Τμήμα υποδοχής από 1 έως 15 Νοεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

2.Τα δικαιολογητικά αυτά είναι τα εξής:
α) Αίτηση του ενδιαφερομένου.
β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.
3. Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής του Πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι. ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 2022-2023

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2022-2023

*Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επιβεβαιώσουν τη λήψη της αίτησής τους από τη Γραμματεία.

Από τη Γραμματεία

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 30819 (ΦΕΚ 2676/31-5-2022) ΚΥΑ όπως ισχύει με τίτλο «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας από την Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2022 έως και την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022», η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι./Βιβλιοθηκών (ενδεικτικά αίθουσες, αμφιθέατρα) εντός των οποίων διεξάγονται κάθε είδους εξετάσεις για όλα ανεξαιρέτως τα πρόσωπα που εισέρχονται σε αυτούς (φοιτητές, υποψηφίους, μέλη ΔΕΠ, επιτηρητές, λοιπό προσωπικό).

Ο Αντιπρύτανης Φοιτητικής Μέριμνας

Καθηγητής Μάρκος Μαραγκός

Στο Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών λειτουργεί από σήμερα το email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Σας ενημερώνουμε ότι στο εξής η ηλεκτρονική επικοινωνία με την ΦΕΠ στο Ρίο θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της  ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. στο οποίο θα πρέπει να απευθύνονται οι φοιτητές των Τμημάτων του Ιδρύματος που λειτουργούν στο Ρίο για θέματα στέγασης, για τα οποία αρμόδιο είναι το παραπάνω Τμήμα.

Latest announces - Πρόσφατες ανακοινώσεις

Must read - Πρέπει να διαβάσω

Επικοινωνία

Τμήμα Χημείας
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιούπολη
Ρίο Αχαΐας
26504 Ελλάδα
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: (+302610) 996202 & 996205 (προπτυχιακά), 996203 & 996204 (μεταπτυχιακά)

Λίστες ανακοινώσεων

Οι παρακάτω λίστες ανακοινώσεων είναι διαθέσιμες για το Τμήμα Χημείας.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)

Για εγγραφή στη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για διαγραφή από τη λίστα στείλτε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)...